Проблем с мощността
- hari63
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 17 ное 2007, 08:37
- Модел на автомобила: FORD GALAXY 1.9TDI PD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с мощността
Здравейте,
имам FUSION 1.4 TDCI , 2010 г. От известно време се прояви проблем с мощността. Колата не може да потегли по наклон. Като подам газ, първоначално вдига обороти, но веднага ги сваля и няма мощност. В компютъра се записва грешка P0236, светва лампа на таблото.
Някакви идеи мога ли сам да намеря и реша проблема?
имам FUSION 1.4 TDCI , 2010 г. От известно време се прояви проблем с мощността. Колата не може да потегли по наклон. Като подам газ, първоначално вдига обороти, но веднага ги сваля и няма мощност. В компютъра се записва грешка P0236, светва лампа на таблото.
Някакви идеи мога ли сам да намеря и реша проблема?
- sangals
- Потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 25 ное 2007, 00:13
- Модел на автомобила: KA 1 2006 1.3i 60 PS
Mondeo MK ІІІ 2.0 TDCI Ghia Clipper(комби) 2006 - Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността
Колега,имам Мондео 2.0 TDCI ....също светва лампата при по-вече обороти!
Явно влизат в авариен режим !
Важна е причината обаче!
Приемчик на МП още преди диагностиката ме засили за проблеми с помпата и от там стружки в дюзите...пребледнях, макар,че много майстори не харесват Delphi ..
на диагностиката излезе проблем с ЕГР-а , при мен е обаче електронен някакъв и е с 3 три датчика по него,няма по моргите и ще го затапвам нещо там...софтуери това онова...
Само ти нахвърлям истински факти,поне да се ориентираш!
Имам още едно Мондео със същия двулитров двигател....еми ЕГР му беше останало само около монета 5 стотинки дупка...при отвор 50-60 милиметра ,целия отвътре със сажди и нагар като пръст....уж подържана кола, НО явно и в Италия горивата са им от Албания )
Проблема може и да не е в ЕГР-а,защото се случвало да дава проблем с ЕГР-а ,а проблема е другаде! но винаги за аварииния режим компа задейства актуатора и той разтоварва с лопатките надува на турбината и оттам пада мощността !
По-вероятно е да не съм полезен, но поне кураж мога да ти дам !
Явно влизат в авариен режим !
Важна е причината обаче!
Приемчик на МП още преди диагностиката ме засили за проблеми с помпата и от там стружки в дюзите...пребледнях, макар,че много майстори не харесват Delphi ..
на диагностиката излезе проблем с ЕГР-а , при мен е обаче електронен някакъв и е с 3 три датчика по него,няма по моргите и ще го затапвам нещо там...софтуери това онова...
Само ти нахвърлям истински факти,поне да се ориентираш!
Имам още едно Мондео със същия двулитров двигател....еми ЕГР му беше останало само около монета 5 стотинки дупка...при отвор 50-60 милиметра ,целия отвътре със сажди и нагар като пръст....уж подържана кола, НО явно и в Италия горивата са им от Албания )
Проблема може и да не е в ЕГР-а,защото се случвало да дава проблем с ЕГР-а ,а проблема е другаде! но винаги за аварииния режим компа задейства актуатора и той разтоварва с лопатките надува на турбината и оттам пада мощността !
По-вероятно е да не съм полезен, но поне кураж мога да ти дам !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта