Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Отговори
THX
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 02 ное 2011, 01:55
Модел на автомобила: Escort MK6 RS 2000
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Мнение от THX » 09 авг 2013, 11:04

Здравейте колеги!
Новата ми колица я взех с много грозно (под "грозно" разбирайте шумно :D ) гърне и взе да ми се върти идеята за прекъсвача. Предполагам знаете какво се случва като попадне суров бензин в генерацията, та искам да постигна този ефект. :)
Изображение Изображение

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Мнение от KOss » 09 авг 2013, 15:40

http://www.lingenfelter.com/mm5/merchan ... _Code=C163

Взимаш подобен регулируем лаунч контролер и си биеш прекъсвачи, меташ огньове колкото и когато си поискаш.

THX
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 02 ное 2011, 01:55
Модел на автомобила: Escort MK6 RS 2000
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Мнение от THX » 09 авг 2013, 15:50

С лаунч контрола е ясно, въпроса ми е на ECU-то не може ли да се каже вместо да спира дюзите, да спира свещите?

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Мнение от KOss » 09 авг 2013, 16:20

Няма да стане, стандартния ЕКУ е ограничен доста.

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Мнение от vladi tanev » 11 авг 2013, 09:24

всяко еку спира искрата през един такт а при някои е прз два такта дюзите си пръскат винаги ако спреш дюзите в един момент цилиндрите остават на сухо и се получават нежелани ефекти

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прекъсвач: Fuel cut > Ignition cut - как?

Мнение от KOss » 12 авг 2013, 09:54

99% от сток комповете спират горивото. Или и двете. Ако спре само запалването, ще има едни "чудни" гърмежи из гърнетата, катализатори и ламбди на сол...

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта