Самоделен нагревател на антифриза за фокус 1,8 TDCI!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Самоделен нагревател на антифриза за фокус 1,8 TDCI!
За изпълнение на проекта ни трябва следното:
- неголямо пърче правоъгълна тръба
- парче тръба 1/2 цол (ако е възможно я намалете, защото трядно се слагат маркучите)
- три блоя свещи за подгрев
- биметален термостата нормално затворен на 60 градуса
- биметален термостата нормално затворен на 70 градуса
- 4 контактно реле - 3 броя
- контакт за реле -3 броя
- гнезда за предпазителите - 3 броя
- мъжки и женски конектори и кабели
В началота сглобих механическата част:
Поставих устройството с байпас ето тук:
Електрическата част свързах по следната схема:
Техническа информация:
Подгревни свещи Jp Group N 0191005
Напрежение 11В
Ъгъл на наклона на конуса 63 градуса
Сила на тока 14 А
Размер на резбата M12x1,25
Производител ELECTRIX
Производство Дания
Силов плюс- на плюсовата клема на акумулатора. Минус към двигателя
Поставих 20 А предпазители
Обща дължина 170 мм., дължина на корпуса 120 мм.
Диаметър на тръбата 1/2 цола, но по добре да се намали на 19 мм., защото трудно влизат тръбите
Ако няма как да направим резба на термостатите, може в леглото им да поставим двукомпонентно термоустойчиво лепило.
Първата свещ се изключва при 60 градуса температура на охлаждащата течност, а другите до 70.
Всичко работи чудесно, времето за подгрев значително намалява.
- неголямо пърче правоъгълна тръба
- парче тръба 1/2 цол (ако е възможно я намалете, защото трядно се слагат маркучите)
- три блоя свещи за подгрев
- биметален термостата нормално затворен на 60 градуса
- биметален термостата нормално затворен на 70 градуса
- 4 контактно реле - 3 броя
- контакт за реле -3 броя
- гнезда за предпазителите - 3 броя
- мъжки и женски конектори и кабели
В началота сглобих механическата част:
Поставих устройството с байпас ето тук:
Електрическата част свързах по следната схема:
Техническа информация:
Подгревни свещи Jp Group N 0191005
Напрежение 11В
Ъгъл на наклона на конуса 63 градуса
Сила на тока 14 А
Размер на резбата M12x1,25
Производител ELECTRIX
Производство Дания
Силов плюс- на плюсовата клема на акумулатора. Минус към двигателя
Поставих 20 А предпазители
Обща дължина 170 мм., дължина на корпуса 120 мм.
Диаметър на тръбата 1/2 цола, но по добре да се намали на 19 мм., защото трудно влизат тръбите
Ако няма как да направим резба на термостатите, може в леглото им да поставим двукомпонентно термоустойчиво лепило.
Първата свещ се изключва при 60 градуса температура на охлаждащата течност, а другите до 70.
Всичко работи чудесно, времето за подгрев значително намалява.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта