SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 10 авг 2012, 23:33
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TD
- Status: Извън линия
SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
Здравейте момчета
Имам ескорт 1.8 тд със мобилайзера SACA PLUS(TOPPGUNN-550).
Вчера заключих най нормално колата,но когато след 2 часа исках да я отключа, системата не реагира и колата си остана заключена.
Лампичката на дистанционното мига, но колата не се отваря.
Въпреки всичко аз я отворих с ключа, но тя започна да пищи непрестанно, наложи се да откача единия полюс на акумулатора за да спре.
Изчаках един ден със свалена клема като си мислех че мобилайзера така ще изтрие паметта си и ще е ок, но уви.........!
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 31355i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Какво да направя, аз ли съм объркал нещо, имам ли някаква комбинация чрез копчетата на дистанционото,за да мога да разблокирам колата???
Благодаря ви много предварително
Банко
Имам ескорт 1.8 тд със мобилайзера SACA PLUS(TOPPGUNN-550).
Вчера заключих най нормално колата,но когато след 2 часа исках да я отключа, системата не реагира и колата си остана заключена.
Лампичката на дистанционното мига, но колата не се отваря.
Въпреки всичко аз я отворих с ключа, но тя започна да пищи непрестанно, наложи се да откача единия полюс на акумулатора за да спре.
Изчаках един ден със свалена клема като си мислех че мобилайзера така ще изтрие паметта си и ще е ок, но уви.........!
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 31355i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Какво да направя, аз ли съм объркал нещо, имам ли някаква комбинация чрез копчетата на дистанционото,за да мога да разблокирам колата???
Благодаря ви много предварително
Банко
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
Изхвърляш го този ужасен "Тъп гън" и си слагаш една свястна аларма,тази е боклук голям
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 10 авг 2012, 23:33
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
Колега благодаря ти за отговора.to6kooo написа:Изхвърляш го този ужасен "Тъп гън" и си слагаш една свястна аларма,тази е боклук голям
Съгласен съм с теб за алармата че е доста мизерна меко казано и наистина е за смяна,
но преди това нали трябва да запаля колата ми някак.
Не знам нищо от аларми. Мога ли да я изкарам някак си и да подкарам форда директно.
Вече трети ден съм без кола - срам и позор!!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
На първо време, извади блока на алармата от буксата и опитай да запалиш има 50% вероятност да стане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
Не знам как точно е направена при теб блокировката, но и да свалиш блока на алармата, полза няма. То иначе какъв е смисъла на алармата?
По-скоро се огледай за жици около горивната помпа. Някъде трябва да излизат две жици и да отиват до реле. Обикновенно жиците и релето са опаковани в изолационна лента. След релето има други една или две жици, които са оперативната верига на релето. Най-постото решение е да видиш как е при някой друг Форд като твоя и да възстановиш схемата.
Друг вариант е да се обърнеш за съдействие от специалист по алармите, защото те най-добре знаят какво се прави.
По-скоро се огледай за жици около горивната помпа. Някъде трябва да излизат две жици и да отиват до реле. Обикновенно жиците и релето са опаковани в изолационна лента. След релето има други една или две жици, които са оперативната верига на релето. Най-постото решение е да видиш как е при някой друг Форд като твоя и да възстановиш схемата.
Друг вариант е да се обърнеш за съдействие от специалист по алармите, защото те най-добре знаят какво се прави.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
При много от алармите действа, няма да коментирам какъв е смисъла на алармата, темата не е за това. Знам го от алармаджия, а и от схемата на моята аларма, там се използват нормално затворените контакти на релето, като се активира алармата, релето се включва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!
Точно при тази аларма гарантирано ще запали и без нея.Релето което е към нея е с нормално затворен контакт и прекъсва веригата когато алармата е сработена.Няма аларма,няма проблем.А между другото,ако имаш друго дистанционно пробвай.Наъ-вероятно там е проблема,или батерия или трябва да се препрограмира или просто се сдухало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта