Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Какво му правите сметка, ако иска само ще я гледа, без да я кара. Това е негова работа.
времето е като парите-никога не стига
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Гледам голяма дискусия се заформи.
Форд винаги са имали такива версии, казват им ST line , Xr look и подобни. Мой клиент имаше Фиеста XR2i '92 , която обаче беше с мотор 1.4 моно 71 к.с. Но колата беше с окачване ( пружини, амортисьори, реактивна щанга ) и спойлери по специфика за XR2i , която версия е 1.6 105 к. с. Външен вид и пътно поведение на бегачка с по-малък двигател!
Тези Фиести , които гледаш, се водят по заводски вариант Sport . Окачване и спойлери са като на ST , спирачки нормални. Седалки и интериор са на ниво.
Мотора е за трактори, ама ако някой се съмнява, че това е " малък " , е в грешка. Карал съм такава без спойлерите и върви доста пъргаво. Малкият мотор е 1.4 TDCI 68 к.с. , той си е умрял в ускорение.
За поддръжката на " eins diesel " вече е друго,
Поздрави.
Форд винаги са имали такива версии, казват им ST line , Xr look и подобни. Мой клиент имаше Фиеста XR2i '92 , която обаче беше с мотор 1.4 моно 71 к.с. Но колата беше с окачване ( пружини, амортисьори, реактивна щанга ) и спойлери по специфика за XR2i , която версия е 1.6 105 к. с. Външен вид и пътно поведение на бегачка с по-малък двигател!
Тези Фиести , които гледаш, се водят по заводски вариант Sport . Окачване и спойлери са като на ST , спирачки нормални. Седалки и интериор са на ниво.
Мотора е за трактори, ама ако някой се съмнява, че това е " малък " , е в грешка. Карал съм такава без спойлерите и върви доста пъргаво. Малкият мотор е 1.4 TDCI 68 к.с. , той си е умрял в ускорение.
За поддръжката на " eins diesel " вече е друго,
Така че тези Фиестички са си почти спортни коли като поведение с по-слаб двигател. Мен ку питаш бялата ми харесва много повече!
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
На приказки всички разбираме от дизели, но стигне ли се да се прави нещо и се започва едно почесване зад ухото......
Та внимателно с тия кюмбета.Никой не си взима нова печка, че да я продаде след 120хил.км.Разликата в цената спрямо бензинов мотор се избива след около 150хил.км.Икономията е след това.
Та внимателно с тия кюмбета.Никой не си взима нова печка, че да я продаде след 120хил.км.Разликата в цената спрямо бензинов мотор се избива след около 150хил.км.Икономията е след това.
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Абе не му мисли толкова. Майка ти, като има кинти да те прати в Малта да учиш, ще има и да я поддържа. Вземай и карай
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 авг 2019, 18:25
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Благодаря на всички за мненията Ви!
Относно това, че ще бъда студент в Малта.
Абе майка няма да плаща всичко, защото ще се работи part time.
Не съм научен да получавам всичко ей така, трябва да се поработва чат-пат.
Мога ли да Ви попитам също мненията Ви за pegueot 206 и 207. Знам, че също са хубави колички ама френското си е френско.
Защото разходите са доста и може бюджета рязко да намали и да не е 4 бона, а 1500-2000 примерно на половина.
Или за някои други фордчета ако знаете!
Всичко се случва, та чакам мнението Ви и се извинявам ако не е на подходящото място!
Приятен ден на всички
Относно това, че ще бъда студент в Малта.
Абе майка няма да плаща всичко, защото ще се работи part time.
Не съм научен да получавам всичко ей така, трябва да се поработва чат-пат.
Мога ли да Ви попитам също мненията Ви за pegueot 206 и 207. Знам, че също са хубави колички ама френското си е френско.
Защото разходите са доста и може бюджета рязко да намали и да не е 4 бона, а 1500-2000 примерно на половина.
Или за някои други фордчета ако знаете!
Всичко се случва, та чакам мнението Ви и се извинявам ако не е на подходящото място!
Приятен ден на всички
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
На френските коли им е по-слабо окачването. Сравнявам пежо 306 с ескорт мк7.
времето е като парите-никога не стига
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Ми...успех в Малта. Аз съм бил два пъти, докато един приятел работеше там. Чудовищен трафик. В сравнение с Малта, в Бургас нямате коли по улиците. И в София нямаме. Шансове имаш горе-долу ако си с мотор. Това ако не те утрепат местните джигити, които са по-зле от нашенските.
Работата part-time...ще бачкаш с араби и чернилки. Това има в Малта. Според моя човек, единствените бели проститутки там са рускините. Има доста българки, ама те не са баш от бялата раса.... Дали е вярно това не знам, бях за малко и не съм позлвал. Ама като се сетя какво е по улиците...по-скоро да е вярно.
По-гадно движение от това в Малта съм виждал само в Тирана.
Та не знам как си я мислиш тая работа...кола от БГ, да я караш до Малта...тя ще ти излезе златна тая кола и цялото упражнение няма никакъв смисъл.
Работата part-time...ще бачкаш с араби и чернилки. Това има в Малта. Според моя човек, единствените бели проститутки там са рускините. Има доста българки, ама те не са баш от бялата раса.... Дали е вярно това не знам, бях за малко и не съм позлвал. Ама като се сетя какво е по улиците...по-скоро да е вярно.
По-гадно движение от това в Малта съм виждал само в Тирана.
Та не знам как си я мислиш тая работа...кола от БГ, да я караш до Малта...тя ще ти излезе златна тая кола и цялото упражнение няма никакъв смисъл.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Абе Малта ясно, но с кола от такъв бюджет не виждам за къде ще тръгва. За тези пари скутер и приключва.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 авг 2019, 18:25
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Абе знам аз, как е положението там.S_C написа: ↑20 авг 2019, 01:04Ми...успех в Малта. Аз съм бил два пъти, докато един приятел работеше там. Чудовищен трафик. В сравнение с Малта, в Бургас нямате коли по улиците. И в София нямаме. Шансове имаш горе-долу ако си с мотор. Това ако не те утрепат местните джигити, които са по-зле от нашенските.
Работата part-time...ще бачкаш с араби и чернилки. Това има в Малта. Според моя човек, единствените бели проститутки там са рускините. Има доста българки, ама те не са баш от бялата раса.... Дали е вярно това не знам, бях за малко и не съм позлвал. Ама като се сетя какво е по улиците...по-скоро да е вярно.
По-гадно движение от това в Малта съм виждал само в Тирана.
Та не знам как си я мислиш тая работа...кола от БГ, да я караш до Малта...тя ще ти излезе златна тая кола и цялото упражнение няма никакъв смисъл.
На 16 живях една година там.
За трафика да не говорим.. прав си да, но по-тежко е със градският транспорт!
За 5-10км 1 час и 20 минути със прекачванията, защото всичко се случва от терминала във Валета! Там тръгват всички автобуси, защото това е столицата. И се намира на централно място на картата хаха.
А със кола е по-удобно във всеки случай!
Скутерче никога, не съм донор
Адски отговорно е, защото трябва да те пазят постоянно, а има място само за една мацка.
След като сложим чертата на разходите, бюджета или ще се намали, или увеличи!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Както бях писал по-рано 6-7000 по-нова година малък автомобил! Фиеста, Сеат нещо такова. Че не са малко км-те, а пътната помощ и сервизите извън Бг и румънско са ...
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Нов внос за тия пари, и веднага да тръгнеш извън България си е чиста руска рулетка.Даже и да стигнеш, то там ще трябва да се прави, а цените са съвсем други, а майсторите са по-зле отколкото у нас.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta ST 1.6 HDI 90 к. с. Euro 4 2008г.
Не е проблем, ако се обслужи както трябва!
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта