Парно на ford focus 1.8 tdi
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 дек 2009, 16:40
- Модел на автомобила: ford orion 1,6i
- Status: Извън линия
Парно на ford focus 1.8 tdi
Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Вероятно имаш въздушна възглавница. Някои Фокуси имат едни пластмасови бленди на маркучите за самообезвъздушаване, които се запушват. Преди да си запалил сутринта колата, развиваш капачката и вадиш един по един тънките маркучи от разширителният съд и надуваш с уста. Ако има запушване - няма да се надигне течността в съда. В такъв случай, вземаш някакъв тел или разгъваш един кламер и търсиш къде е дупчицата в пластмасата, натикана в маркучетата. Муш-муш и пак надуваш, докато се отпуши. Радикалното решение е, да вземеш една по-дълга самонарезна вида, да разпробиеш и издърпаш блендите, дето кой знае за какъв чеп са ги натикали там.pankicha написа:Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Колега няма нужда да сваляш радиатора и аз ще правя тази операция само да се постопли времето имам парно но е слабо въпреки че антифриза ми е сменен и е на вид като в оригиналната опаковка и колата загрява нормално. Отиваш на някоя автомивка сваляш двата маркуча от двигателя които отиват до парното в купето и с водоструйката пъхаш първо в изходящия и после в входящия може да сложиш малко меглио за 10-15 минути преди да ползваш водоструйката. Ако ползваш водоструйка не пускай с голямо налягане да не пръснеш радиатора на парното после обездушаваш като предница на автомобила да е по високо от задницата пращам ти и линк човека го прави с въздух но начина е същият дано съм ти бил полезен!pankicha написа:Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cL_0TWeZJY
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 дек 2009, 16:40
- Модел на автомобила: ford orion 1,6i
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Благодаря колега!
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Проверете дали ви работи клапата топло-студено.Ако не затваря плътно ще духа много слабо топъл въздух
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Колега да те питам за температурата колата ми загрява нормално и стига бързо до 90 градуса даже като карам на магистралата не пада но когато колата работи на място и съм пуснал вентилатора на парното на втора или трета степен температурата пада. Като тръгна се пак се качва до нормалното си положение иначе ако работи на място колата и не съм пуснал вентилатора на парното стрелката си е на 90 градуса затова искам да питам при другите как е дали е нормално?cvetan.cenkov написа:Проверете дали ви работи клапата топло-студено.Ако не затваря плътно ще духа много слабо топъл въздух
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Имаш проблем с парното или със загряването на двигателя?aspasia написа:...
И не знам как чакате отговори като хората не знаят какво карате.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Колата си загрява нормално но като пусна вентилатора на парното на 2-3 степен да духа топло в купето температурата пада на двигателя пада и това се случва като двигателя работи на мястоpaci написа:Имаш проблем с парното или със загряването на двигателя?aspasia написа:...
И не знам как чакате отговори като хората не знаят какво карате.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Какъв ти е двигателя бре човек?aspasia написа: Колата си загрява нормално но като пусна вентилатора на парното на 2-3 степен да духа топло в купето температурата пада на двигателя пада и това се случва като двигателя работи на място
Оправи си профила или го пиши във всеки пост този двигател и година на Фокуса
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Именно, заради по-ниските обороти и респективно по-малкото получена топлинна енергия ще пада.paci написа:Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Изгаря горивото и дава примерно 1000 калории за минута, за да поддържа около 90°, а в същото време топлообменника в купето е способен да дърпа от охладителната система примерно 300 калории (при температура на въздуха 0°). Пускаш вентилатора и имаш недостиг на калории за поддържане на определената температура. Вдигаш оборотите, от там и добивът на топлина и в един момент започва пренасяне към големия радиатор (примерно с капацитет да отдава 3000 калории/минута при нормален въздушен поток), като не стигне и неговият капацитет - помага му вентилатор за принудително охлаждане... Такива едни работи.
Числата са само примерни. Иначе - една калория е енергията, необходима да загрее 1 грам вода с 1 градус.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Значи това е нормално така ли да разбирам иначе като карам с 120-140 температурата си е окOgiDogi написа:Именно, заради по-ниските обороти и респективно по-малкото получена топлинна енергия ще пада.paci написа:Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Изгаря горивото и дава примерно 1000 калории за минута, за да поддържа около 90°, а в същото време топлообменника в купето е способен да дърпа от охладителната система примерно 300 калории (при температура на въздуха 0°). Пускаш вентилатора и имаш недостиг на калории за поддържане на определената температура. Вдигаш оборотите, от там и добивът на топлина и в един момент започва пренасяне към големия радиатор (примерно с капацитет да отдава 3000 калории/минута при нормален въздушен поток), като не стигне и неговият капацитет - помага му вентилатор за принудително охлаждане... Такива едни работи.
Числата са само примерни. Иначе - една калория е енергията, необходима да загрее 1 грам вода с 1 градус.
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Да ,пускай музиката и карай смело но внимавай с радарите защото аз вече си имам акт за превишена скорост
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта