Cтранен проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Cтранен проблем

Мнение от uBcaHa » 16 дек 2014, 15:21

Колеги някои има ли идеа защо като дигна колата на крикове и като запаля двигателя оставям на свободна и предните колела почват да се вартят като натисна съединител спират ... дали съединителя овлича или е друг проблема ? Проблем нямам с нито една от предавките вклучват се идеално ...

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Cтранен проблем

Мнение от ieiei » 16 дек 2014, 16:15

Не е проблем

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Cтранен проблем

Мнение от Doin » 16 дек 2014, 16:19

Карай си колата спокойно...

Потребителски аватар
slavei2003
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 27 юли 2012, 12:06
Модел на автомобила: FORD GALAXY 2.3 16V 146кс. 1999г. LPG FOBOS 2 OPEL VECTRA X16SZ LPG 1995г.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Cтранен проблем

Мнение от slavei2003 » 16 дек 2014, 18:20

Колегите са прави.Давай газ ,но без криковете. :lol:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Cтранен проблем

Мнение от HACKO » 16 дек 2014, 19:14

Когато съединителя е зацепен, при скоростна кутия на неутрална, във кутията се въртят първичния вал, междинния вал и съответните зъбни колела на всички предавки, не се върти само вторичния вал и диференциала. Когато колата е вдигната на крик, колелата нямат съпротивление, съответно маслото увлича вторичния вал и диференциала и колелата започват да се въртят. Колелата спират при най-малкото приложено усилие, дори със ръка може да ги спреш. Това е напълно нормално явление, има го на абсолютно всички коли. Това че като натиснеш съединителя колелата спират да се въртят, пък говори че и съединителя ти отделя нормално.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
uBcaHa
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 25 яну 2014, 17:04
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7i 16v zetec S 125konq 1997 / Ford Fiesta 1.3 avtomatik / mercedes c180 122hp /
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Cтранен проблем

Мнение от uBcaHa » 17 дек 2014, 22:32

кратко...точно....ясно.Благодаря колеги

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта