Страница 1 от 1

Теч от хидравликата мондео мк3

Публикувано: 14 дек 2016, 15:50
от sgs11
smileys-car-driving Колеги, имам проблем с хидравликата! Имам Форд Мондео мк3 tddi 115 к.с. протече ми хидравличната помпа, поръчах си втора употреба, смених я, обаче не мога да стегна маркуча за високо налягане. Т. е. стягам гайката, но тръбичката остава хлабава. Предполагам, че е имало нещо вътре което да уплътнява. Питах в магазините, но ми казаха, че нищо нямат. Предполагам, това е втори ремонт на помпата понеже гайката на тръбичката е с разбити стени. Благодаря предварително за съветите !

Re: Теч от хидравликата мондео мк3

Публикувано: 15 дек 2016, 12:39
от Nikola Iordanov
Явно нипелите на двете помпи са различни резбите са еднакви вътрешния конус дето ляга маркуча е по дълбок и затова маркуча остава хлабав , ако можеш размени нипелите или попълни свободното растояние със подходящ диаметър алуминиева дифтунка .

Re: Теч от хидравликата мондео мк3

Публикувано: 18 дек 2016, 21:54
от sgs11
Благодаря за съвета! Ще пробвам да разменя нипелите. Междувременно опитах с дифтунки но намерих само медни. Твърди са и не могат да уплътнят достатъчно. Ще търся алуминиеви ако не стане с размяната на нипелите.

Re: Теч от хидравликата мондео мк3

Публикувано: 18 дек 2016, 23:22
от ЯЛТА
Медните са челични, трябва с оксижен да се нагреят за да се отвърнат, алуминиеви се продават по диаметър/размера де.

Re: Теч от хидравликата мондео мк3

Публикувано: 18 дек 2016, 23:48
от S_C
Така и така си свалил всичко, откачи маркуча и помпата и ги закарай някъде, където правят хидравлика за камиони, да ти направят маркуч с накрайници като трябва да си е. Това с уплътняването се прави, ама на големи машини. На кола не са такива размерите и там всичко е много по-лесно да се сложи с точния раазмер, какъвто трябва да си е, вместо да преправяш.