Тече нафта от тук... - РЕШЕН!!!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dany85
потребител
потребител
Мнения: 141
Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
Status: Извън линия

Тече нафта от тук... - РЕШЕН!!!!!

Мнение от dany85 » 31 окт 2008, 18:12

Здравейте колеги. От няколко дни съм собственик на Форд Мондео 1.8тд. Когато го купувах предишният собственик ми каза, че трябва да се смени един клапан на помпата. Прилагам снимка.
Изображение
Моля кажете какъв е този клапан, за какво служи, от къде да го намеря и колко парички струва. Когато запаля колата от него сълзи нафта, а ако е студена - направо капе. Правени са някви манипулации върху него, понеже имаше мазано със силикон отгоре му. Човека ми каза, че от него било и по-силното чукане на студен двигател и като го сменя колата щяла да върви повече и да не пуши толкова на студено. Когато е топла не пуши. Като я паля имам чувството, че върти 2-3 оборота преди да запали, а свещите са ОК. Може ли след като сълзи нафта от там да влиза въздух?
Последна промяна от dany85 на 05 ное 2008, 08:51, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
krasimir_petev
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Тече нафта от тук...

Мнение от krasimir_petev » 31 окт 2008, 19:23

dany85 написа:Здравейте колеги. От няколко дни съм собственик на Форд Мондео 1.8тд. Когато го купувах предишният собственик ми каза, че трябва да се смени един клапан на помпата. Прилагам снимка.
Изображение
Моля кажете какъв е този клапан, за какво служи, от къде да го намеря и колко парички струва. Когато запаля колата от него сълзи нафта, а ако е студена - направо капе. Правени са някви манипулации върху него, понеже имаше мазано със силикон отгоре му. Човека ми каза, че от него било и по-силното чукане на студен двигател и като го сменя колата щяла да върви повече и да не пуши толкова на студено. Когато е топла не пуши. Като я паля имам чувството, че върти 2-3 оборота преди да запали, а свещите са ОК. Може ли след като сълзи нафта от там да влиза въздух?
Ами проблема е че това е клапанче електронно, което извършва цялата центровка на горивната помпа. Явно предишния собственик се е мъчил да го побългарява, но най-добре е директно да се смени. При мен го има същия проблем и ще ходя на диагностика да се разбере със сигурност, че клапана си е заминал и да го сменям. Повече подробности тук

dany85
потребител
потребител
Мнения: 141
Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
Status: Извън линия

Re: Тече нафта от тук...

Мнение от dany85 » 01 ное 2008, 09:39

Това нещо има ли специфични моменти при смяната му, или само се отвива старият и се навива новият клапан, след което се свързват жичките както са били по цветове?

Потребителски аватар
krasimir_petev
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Тече нафта от тук...

Мнение от krasimir_petev » 01 ное 2008, 16:44

Ами нямам идея. И при мен предстои точно това и нямам идея как стоят нещата.

dany85
потребител
потребител
Мнения: 141
Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
Status: Извън линия

Re: Тече нафта от тук...

Мнение от dany85 » 05 ное 2008, 08:50

Проблемът е решен!
Нов клапан - 170лв. от магазина на Косер на ул. Симеон
Смяна - 20лв. в сервиза на Лукас до автогараж Земляне. Мислех аз да си го сменя, но добре, че не го направих. Не, че е сложно, но майсторите си оставиха половината кожа от пръстите по разните му там стърчащи части. Щом имаше кръв, значи ще стане _friends_ . Който иска да го смени просто отвива стария, реже му кабелчетата, слага гуменото пръстенче на новия клапан, завива го и с кабелни обувки го съединява за снопа кабели, от който идваше управлението на стария клапан. Изолирате с лепенка и палите. Аз се притеснявах, че не знам кой кабел е + и кой -, но се оказа, че няма значение. Друго нещо което е важно - момчетата в Лукас сервиза ми казаха, че този клапан е от РЕНО - ако някой има представа нека каже как стои финансовата част на нещата там. Защото 170лв не са малко пари!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта