някои да каже нещо по въпроса

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

някои да каже нещо по въпроса

Мнение от risto_bg » 31 яну 2005, 13:59

имам форд орион 1.4 clx от известно време попада бензин в маслото някои знае ли нещо за този проблем а и на големи обороти колата се дави :roll:

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 яну 2005, 14:06

Не съм специалист, но според мен това може да е от главата на цилиндровия блок. Или е крива, или е заминала гарнитурата й...
А дали неможе да е от клапаните, ако са хидравлични?
Може да са ми тъпи предположенията, но дотолкова са ми познанията :oops:

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 31 яну 2005, 14:25

Любо написа:Не съм специалист, но според мен това може да е от главата на цилиндровия блок. Или е крива, или е заминала гарнитурата й...
А дали неможе да е от клапаните, ако са хидравлични?
Може да са ми тъпи предположенията, но дотолкова са ми познанията :oops:
благодаря ти все пак може би е от клапаните

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 31 яну 2005, 14:34

И аз мисля, че е от глава :(

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 31 яну 2005, 14:41

а според вас може ли този проблем да идва от смукача понеже е автоматичен и след като загрее колата да не се изклучва до краи

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 яну 2005, 14:51

Май няма логика да е смукача... Той кво общо има с маслото? Само регулира подаването на гориво (или на въздух - зависи какъв е точно смукача)...

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 31 яну 2005, 15:05

не сам сигурен но ако подава повече гориво както казваш и колата не го изгара при спиране на двигателя не е ли вазможно неизгорелия бензин да премине през буталата в картера

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 яну 2005, 15:20

Възможно е, но при толкова скапан двигател, че няма как да го запалиш.
В случай, че бензина в горивовъздушната смес е предозиран, т.е. е повече от необходимото и не изгаря всичкия бензин постъпил в цилиндъра се изхвърля през изпускателния клапан, заедно с изгорелите газове. А от там през изпускателната система и навън през ауспуха.
Ако искаш да разбереш дали бензина ти е в повече в сместа пусни колата по някое нанадолнище и включи на някоя предавка, но такава че оборотите ти да са над 3000/min, ако чуваш пукане и гърмене значи горивовъздушната смес ти е богата - бензина идва в повече и съ възпламенява в гърнето от което детонира и се чуват тия гърмежи. Тъпото е, че освен че се стряскаш можеш да си спукаш гърнето така. :?

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 31 яну 2005, 15:40

аз сам сигурен че има обогатяване на сместа защото ми взеха 15 лева за диагностика но никои не можа да ми каже от каде идва това обогатяване мериха ми и компресията добре е но ако е от главата няма ли да смеша водата с маслото

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 яну 2005, 16:06

Да, по-скоро водата с маслото, прав си...
Знам ли може да ги има и двата варианта. Сигурно зависи какво точно й и ма на главата - т.е. колко е крива, знам ли!? :roll:
А че имаш обогатяване е ясно, въпроса е да не е над нормалното.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 фев 2005, 12:19

един приател имаше същия проблем.на него му казаха да не държи горивната помпа да работи преди да запали /само на студен двиг да го прави/ и проблема му се реши. дано и при теб да е толкова елементарно

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 01 фев 2005, 14:30

не ми се вярва да е толко елементарно но все пак ще пробвам :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта