Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Публикувано: 14 авг 2015, 17:19
ДА, около 100 пъти!!!madboy написа:Откачи ли акумулатора, да се ресетне ЕКУ-то?
Смених и дросела , понеже не затваряше хубаво и сега вече държи 4000об.
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
ДА, около 100 пъти!!!madboy написа:Откачи ли акумулатора, да се ресетне ЕКУ-то?
Благодаря много, но май едно по-едно почнах да ги откривам.madboy написа:Освен да дойдеш в неделя на ОМВ и да нося един стъпков клапан, дето знам, че поне не задържа високи обороти. На 1,6 беше сгодно за смяна, нали?
И как откри че от дросела ти смуче въздух и къде точно че на мен ми стана интересно понеже дросела е вързан за пластмасовият колектор а по между им има гумено уплътнение?Frizer4eto написа:Благодаря много, но май едно по-едно почнах да ги откривам.madboy написа:Освен да дойдеш в неделя на ОМВ и да нося един стъпков клапан, дето знам, че поне не задържа високи обороти. На 1,6 беше сгодно за смяна, нали?
Вчера смених дросела, защото смучеше от там, днес смених и стъпковия клапан и се успокой, но ми прави впечатление , че по някога на бензин на празен ход задържа 2000 об. докато не спра на светофар. Но това сега тепърва ще го мъча да го търся от къде е!
Ако имаш някаква идея това на какво се дължи ? (ще опитам пак да рестна ЕКУ-то и дано се оправи)
Здравейте колеги,ivan2595 написа:идете при някой да ви погледне ECU-то на колите,аз имах подобен проблем и се оказа изгорял чип на компаfocus_vn написа:Благодаря за отговорите!
Това с блокиралата ос е добра насока -мерси !
Трябва да добавя някой подробности може би:
-Имам колата от около една година и съм минал ок.6000 км.Направи ми впечатление ,че клапана не беше
чак толкова мръен.Не пусна много черно.Може би е чистен и преди време.
-Ауспуха преди почистването беше доста приличен и чист.Сега е черен за 150 км !
Има отлагания на сажди като че е на дизелова кола.
Явно нещо с въздуха е проблемно и горенето е прецакано....може би наистина трябва да се работи в насока
още да го чистя този клапан...
и той не управлява стъпковото ,не е толкова страшно.
Това е причината и аз да се интересувам как работи този клапан за празен ход.До тук се оказва, че май и майсторите не знаят как работи.Казват ,че даже и компютъра не го знае.Голяма загадка.Работата ми прилича на проба-грешка.Добре,че при теб нещата са се оправили.focus_vn написа: ↑28 авг 2015, 14:30Здравейте колеги,ivan2595 написа:идете при някой да ви погледне ECU-то на колите,аз имах подобен проблем и се оказа изгорял чип на компаfocus_vn написа:Благодаря за отговорите!
Това с блокиралата ос е добра насока -мерси !
Трябва да добавя някой подробности може би:
-Имам колата от около една година и съм минал ок.6000 км.Направи ми впечатление ,че клапана не беше
чак толкова мръен.Не пусна много черно.Може би е чистен и преди време.
-Ауспуха преди почистването беше доста приличен и чист.Сега е черен за 150 км !
Има отлагания на сажди като че е на дизелова кола.
Явно нещо с въздуха е проблемно и горенето е прецакано....може би наистина трябва да се работи в насока
още да го чистя този клапан...
и той не управлява стъпковото ,не е толкова страшно.
Извинявам се ,че забавих отговора си тук...
Проблема се оказа в стъпковия мотор (клапан).Отидох на майстор.Смени го и всичко заспа.Интересно, че не беше блокирало буталцето.Движи се ,но...така и не работеше правилно това моторче.
Освен това майстора почисти две свещи,огледа кабелите,пипна нещо по негов "модел" и сега фокуса се движи като тролей набира без да прекъсва.... ауспуха се поизчисти от нагара....
Ако имате нужда от майстор за елкон във Варна момчето е Жоро.Намира се в района на студентските общежития на Брегалница.Ако ви интересува ще му намеря и телефона.Благодаря на всички отзовали се!
( а някой знае ли дали това повреденото моторче може да го види някой дето разбира и евентуално да се опита да го поправи ?!)
Изобщо не е загадка, Оги ти го обясни подробно, но това че ти не го разбра не значи, че никой не знае.