Фокуса придърпва до около 2500 оборота
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Фокуса придърпва до около 2500 оборота
Колата е фокус 99г. 1.6 16V. Проблема ми е следния - при по-рязко подаване на газ колата придърпва и върви тежко, след 2500 об. тръгва без проблем. това е и при загрял двигател и на газ и на бензин. При студен е по слабо изразано.
ТПС, МАФ, сензорите на валовете, темп. датчик и ламбда сондата са нови. Също така при потегляне трябва да я форсирам над 1500 об.за дръгне без придърпване.Имате ли идея за какво става въпрос?
Имам чувството, че това стана след смяната на ремъците, но не съм 100 % сигурен.
ТПС, МАФ, сензорите на валовете, темп. датчик и ламбда сондата са нови. Също така при потегляне трябва да я форсирам над 1500 об.за дръгне без придърпване.Имате ли идея за какво става въпрос?
Имам чувството, че това стана след смяната на ремъците, но не съм 100 % сигурен.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
Моя съвет е да отидеш там където са сменили ремъците и да проверят,много зачестиха такива случаи!!!Щом преди смяната си е работила нормално може и зъб да е прехвърлен....viktor8881 написа: Имам чувството, че това стана след смяната на ремъците, но не съм 100 % сигурен.
- kop4etata
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 29 ное 2005, 22:38
- Модел на автомобила: escort 1.8D 1989
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
преди половин година купих един фокус същия като твоя и до 2000-2500 оборота придърпваше зверски особено като я затиснеш с много газ още от ниските обороти оказа се че е от бобината смених я с най евтиния ментак и колата тръгна на бургия
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
Здравейте колеги,
Аз сам на метан и на мен ми се получава маи нещо такова.... Отностно това че на на газ при тебе а на метан при мене не се осеща толкова е защото се пак като караш на нещо различно от бензин колата просто губи от мощността си и от там идва и твоята "заблуда" че не е толкова при газ като при бензин. Между другото ското и аз сменях бубината кабели и свещи и не ми е изчезнало още това нещо. Но за сметка на това сега се появи друго... карам си примерно на 2000-3000 оборота, решавам да изпреваря или пък идва баирче натискам по-рязко газта, двигателя почва да качва оборотите до примерно 4000-5000, но колата не набира се 1 сам я настъпил а се 1 сам я пуснал по инерзия по нанадолнище, държи малко оборотите така около 4-5к и после почват да спадат до първоначална позиция а ако на баир и по-надолу ... и са сам се хванал за главата и се чудя кво да правя .... при подаване плавно на газ няма такива проблеми ...
Аз сам на метан и на мен ми се получава маи нещо такова.... Отностно това че на на газ при тебе а на метан при мене не се осеща толкова е защото се пак като караш на нещо различно от бензин колата просто губи от мощността си и от там идва и твоята "заблуда" че не е толкова при газ като при бензин. Между другото ското и аз сменях бубината кабели и свещи и не ми е изчезнало още това нещо. Но за сметка на това сега се появи друго... карам си примерно на 2000-3000 оборота, решавам да изпреваря или пък идва баирче натискам по-рязко газта, двигателя почва да качва оборотите до примерно 4000-5000, но колата не набира се 1 сам я настъпил а се 1 сам я пуснал по инерзия по нанадолнище, държи малко оборотите така около 4-5к и после почват да спадат до първоначална позиция а ако на баир и по-надолу ... и са сам се хванал за главата и се чудя кво да правя .... при подаване плавно на газ няма такива проблеми ...
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
твоя проблем ми мирише на буксуващ феродув диск на съединитела.ако натиснеш гаста до край и след това леко почнеш да го отпускаш се усеща как започва да набира.izrotbg написа:Здравейте колеги,
Аз сам на метан и на мен ми се получава маи нещо такова.... Отностно това че на на газ при тебе а на метан при мене не се осеща толкова е защото се пак като караш на нещо различно от бензин колата просто губи от мощността си и от там идва и твоята "заблуда" че не е толкова при газ като при бензин. Между другото ското и аз сменях бубината кабели и свещи и не ми е изчезнало още това нещо. Но за сметка на това сега се появи друго... карам си примерно на 2000-3000 оборота, решавам да изпреваря или пък идва баирче натискам по-рязко газта, двигателя почва да качва оборотите до примерно 4000-5000, но колата не набира се 1 сам я настъпил а се 1 сам я пуснал по инерзия по нанадолнище, държи малко оборотите така около 4-5к и после почват да спадат до първоначална позиция а ако на баир и по-надолу ... и са сам се хванал за главата и се чудя кво да правя .... при подаване плавно на газ няма такива проблеми ...
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
дам колега мисля че си доста прав... а това какво значи, нов такъв диск или нов съединител???
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
най-добре да се смени целия комплект,защото майсторите взимат скъпо и може да се наложи два пъти да се свалят скорости,но тази процедура е доста скъпа и зависи с какви финанси разполагаш. мисля че целия съединител не оригинален ще ти струва към 800лв със смяната.все пак ако нети се дават тея пари ,майстора трябва да прецени дали може да се смени само феродовия.izrotbg написа:дам колега мисля че си доста прав... а това какво значи, нов такъв диск или нов съединител???
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
Здравейте, проблема с придърпването го отстраних заедно с високоволтовите кабели. След смяната им всичко си тръга нормално. Обаче забелязах нещо друго.При подаванена на газ на място мога да задържа на всички обороти които поискам, само на 2200 се колебаят - при подаване на газ двигателя не реагира веднага. Трябва да натисна повече за да се отлепят от 2200 об. Дали имате идея за какво може да става въпрос?
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
Браво колега,
трябва и аз да ги видя тия кабели че мойта пък нещо губи ток на ниските обороти и гасне от време на време (а и в движение) ако изключа от скорост и натисна спирачка съединител и се сабират повечко консуматори светва ми лампата на акумулатора и сичко умира ако борд компа не попаде газ. Направо сам се видял в приключение. Смених акумулатора от 72 сложих 75 амперов (по-малко почна да го прави но пак си остана) ;(
трябва и аз да ги видя тия кабели че мойта пък нещо губи ток на ниските обороти и гасне от време на време (а и в движение) ако изключа от скорост и натисна спирачка съединител и се сабират повечко консуматори светва ми лампата на акумулатора и сичко умира ако борд компа не попаде газ. Направо сам се видял в приключение. Смених акумулатора от 72 сложих 75 амперов (по-малко почна да го прави но пак си остана) ;(
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
колега, я си провери дали ти зарежда добре алтернатора и пистовия ремък си виш да не ти е хлабав.кви са тия акомулатори 75 ампера ? тва да не е дизел или зил има и друго полужение, твоят алтернатор не е сметнат за толкова мощен акомулатор,провери го и ще видиш че на него пише 55-60 ампера не повече,по този начин алтернатора не може да смогне да зареди акомулатора и в същото време да произвежда ток за работата на двигателя,акумолатора винаги остава не дозареден и ще го скапеш бързо.Сложи по-малък акомулагор и ще видиш че колата ще се оправи,аз съм със 65 ампера и нямам проблеми ,макар че заводския беше 36-40 ампера.izrotbg написа:Браво колега,
трябва и аз да ги видя тия кабели че мойта пък нещо губи ток на ниските обороти и гасне от време на време (а и в движение) ако изключа от скорост и натисна спирачка съединител и се сабират повечко консуматори светва ми лампата на акумулатора и сичко умира ако борд компа не попаде газ. Направо сам се видял в приключение. Смених акумулатора от 72 сложих 75 амперов (по-малко почна да го прави но пак си остана) ;(
така ще е няколко дена ,докато се по изтощи акомулатора и ще почне да го прави по често от преди.Смених акумулатора от 72 сложих 75 амперов (по-малко почна да го прави но пак си остана) ;(
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокуса придърпва до около 2500 оборота
Мисля, че не си прав за алтернатора. Акумулатора по принцип служи за стартиране на двигателя, а динамото, генератора или алтернатора за неговото възстановяване след старта. При по-голям ампераж имаш по-голям ток при стартирне което от своя страна означава по лесно запалване, по малка кунсумация и по-малко зареждане за възстановяване. Ако всичко работи какато трябва реле, динамо и акумулатора е здрав, мисля, че това не е проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта