Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
Колеги, защо дори при пуснато парно.. стъклата на колата се изпотяват много лошо...
Пускам парното на "HI" ..да духа само в предното стъкло, без краката и към пасажерите.. и пак... чудо.... много кофти така!
Да не би да е от кожения салон.. по трудно да се абсорбира влагата ?!?!... Или да е някакво заводско недоразумение...
Пускам парното на "HI" ..да духа само в предното стъкло, без краката и към пасажерите.. и пак... чудо.... много кофти така!
Да не би да е от кожения салон.. по трудно да се абсорбира влагата ?!?!... Или да е някакво заводско недоразумение...
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
Не е заводско недоразумение... Може филтъра на купето да не е смянян скоро, може и радиаторчето на парното да е просълзило, тогава освен потно предното стъкло ще е и мазно... Също така ако парното духа на вътрешна циркулация също ще се поти стъклото ...
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
Филтъра на климатроника имаш предвид предполагам ? Него го смених преди 1 месец.. но пък виж.. май съм пуснал бутона за вътрешна циркулация.. познай защо (не се дишат пушаците зимата..).. Благодаря, ще го изключа да видя как ще е
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
Влиза ти вода или влага от някъде.Аз така патих с една Сиера.Където ми се стичаше водата от предното стъкло имаше нещо като вадички и се бяха запушили,не можеше да изтича водата и като се понапълни влизаше в парното и при дъжд стъклата нонстоп се потяха.Извадих тапите,поразчистих си за да може да бяга водата и проблема беше решен.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
аз пък си мисля че работата е в това че циркулира вътрешния кръг.трябва да вкарва и от вън въздох че да не се изпотява
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
От вътрешната циркулация ти се запотяват стъклата.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
От филтъра на купето е,сменя се след развиване на пластмасите под чистачките-от страната на пасажера.
- scoti
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 28 апр 2008, 12:49
- Модел на автомобила: mondeo
- Местоположение: pld
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
дам просто от вътрешната циркулация ще е и аз имах тоз проблем докато не ме светнаха
- BOYCH
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 21 дек 2008, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia Estate Wagon Duratorg 130 Hp Automatik.
Първа регистрация: м. 07.2003 г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
Абе колега, ако си с климатроник има автоматичен режим Hi, който като го включиш - ти включва и климатика /нищо че е студено/ и би трябвало да изключва и рециркулацията... Това е именно режима за "обдухване на изпотени стъкла"
Може и да бъркам за Форда, но във Волвото ми беше така.
Ще обърна внимание, дали ръчно и само включва и изключва при този режим рециркулацията, но за А/С-то съм сигурен. Дори не можеш ръчно да го изключиш.
Казваш че филтъра си го сменил, но провери дали не е нещо "удавен".
Принципно по проблема и за решаването му:
- от някъде влиза влага, която не се изсушава или изхвърля навън влажният въздух;
- рязката граница на температурата вън/вътре и прекъснат обмен, създават условия за конденз. /забележете, че при много влага и ниски, минусови температури - дори може да се получи заскрежаване отвътре.../
Тогава борбата е единствено с реотаните!
Така че реотани в предното стъкло /има и в страничните/ си е есктра тук, но е задължителна за северните страни. Задните реотани отдавна са базово оборудване... /защо, защото там принципно няма именно добро обдухване/.
- ако в колата вътре има прекалено много влага, така че парното и вентилационната система не могат да се справят, а филтъра е мокър - преполъчва се да се забърше конденза с попиваща кърпа отвътре, за да се облекчи обдухването...
/получана се, ако например 3-4 души ги е валял здраво дъжд или сняг и с неизтупан сняг влязат в колата ... тогава и господ извесно време няма как да помогне/.
Цаката: поне си изтупайте снега и почистете краката и излейте водата от гумените стелки под вас, защото ... системата трябва да се мъчи да ги затопли и превърте в газообразно състояние, за да ги издуха навън..., евентуално филтъра да ги ... дехидрира, ако е нов и си върши работата.
Помнете, че системата е проектирана за осреднено натоварване /особено на глобалния Форд/ Това не е кола за северни условия или проектирана за такива, което като гледам наистина доста мъки създава на очакващите всичко собственици от тея смешни /уви/ коли.
Не случайно зъбатата закачка казва, че "циганин и Форд зимно време не работят".
Трябва за споделя, че Фордляка ми дори и дизел - до момента не е отказал да пали при минусови температури, дори без да изчаквам много много спиралата /навик на бензинджия имам/. Е верно слагам при всяко зареждане зимна добавка в наФФФтата, но очаквах доста по-зле да се държи...
Та в заключение:
пребори източниците за конденза, помогни на системата със стари ръчни ФФатки, ако не си сигурен дали системата ти работи ... достатъчно.
Може и да бъркам за Форда, но във Волвото ми беше така.
Ще обърна внимание, дали ръчно и само включва и изключва при този режим рециркулацията, но за А/С-то съм сигурен. Дори не можеш ръчно да го изключиш.
Казваш че филтъра си го сменил, но провери дали не е нещо "удавен".
Принципно по проблема и за решаването му:
- от някъде влиза влага, която не се изсушава или изхвърля навън влажният въздух;
- рязката граница на температурата вън/вътре и прекъснат обмен, създават условия за конденз. /забележете, че при много влага и ниски, минусови температури - дори може да се получи заскрежаване отвътре.../
Тогава борбата е единствено с реотаните!
Така че реотани в предното стъкло /има и в страничните/ си е есктра тук, но е задължителна за северните страни. Задните реотани отдавна са базово оборудване... /защо, защото там принципно няма именно добро обдухване/.
- ако в колата вътре има прекалено много влага, така че парното и вентилационната система не могат да се справят, а филтъра е мокър - преполъчва се да се забърше конденза с попиваща кърпа отвътре, за да се облекчи обдухването...
/получана се, ако например 3-4 души ги е валял здраво дъжд или сняг и с неизтупан сняг влязат в колата ... тогава и господ извесно време няма как да помогне/.
Цаката: поне си изтупайте снега и почистете краката и излейте водата от гумените стелки под вас, защото ... системата трябва да се мъчи да ги затопли и превърте в газообразно състояние, за да ги издуха навън..., евентуално филтъра да ги ... дехидрира, ако е нов и си върши работата.
Помнете, че системата е проектирана за осреднено натоварване /особено на глобалния Форд/ Това не е кола за северни условия или проектирана за такива, което като гледам наистина доста мъки създава на очакващите всичко собственици от тея смешни /уви/ коли.
Не случайно зъбатата закачка казва, че "циганин и Форд зимно време не работят".
Трябва за споделя, че Фордляка ми дори и дизел - до момента не е отказал да пали при минусови температури, дори без да изчаквам много много спиралата /навик на бензинджия имам/. Е верно слагам при всяко зареждане зимна добавка в наФФФтата, но очаквах доста по-зле да се държи...
Та в заключение:
пребори източниците за конденза, помогни на системата със стари ръчни ФФатки, ако не си сигурен дали системата ти работи ... достатъчно.
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изпотяване стъклата на Мондео MK3 ?!
Колега, възможно е да са запушени отворите за обдухване на стъклото. Аз на моя форд на пуснат вентилатор отпред духа много по- слабо отколкото ако пусна клапата за да духа в купето. Някой ако има инфо как мога да ги почистя ще съм му благодарен. Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта