тегли вляво нищо не помага
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
тегли вляво нищо не помага
здравейте, смених летни със зимни гуми и почна проблема да бяга на ляво като преди си бях със зимните и не съм имал проблем но уви. правих реглаж и ми казаха че вече всичко е ОК но пак тегли амортисьорите са добре, биалетки шарнири тампони също. смених гумите лява с дясна но пак е така протектора е равномерен и с еднаква височина джантите не са криви задни с предни но не втори път ходих на сервиз смениха ми втулките на носачите, на ново реглаж но пак е така
какво ще е /форд ескорт комби 96 г 65 квт/
какво ще е /форд ескорт комби 96 г 65 квт/
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Виж дали не ти грее някое колело
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
за съжаление и това не забравих да кажа
- haritoo
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 18 окт 2008, 03:09
- Модел на автомобила: sierra 1.6 L
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
ония малките накраиничета смени ли ги?
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
не не съм ги сменял нямат луфт и т.н както и всичко друго е ок
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Колкото и странно да звучи но виж си и задните гуми, за проба сложи отзад летните, или размени задните.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
аз писах отначало че съм сменял предни със задни но пак е така за жалост
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Странна работа. Да разсъждаваме тогава каква е разликата между летни и зимни гуми. Още е топло за зимни гуми. Доколкото знам зимните гуми са по "меки", за да не се втвърдяват и пързалят на студено време. Ако зимни гуми се карат през топло време би следвало да се износват по интензивно. На топло време те би следвало да имат и по голямо сцепление с пътната настилка. Това стабилно сцепление би трябвало да въздейства на всички евентуални дори и малки луфтове в окачването. Аз мисля, че имаш някъде минимален луфт и просто са го пренебрегнали при огледа и реглажа или реглажа е направен през пръсти. Не им вярвам на тези реглажи, когато колата ми не износва неравномерно гуми и върви направо с пуснат волан не ходя на реглаж. Отиди пак.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
след смяната ходих на реглаж но пак си остана така , втори път отидох на друг ,,майстор,, който се изказа че втулките на носача са за смяна, аз му се доверих смени предни, без да ми каже и задни + реглаж = 110 лв = на същата работа, оглежда я 4 пъти за луфтове и т.н. и след дълъг разговор с мен вдигна ръце и ми върна 70 лв., само си платих 4 втулки но поблема остана и сега ходя по мъките единственото хубаво след смяната на втулките е че фордчето вози по меко
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Напротив сцеплението на зимна гума в топло време е трагедияtankovbg написа:Странна работа. Да разсъждаваме тогава каква е разликата между летни и зимни гуми. Още е топло за зимни гуми. Доколкото знам зимните гуми са по "меки", за да не се втвърдяват и пързалят на студено време. Ако зимни гуми се карат през топло време би следвало да се износват по интензивно. На топло време те би следвало да имат и по голямо сцепление с пътната настилка.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Може да ти е блокирал лагер на амортисьора, или някъде някаква деформация, или блокирали накладки
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Преди време имах подобен проблем с Фокуса - оказа се че освен сходимостта на предницата трябваше да се пипне и геометрията на задното окачване- там беше болката- и сега си върви като по конец
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
лагер няма да е защото като е вдигната цялата предница много лесно се завива със самите колела, накладдки също не са а за деформации един горе само знаеdiesel1.6 написа:Може да ти е блокирал лагер на амортисьора, или някъде някаква деформация, или блокирали накладки
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
при мен заден мост не се регулираtosho написа:Преди време имах подобен проблем с Фокуса - оказа се че освен сходимостта на предницата трябваше да се пипне и геометрията на задното окачване- там беше болката- и сега си върви като по конец
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Направи следния опит : паркирай колата на равно място- да кажем в гараж- и измери с рулетка разстоянието от веждата на калника до пода- сравни тези величини ляво\дясно - защото може колата да е леко килната и за това да "тегли"на ляво - например- пукната пружина или скапан амортисьор.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
направих опита има разлика около 1-2 мм но това е нормално все пак условията не са идеални а за амортисьорите ми изглеждат еднакви поне доколкото може да се определи на ръка без шок тестtosho написа:Направи следния опит : паркирай колата на равно място- да кажем в гараж- и измери с рулетка разстоянието от веждата на калника до пода- сравни тези величини ляво\дясно - защото може колата да е леко килната и за това да "тегли"на ляво - например- пукната пружина или скапан амортисьор.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
руснака пише това:
Угль установки колес.
Схождение:
— допустимуе значения (все модели) от -4.5 мм
(отрицательное схождение) до + 0.5 мм (положигельное схож¬дение) или от - 0* 45' (отрицательное схождечие) до 0* 05' (положительное схождение).
— значения при регулировке (все модели).... от -2.0 мм
(отрицательное схождение) до * 1 мм (положигельное схож¬
дение) или от - 0" 20' (отрицательное схожденне) до ±0* 10'
(положительное схождение)
което е преведено от хайнеса :
Угпь1 установки колес в значитель-нсй мере влияю! на устойчивость ав-томобиля, износ шин и расход топли-вг Различают следующие угль* уста¬новки колес.
- Развал - зто наклон колес в вертикаль-нои плоскости относительно средней линии автомобиля Он может бьгть по-ложительнмм. если колеса наклонени наружу, и отрицательним - если колеса наклонень! внутрь Угол развала в ос-новном влияет на равномерность из¬носа шин передних колес Если развал одного колеса положительнмй. а друго¬то - отрицательнмй. то автомобиль бу-дет уводить в сторому при движении по пряиой Автомобиль Рога* Езсог! имеет отрицательнуй угол развала колес.
- Схождение - боковое расстояние меж¬ду колесами. Положительное схождение означает, что колеса спереди располо-жени ближе друг к другу. чем сзади при измерении на вьдсоте средней точки ко¬леса Отрицательное схождение озна¬чает, что колеса спереди находятся на большем расстоянии друг от друга, чем сзади На Рогй Езсог1 устанавливается отрицательное схождение
- Поперечнмй наклон оси поворота ко¬леса - зто угол между осью наклона по-взротного кулака и вертикалью. прове-денной через точку крепления колеса глядя в продольном направлении авто¬мобиля.
За счет углов развала и поперечного наклона оси поворота точки касания колес с дорогой располагаются ближе к оси поворотного кулака. Зтим поддер-живается так назуваемое ппечо обкат-ки Чем меньше плечо обкатки, тем лег-че управление автомобилем Таюке уда-рь1 от неровности дорожного покрития меньше передаются на рулевое управ¬ление
което е преведено от хайнеса :
Specifications
Front wheel alignment
Toe setting (all models):
Tolerance allowed before resetting required - 0.5 mm toe-in to 4.5 mm toe-out (0°05’ toe-in to 0°45’ toe-out
Adjustment setting (if required) - - 2.0 mm toe-out ± 1.0 mm (0°20’ toe-out ± 0°10’)
Rear wheel alignment
Toe setting (all models):
Tolerance allowed before resetting required - 4.0 mm toe-in to 0.0 mm toe-in (0.69° toe-in to 0.00° toe-in)
Adjustment setting (if required) - 2.0 mm toe-in (0.34° toe-in)
значи на всички фордове са с отрицателен наклон на колелата и той не може да се променя и с отрицателна сходимост която по данни трябва да се регулира на -2мм +-1мм или в рамките от -3 до -1 мм
точно това ме съмнява щото последно като регулираха предницата след смяната на втулките ,,майстора" ми каза че я е направил както си пишело на 1 мм а по книга трябва да е в рамките от -3 до -1 мм значи ............. кво прайм
=
Угль установки колес.
Схождение:
— допустимуе значения (все модели) от -4.5 мм
(отрицательное схождение) до + 0.5 мм (положигельное схож¬дение) или от - 0* 45' (отрицательное схождечие) до 0* 05' (положительное схождение).
— значения при регулировке (все модели).... от -2.0 мм
(отрицательное схождение) до * 1 мм (положигельное схож¬
дение) или от - 0" 20' (отрицательное схожденне) до ±0* 10'
(положительное схождение)
което е преведено от хайнеса :
Угпь1 установки колес в значитель-нсй мере влияю! на устойчивость ав-томобиля, износ шин и расход топли-вг Различают следующие угль* уста¬новки колес.
- Развал - зто наклон колес в вертикаль-нои плоскости относительно средней линии автомобиля Он может бьгть по-ложительнмм. если колеса наклонени наружу, и отрицательним - если колеса наклонень! внутрь Угол развала в ос-новном влияет на равномерность из¬носа шин передних колес Если развал одного колеса положительнмй. а друго¬то - отрицательнмй. то автомобиль бу-дет уводить в сторому при движении по пряиой Автомобиль Рога* Езсог! имеет отрицательнуй угол развала колес.
- Схождение - боковое расстояние меж¬ду колесами. Положительное схождение означает, что колеса спереди располо-жени ближе друг к другу. чем сзади при измерении на вьдсоте средней точки ко¬леса Отрицательное схождение озна¬чает, что колеса спереди находятся на большем расстоянии друг от друга, чем сзади На Рогй Езсог1 устанавливается отрицательное схождение
- Поперечнмй наклон оси поворота ко¬леса - зто угол между осью наклона по-взротного кулака и вертикалью. прове-денной через точку крепления колеса глядя в продольном направлении авто¬мобиля.
За счет углов развала и поперечного наклона оси поворота точки касания колес с дорогой располагаются ближе к оси поворотного кулака. Зтим поддер-живается так назуваемое ппечо обкат-ки Чем меньше плечо обкатки, тем лег-че управление автомобилем Таюке уда-рь1 от неровности дорожного покрития меньше передаются на рулевое управ¬ление
което е преведено от хайнеса :
Specifications
Front wheel alignment
Toe setting (all models):
Tolerance allowed before resetting required - 0.5 mm toe-in to 4.5 mm toe-out (0°05’ toe-in to 0°45’ toe-out
Adjustment setting (if required) - - 2.0 mm toe-out ± 1.0 mm (0°20’ toe-out ± 0°10’)
Rear wheel alignment
Toe setting (all models):
Tolerance allowed before resetting required - 4.0 mm toe-in to 0.0 mm toe-in (0.69° toe-in to 0.00° toe-in)
Adjustment setting (if required) - 2.0 mm toe-in (0.34° toe-in)
значи на всички фордове са с отрицателен наклон на колелата и той не може да се променя и с отрицателна сходимост която по данни трябва да се регулира на -2мм +-1мм или в рамките от -3 до -1 мм
точно това ме съмнява щото последно като регулираха предницата след смяната на втулките ,,майстора" ми каза че я е направил както си пишело на 1 мм а по книга трябва да е в рамките от -3 до -1 мм значи ............. кво прайм
=
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Колега при мен с летните гуми теглеше в ляво,след монтажа на зимните проблема изчезна.Виж си джантите,и ако трябва си пребалансирай гумите.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Ако имаш проблем със сходимостта, няма да носи само на едната страна, а на където си поиска - ту на ляво, ту на дясно.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 май 2006, 22:52
- Модел на автомобила: eskort 1,6
- Status: Извън линия
Re: тегли вляво нищо не помага
Здравейте опарави се всичко след смяна на тъпите зимни гуми с летни мерси на всички отзовали се на проблема )
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта