Тече нафта от тук... - РЕШЕН!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Тече нафта от тук... - РЕШЕН!!!!!
Здравейте колеги. От няколко дни съм собственик на Форд Мондео 1.8тд. Когато го купувах предишният собственик ми каза, че трябва да се смени един клапан на помпата. Прилагам снимка.

Моля кажете какъв е този клапан, за какво служи, от къде да го намеря и колко парички струва. Когато запаля колата от него сълзи нафта, а ако е студена - направо капе. Правени са някви манипулации върху него, понеже имаше мазано със силикон отгоре му. Човека ми каза, че от него било и по-силното чукане на студен двигател и като го сменя колата щяла да върви повече и да не пуши толкова на студено. Когато е топла не пуши. Като я паля имам чувството, че върти 2-3 оборота преди да запали, а свещите са ОК. Може ли след като сълзи нафта от там да влиза въздух?

Моля кажете какъв е този клапан, за какво служи, от къде да го намеря и колко парички струва. Когато запаля колата от него сълзи нафта, а ако е студена - направо капе. Правени са някви манипулации върху него, понеже имаше мазано със силикон отгоре му. Човека ми каза, че от него било и по-силното чукане на студен двигател и като го сменя колата щяла да върви повече и да не пуши толкова на студено. Когато е топла не пуши. Като я паля имам чувството, че върти 2-3 оборота преди да запали, а свещите са ОК. Може ли след като сълзи нафта от там да влиза въздух?
Последна промяна от dany85 на 05 ное 2008, 08:51, променено общо 1 път.
- krasimir_petev
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Тече нафта от тук...
Ами проблема е че това е клапанче електронно, което извършва цялата центровка на горивната помпа. Явно предишния собственик се е мъчил да го побългарява, но най-добре е директно да се смени. При мен го има същия проблем и ще ходя на диагностика да се разбере със сигурност, че клапана си е заминал и да го сменям. Повече подробности тукdany85 написа:Здравейте колеги. От няколко дни съм собственик на Форд Мондео 1.8тд. Когато го купувах предишният собственик ми каза, че трябва да се смени един клапан на помпата. Прилагам снимка.
Моля кажете какъв е този клапан, за какво служи, от къде да го намеря и колко парички струва. Когато запаля колата от него сълзи нафта, а ако е студена - направо капе. Правени са някви манипулации върху него, понеже имаше мазано със силикон отгоре му. Човека ми каза, че от него било и по-силното чукане на студен двигател и като го сменя колата щяла да върви повече и да не пуши толкова на студено. Когато е топла не пуши. Като я паля имам чувството, че върти 2-3 оборота преди да запали, а свещите са ОК. Може ли след като сълзи нафта от там да влиза въздух?
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Тече нафта от тук...
Това нещо има ли специфични моменти при смяната му, или само се отвива старият и се навива новият клапан, след което се свързват жичките както са били по цветове?
- krasimir_petev
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Тече нафта от тук...
Ами нямам идея. И при мен предстои точно това и нямам идея как стоят нещата.
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Тече нафта от тук...
Проблемът е решен!
Нов клапан - 170лв. от магазина на Косер на ул. Симеон
Смяна - 20лв. в сервиза на Лукас до автогараж Земляне. Мислех аз да си го сменя, но добре, че не го направих. Не, че е сложно, но майсторите си оставиха половината кожа от пръстите по разните му там стърчащи части. Щом имаше кръв, значи ще стане
. Който иска да го смени просто отвива стария, реже му кабелчетата, слага гуменото пръстенче на новия клапан, завива го и с кабелни обувки го съединява за снопа кабели, от който идваше управлението на стария клапан. Изолирате с лепенка и палите. Аз се притеснявах, че не знам кой кабел е + и кой -, но се оказа, че няма значение. Друго нещо което е важно - момчетата в Лукас сервиза ми казаха, че този клапан е от РЕНО - ако някой има представа нека каже как стои финансовата част на нещата там. Защото 170лв не са малко пари!
Нов клапан - 170лв. от магазина на Косер на ул. Симеон
Смяна - 20лв. в сервиза на Лукас до автогараж Земляне. Мислех аз да си го сменя, но добре, че не го направих. Не, че е сложно, но майсторите си оставиха половината кожа от пръстите по разните му там стърчащи части. Щом имаше кръв, значи ще стане

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта