Парно на ford focus 1.8 tdi

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
pankicha
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2009, 16:40
Модел на автомобила: ford orion 1,6i
Status: Извън линия

Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от pankicha » 15 ное 2012, 18:14

Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от OgiDogi » 15 ное 2012, 19:10

pankicha написа:Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
Вероятно имаш въздушна възглавница. Някои Фокуси имат едни пластмасови бленди на маркучите за самообезвъздушаване, които се запушват. Преди да си запалил сутринта колата, развиваш капачката и вадиш един по един тънките маркучи от разширителният съд и надуваш с уста. Ако има запушване - няма да се надигне течността в съда. В такъв случай, вземаш някакъв тел или разгъваш един кламер и търсиш къде е дупчицата в пластмасата, натикана в маркучетата. Муш-муш и пак надуваш, докато се отпуши. Радикалното решение е, да вземеш една по-дълга самонарезна вида, да разпробиеш и издърпаш блендите, дето кой знае за какъв чеп са ги натикали там.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от aspasia » 18 яну 2013, 15:51

pankicha написа:Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
Колега няма нужда да сваляш радиатора и аз ще правя тази операция само да се постопли времето имам парно но е слабо въпреки че антифриза ми е сменен и е на вид като в оригиналната опаковка и колата загрява нормално. Отиваш на някоя автомивка сваляш двата маркуча от двигателя които отиват до парното в купето и с водоструйката пъхаш първо в изходящия и после в входящия може да сложиш малко меглио за 10-15 минути преди да ползваш водоструйката. Ако ползваш водоструйка не пускай с голямо налягане да не пръснеш радиатора на парното после обездушаваш като предница на автомобила да е по високо от задницата пращам ти и линк човека го прави с въздух но начина е същият дано съм ти бил полезен!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cL_0TWeZJY

pankicha
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2009, 16:40
Модел на автомобила: ford orion 1,6i
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от pankicha » 18 яну 2013, 17:34

Благодаря колега!

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от cvetan.cenkov » 27 яну 2013, 15:47

Проверете дали ви работи клапата топло-студено.Ако не затваря плътно ще духа много слабо топъл въздух

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от aspasia » 28 яну 2013, 11:27

cvetan.cenkov написа:Проверете дали ви работи клапата топло-студено.Ако не затваря плътно ще духа много слабо топъл въздух
Колега да те питам за температурата колата ми загрява нормално и стига бързо до 90 градуса даже като карам на магистралата не пада но когато колата работи на място и съм пуснал вентилатора на парното на втора или трета степен температурата пада. Като тръгна се пак се качва до нормалното си положение иначе ако работи на място колата и не съм пуснал вентилатора на парното стрелката си е на 90 градуса затова искам да питам при другите как е дали е нормално?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от paci » 28 яну 2013, 13:00

aspasia написа:...
Имаш проблем с парното или със загряването на двигателя?

И не знам как чакате отговори като хората не знаят какво карате.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от aspasia » 28 яну 2013, 13:14

paci написа:
aspasia написа:...
Имаш проблем с парното или със загряването на двигателя?

И не знам как чакате отговори като хората не знаят какво карате.
Колата си загрява нормално но като пусна вентилатора на парното на 2-3 степен да духа топло в купето температурата пада на двигателя пада и това се случва като двигателя работи на място

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от paci » 28 яну 2013, 13:23

aspasia написа: Колата си загрява нормално но като пусна вентилатора на парното на 2-3 степен да духа топло в купето температурата пада на двигателя пада и това се случва като двигателя работи на място
Какъв ти е двигателя бре човек?
Оправи си профила или го пиши във всеки пост този двигател и година на Фокуса

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от cvetan.cenkov » 28 яну 2013, 13:27

Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от paci » 28 яну 2013, 13:29

cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от OgiDogi » 28 яну 2013, 19:18

paci написа:
cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Именно, заради по-ниските обороти и респективно по-малкото получена топлинна енергия ще пада.
Изгаря горивото и дава примерно 1000 калории за минута, за да поддържа около 90°, а в същото време топлообменника в купето е способен да дърпа от охладителната система примерно 300 калории (при температура на въздуха 0°). Пускаш вентилатора и имаш недостиг на калории за поддържане на определената температура. Вдигаш оборотите, от там и добивът на топлина и в един момент започва пренасяне към големия радиатор (примерно с капацитет да отдава 3000 калории/минута при нормален въздушен поток), като не стигне и неговият капацитет - помага му вентилатор за принудително охлаждане... Такива едни работи.

Числата са само примерни. Иначе - една калория е енергията, необходима да загрее 1 грам вода с 1 градус.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от aspasia » 28 яну 2013, 22:37

OgiDogi написа:
paci написа:
cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Именно, заради по-ниските обороти и респективно по-малкото получена топлинна енергия ще пада.
Изгаря горивото и дава примерно 1000 калории за минута, за да поддържа около 90°, а в същото време топлообменника в купето е способен да дърпа от охладителната система примерно 300 калории (при температура на въздуха 0°). Пускаш вентилатора и имаш недостиг на калории за поддържане на определената температура. Вдигаш оборотите, от там и добивът на топлина и в един момент започва пренасяне към големия радиатор (примерно с капацитет да отдава 3000 калории/минута при нормален въздушен поток), като не стигне и неговият капацитет - помага му вентилатор за принудително охлаждане... Такива едни работи.

Числата са само примерни. Иначе - една калория е енергията, необходима да загрее 1 грам вода с 1 градус.
Значи това е нормално така ли да разбирам иначе като карам с 120-140 температурата си е ок

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Парно на ford focus 1.8 tdi

Мнение от cvetan.cenkov » 29 яну 2013, 09:03

Да ,пускай музиката и карай смело но внимавай с радарите защото аз вече си имам акт за превишена скорост

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта