Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Снимки и обща информация на Вашите коли
theworldleader
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
Модел на автомобила: Ford Focus 2007
Status: Извън линия

Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от theworldleader » 17 фев 2009, 21:35

Здравейте, днес взехме Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год., по дългата база, не това скъсенето отзад, където е по спортно. ( не разбирам изобщо от форд, днес за първи път се сблъсках с тази фирма по близо. ) Сив цвят е, всички екстри вътре, автопилот и прочие.
Снимки ще пусна утре. На 8000 километра, адски запазена е.

Искам да си кажете мнението и дали има други такива собственици на този модел точно, за да влезна в контакт с тях, ще ми е полезно.

ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение
ИзображениеИзображение
Изображение
Последна промяна от theworldleader на 04 мар 2009, 19:31, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от vargala81 » 17 фев 2009, 21:44

theworldleader написа:Здравейте, днес взехме Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год., по дългата база, не това скъсенето отзад, където е по спортно. ( не разбирам изобщо от форд, днес за първи път се сблъсках с тази фирма по близо. ) Сив цвят е, всички екстри вътре, автопилот и прочие.
Снимки ще пусна утре. На 8000 километра, адски запазена е.

Искам да си кажете мнението и дали има други такива собственици на този модел точно, за да влезна в контакт с тях, ще ми е полезно.
честито колега, сигорно имаш в предвид че е седан а не хетчбек.страхотен автомобиел си си взел,няма да съжаляваш. ето ти инфо за фокус http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/focus/" onclick="window.open(this.href);return false;

theworldleader
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
Модел на автомобила: Ford Focus 2007
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от theworldleader » 17 фев 2009, 21:51

Да, приятелче. Седан е.

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/28899.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Общо взето е това :)

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от Bijutera » 17 фев 2009, 22:14

честита да ви е!
И чакаме снимките утре :mrgreen: :mrgreen:

theworldleader
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
Модел на автомобила: Ford Focus 2007
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от theworldleader » 17 фев 2009, 22:20

Bijutera написа:честита да ви е!
И чакаме снимките утре :mrgreen: :mrgreen:

Мини на 'ти', благодаря :)

mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от mitko1962 » 17 фев 2009, 22:25

Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.

theworldleader
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 фев 2009, 21:24
Модел на автомобила: Ford Focus 2007
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от theworldleader » 17 фев 2009, 22:32

Радвам се, че има хубави отзиви от тази кола :)

запознати ли сте с нещата, които могат да му се сменят, да речем би ксененони, тъй не вярвам да е с такива фабрично.

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от angel.krasimirov » 17 фев 2009, 22:33

Колега, честито за автомобила.

ПП: Да не става въпрос за чип или турбината да е по-голяма?

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от Bijutera » 17 фев 2009, 22:37

mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.

газоразпределение,ъгъл на изпреварване на впръскване на горивото...от тук и от там като се пипне по малко и се получава разликата :wink:

Потребителски аватар
batniky
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от batniky » 17 фев 2009, 23:32

Тези коне са приведени към колелата на автомобила а не към маховика откъм агрегата от тук иде реч за скоростната кутия използвана при дизел и бензин или така наречените предавателни числа ...това разбира се в допълнение на колегата Bijuter

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от chaosdd » 18 фев 2009, 12:43

mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
Разликата механично е в турбокомпресора. 109 коня е с променлива геометрия (и малко по-голям мисля), 90 коня е с фиксирана. Другото ествествено е електроника.
Имай предвид, че дори само едно препрограмиране може драстично да се увеличи мощността, особено при турбомотори (какъвто е 1.6 дизел).
Ford. Feel the difference

mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от mitko1962 » 18 фев 2009, 13:07

chaosdd написа:
mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
Разликата механично е в турбокомпресора. 109 коня е с променлива геометрия (и малко по-голям мисля), 90 коня е с фиксирана. Другото ествествено е електроника.
Имай предвид, че дори само едно препрограмиране може драстично да се увеличи мощността, особено при турбомотори (какъвто е 1.6 дизел).
Колега,а коя от двете турбини е по издръжлива?И за препрограмирането какво имаш предвид?Само да се промени софтуера на компютъра или трябва да се слага и от тези чип-тунинги.

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от toto » 18 фев 2009, 14:35

Е то чип тунинга е подмяна на чипа с настройките на компютъра с друг чип с други настроийки.
Въпреки, че на някой коли май като допълнение слагат накакъв чип към компютъра - предполагам, че го правят за да лъжат по някакъв начин оригиналния.
Изображение

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от chaosdd » 18 фев 2009, 17:31

Мда, на повечето коли трябва да се подмени ECU-то (т.нар. чип). При някои е възможно да се препрограмира (всъщност update на софтуера си е стандартна процедура във фирмените сервизи, но целта не е повече мощност ествествено).

Няка как да се каже коя турбина е по-издръжлива. И двете не са правени да се трошат. Тази с променливата геометрия е по-сложна ествествено. То целта на упражнението е да си разграща по-плавно мощността и да съобразява количеството въздух с нуждите в зависимост от оборотите и натоварването.

Ако сте щастливи с автомобила си, по-добре не пипайте заводските настройки с неоригинални такива.

Тази дискусия не е за тази тема май...

...нито пък за бензинови мотори без турбо.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
batniky
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от batniky » 18 фев 2009, 20:26

chaosdd написа:
mitko1962 написа:Страхотна кола си взел.Аз имах Фокус от 2002г със същия двигател.Сега съм с Фокус от 2006г,но с дизеловия двигател.И двете седан.Е,не са коли дето да правиш гонки,но са идеални автомобили.Ускорението е прилично,а и ходовата част е много здрава.Само едно не ми е ясно.Откъде идват тези 20к.с.разлика при дизеловите двигатели.И двата са по 1600куб.Сега гледам в каталога и диаметъра и хода на буталата са еднакви,и степента на сгъстяване еднаква,а единия е 90к.с.,а другия109к.с.Немога да разбера откъде идва повечето мощ.Ако някой знае,нека да пише.
Разликата механично е в турбокомпресора. 109 коня е с променлива геометрия (и малко по-голям мисля), 90 коня е с фиксирана. Другото ествествено е електроника.
Имай предвид, че дори само едно препрограмиране може драстично да се увеличи мощността, особено при турбомотори (какъвто е 1.6 дизел).

А бе те май говорят за бензинов и дизелов бе кви турбота при бензиновия

mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от mitko1962 » 18 фев 2009, 20:45

Не,точно за двата дизелови ставаше въпрос.И двата са кубатура 1.6,но единия е 109к.с,а другия 90к.с.Но той колегата chaosdd го обясни.Разлика в турбината.Едната с променлива геометрия,а другата с фиксирана.

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от toto » 19 фев 2009, 10:22

Искам да добавя нещо за турбото с променлива геометрия, което съм чул преди време:
Там понякога проблем прави нагарът (поне при VW съм чел доста за този проблем). Т.е. като събере повече нагар турбото и лопатките спират да се движат по нормалния си начин. Така може да има липса на мощност или "пренапълване", при което компютрите на по-интелигентните коли направо изключват турбото за няколко секунди или докато не се изгаси и отново запали двигателя. Но това не е чак такава болка за умиране. Турбото се носи на сервиз, почиства се (разбира се сигурно се оставят 200 - 300лв) и пак е като ново :)
Изображение

mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от mitko1962 » 19 фев 2009, 12:59

Да разбираме ли,че при другия вид турбо го няма този проблем с нагара?

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от chaosdd » 19 фев 2009, 14:29

Господа, от информация тип "чул пред време, не помня от кой", аз лично не си правя никакви изводи.

Без идея да засегна някого.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus - 1.6 Duratec 2007 год.

Мнение от toto » 19 фев 2009, 22:59

mitko1962 написа:Да разбираме ли,че при другия вид турбо го няма този проблем с нагара?
Нямам идея, но си мисля, че щом ги няма движещите се лопатки в търбото, то няма и какво да запецва.

chaosdd - аз не съм просто чул за проблема. Лично съм го имал на моя кола, но понеже се появяваше сравнително рядко, така и не съм ходил на ремонт. Но се бях притиснил и изчетох доста неща по темата.

Мога да подкрепя твърдянията си със снимки:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

На 6-тата снимка ясно се вижда какво причинява нагара, а на 7-мата се вижда почистено.

Но като цяло мисля, че ако кола с турбо се експлатира правилно, то турбото без значение дали е с променлива гиометрия или не би трябвало да изкара колкото и двигателя.
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта