Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Радославе-и, аз след закупуването на колата, когато времето застудя след стартиране сутрин отпред долу-вдясно чат-пат (не винаги) се чуваха неприятни звуци за няколко секунди...нещо, като фучене на сгъстен въздух, мелене, тропане...? Смених хидр. течност с такава от МП(38лв. литъра-толкова ти трябва), и оттогава е тишина и в най-големите студове. Старата течност беше абсолютна чернилка!
За начало свали десният фар и ще видиш казанчето на хидравликата долу, отвий капачката и виж нивото на хидр. масло, като се огледаш и за омазнявания наоколо.
Най-вероятно има по-качествено и евтино масло за хидравликата, но, както съм писал не мога да се ориентирам категорично, а и нямах време , затова заложих на оригинала, защото хидр, масло е много важно!
Спецификацията по ФОРД е: WSS-M2C204-A2-ако друго масло я има, значи е ОК-стига да не е менте!
За начало свали десният фар и ще видиш казанчето на хидравликата долу, отвий капачката и виж нивото на хидр. масло, като се огледаш и за омазнявания наоколо.
Най-вероятно има по-качествено и евтино масло за хидравликата, но, както съм писал не мога да се ориентирам категорично, а и нямах време , затова заложих на оригинала, защото хидр, масло е много важно!
Спецификацията по ФОРД е: WSS-M2C204-A2-ако друго масло я има, значи е ОК-стига да не е менте!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 яну 2020, 20:25
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Здравейте, аз съм с двигателя 2.0 SYDA и газова уредба, и проблемът със забиването и давенето на студен двигател след палене си е абсолютно налице. Пробвах редица неща, всичко е окей засега, та искам да ви попитам как да си проверя софтуерната версия на компютъра и също така има ли наличен ъпдейт за SYDA, който евентуално да решава проблема? Благодаря!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1746
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
При теб проблемът не е в софтуера. Дефектната рограма за управление на двигателя е само при двигател 1.8/125. Причините за подобно поведение при твоя двигател могат да бъдат всякакви, но не са софтуерни. Версията може да се види с диагностично оборудване.
- dragozow
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 31 юли 2008, 13:11
- Модел на автомобила: C-max Titanium 2.0 Duratec HE, 2009, LPG
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Не е софтуерно, при мен е с последна версия и пак е така, трябват си едни 40 - 50 секунди работа на място за да дръгне без да придърпва.
-
- потребител
- Мнения: 823
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
А как го диагностицирахте? Че аз правих проверки за изпускане на газ, за пропуски на въздух/вакум, както и по бензиновата система и никаква улика. Явно наистина е от липсата на обд адаптацията на газта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта