Мистерия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мистерия

Мнение от Speed » 13 яну 2008, 13:24

Проблема е следният , мондеото ми го купих със АГУ има си книжка всичко законно. Тука от извесно време забелязах следният проблем .
Принципно го карам на газ ,рядко на бензин . Нямал съм никви проблеми то и сега имам но имам едно питане .
Вече за втори път ми се случва да паля колата сутрин студена ...
докато изчистя стъклата тя работи поне 5 мин па и повече на място .
Газовата е Ловато и колата винаги си пали на бензин като я изфорцирам на 2 хил обр си превключва на газ ... Та както казах вече за втори път ми се случва докато изчистястъклата и колата както си работи изгасне умовах я ... бензин знам ,че има малко колкото да пали, не е карана на бензин ,газ вчера съм сипал за 20 но не пали ..
отидох взех 5 литра бензин сипах и чудо запали ... :roll:

мисълта ми е данеби като е студена колата ,аз я паля и я изфорцирам и ми светва зелена лампа ,че е на газ чува се и цъкането на релето
изилам чистя сняг стъкла и т.н тя си работи .Възможно ли да има няква електроника която да предпазва изпарителя (мембраната )
и дори и да я изфорцирам и да ми свети зелената лампа тя да продължава да си работи на бензин докато не загрее....
Защото друго обяснение нямам от къде може да изчезва бензина при условие ,че сега нее карана на бензин :roll:

Баси и проблема имам :?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 13 яну 2008, 14:01

свети или мига...

светенето е че си на газ, мигането е че си вкючил към газ, но още е на бензин до температурната стойност на превкючване..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 яну 2008, 16:00

Баси мамата, къде е далаверата, карате на газ а пък ви свършва Бензина. *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
megaCom
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 15 яну 2007, 23:37
Модел на автомобила: focus 2.0tdci,transit 2.0tdi
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от megaCom » 13 яну 2008, 16:46

traqn_savov написа:свети или мига...

светенето е че си на газ, мигането е че си вкючил към газ, но още е на бензин до температурната стойност на превкючване..
савов,когато диодите мигат и оставиш колата да работи,след няколко секунди изгасва....или я изфурсираш за да захапи гаста,или я минаваш ръчно на бензин-друго положение няма
Изображение

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от to6kooo » 13 яну 2008, 17:34

Най-вероятно като я форсираш тя си минава на газ и ти замръзва изпарителя и тя си гасне.Защо я форсираш-аз си я паля на бенз,докато си изчистя стъклата тя си работи,качвам се давам газ и тя си обръща на газ и аз тръгвам,само че си и слагам всеки месец бензин по 20кинта :P

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 13 яну 2008, 20:11

to6kooo написа:Най-вероятно като я форсираш тя си минава на газ и ти замръзва изпарителя и тя си гасне.Защо я форсираш-аз си я паля на бенз,докато си изчистя стъклата тя си работи,качвам се давам газ и тя си обръща на газ и аз тръгвам,само че си и слагам всеки месец бензин по 20кинта :P
Тя си минава на газ ... и си бачка без проблем поне 5 мин както си чистя стъклата след околоко 5 мин работа гасне и не иска да запали нито на бензин нито на газ ...

Иначе лампата свети ... не мига като мига знам ,че работи на бензин и е в готовност при подаване на газ да превключи на Газ

Това за мен е няква мистерия .... Куризно е ,че и стрелката на резервоара сочи ,че е над 1/2 :shock: но това може да сее преебало вприке че като се сипе бензин мърда

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 13 яну 2008, 20:44

Според мен ти замръзва изпарителя, въпреки, че не съм много компетентен :)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Мистерия

Мнение от schrack » 14 яну 2008, 09:11

Speed написа:Проблема е следният , мондеото ми го купих със АГУ има си книжка всичко законно. Тука от извесно време забелязах следният проблем .
Принципно го карам на газ ,рядко на бензин . Нямал съм никви проблеми то и сега имам но имам едно питане .
Вече за втори път ми се случва да паля колата сутрин студена ...
докато изчистя стъклата тя работи поне 5 мин па и повече на място .
Газовата е Ловато и колата винаги си пали на бензин като я изфорцирам на 2 хил обр си превключва на газ ... Та както казах вече за втори път ми се случва докато изчистястъклата и колата както си работи изгасне умовах я ... бензин знам ,че има малко колкото да пали, не е карана на бензин ,газ вчера съм сипал за 20 но не пали ..
отидох взех 5 литра бензин сипах и чудо запали ... :roll:

мисълта ми е данеби като е студена колата ,аз я паля и я изфорцирам и ми светва зелена лампа ,че е на газ чува се и цъкането на релето
изилам чистя сняг стъкла и т.н тя си работи .Възможно ли да има няква електроника която да предпазва изпарителя (мембраната )
и дори и да я изфорцирам и да ми свети зелената лампа тя да продължава да си работи на бензин докато не загрее....
Защото друго обяснение нямам от къде може да изчезва бензина при условие ,че сега нее карана на бензин :roll:

Баси и проблема имам :?

От всичките работи казани до тук не разбрах колата на какво е работела кагато изгасна, разбрах че гасне и не пали ток има да тъ убй бензин има да те удави :shock:

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 14 яну 2008, 10:32

Аз те разбрах, че имаш половин резервоар бензин, що докато чистиш колата от сняг или лед не я оставиш да работи на бензин и като тръгнеш да обърнеш на газ, това с паленето и обръщането веднага на газ не знам к'ва ти е далаверата - разхода на газ сигурно ти е 20-30 на сто, изпарителя като е студен не прави газта в газообразното състояние на което ти е настроена колата на топъл двигател/ изпарител (става ти много богата сместа) то и затова после не може да запалиш и на бензин.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 яну 2008, 10:53

vladdko написа:Аз те разбрах, че имаш половин резервоар бензин, що докато чистиш колата от сняг или лед не я оставиш да работи на бензин и като тръгнеш да обърнеш на газ, това с паленето и обръщането веднага на газ не знам к'ва ти е далаверата - разхода на газ сигурно ти е 20-30 на сто, изпарителя като е студен не прави газта в газообразното състояние на което ти е настроена колата на топъл двигател/ изпарител (става ти много богата сместа) то и затова после не може да запалиш и на бензин.
със две думи зацапваш свещите и затова после е мъка!

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Re: Мистерия

Мнение от Speed » 14 яну 2008, 12:04

schrack написа:
Speed написа:Проблема е следният , мондеото ми го купих със АГУ има си книжка всичко законно. Тука от извесно време забелязах следният проблем .
Принципно го карам на газ ,рядко на бензин . Нямал съм никви проблеми то и сега имам но имам едно питане .
Вече за втори път ми се случва да паля колата сутрин студена ...
докато изчистя стъклата тя работи поне 5 мин па и повече на място .
Газовата е Ловато и колата винаги си пали на бензин като я изфорцирам на 2 хил обр си превключва на газ ... Та както казах вече за втори път ми се случва докато изчистястъклата и колата както си работи изгасне умовах я ... бензин знам ,че има малко колкото да пали, не е карана на бензин ,газ вчера съм сипал за 20 но не пали ..
отидох взех 5 литра бензин сипах и чудо запали ... :roll:

мисълта ми е данеби като е студена колата ,аз я паля и я изфорцирам и ми светва зелена лампа ,че е на газ чува се и цъкането на релето
изилам чистя сняг стъкла и т.н тя си работи .Възможно ли да има няква електроника която да предпазва изпарителя (мембраната )
и дори и да я изфорцирам и да ми свети зелената лампа тя да продължава да си работи на бензин докато не загрее....
Защото друго обяснение нямам от къде може да изчезва бензина при условие ,че сега нее карана на бензин :roll:

Баси и проблема имам :?

От всичките работи казани до тук не разбрах колата на какво е работела кагато изгасна, разбрах че гасне и не пали ток има да тъ убй бензин има да те удави :shock:
Като гасне работи на газ ....

За колегата който каза за 20 ,30 на сто разход ,чесно казано незнам гори ми 11 на сто градско София и 8 -10 наизвънгратско според карането доста често я изпружвам по магистралата на 180 -210 тогава съм я засичал гори по 15 + :lol:

Тъй като цяло АГу-то не ми е позната територия ... изпарителя
от кво се подгрява от мотора ли ? Та като е студен замръзва и колата гасне ..... пък после не ще да запали и на бензин щото от това гаснете както каза колегата по горе съм зазапал свещите ...
:idea:

Иначе нямам си и на идея колко гориво имам във резервоара
като сипа пали това значи ,че нищо не е ммало вътре само ,че на таблото сочи 1/2 имам основание да вярвам на таблото щото често досипвам и е възможно да има вътре 20 -30 л тунджа
ако имаше начин да източа резервоара щях да знам ...
Според мен докато отида с тубата да взема гориво това са 10 15 мин
акодругият път изчакам това време ... без да ходя за гориво и пробвам дали ще запали ... :roll: кво казах и аз незнам :(

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 14 яну 2008, 15:30

като я оставиш студена да работи на газ ти замръзва изпарителя (вдигни капака и го виж/пипни). после не пали понеже е одавена с газ. Защо чак толкова бързаш да я минаваш на газ? остави я да си бачка на бензин малко.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

gosta
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 окт 2007, 21:50
Модел на автомобила: ford fiesta 96 flair 1.3i endura-e
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от gosta » 14 яну 2008, 15:44

прав е колегата .остави сия да си позагрее и тогава я минавай на газ за тва ти гасне . замръзва ти изпарителя в двигателя влиза течна фаза газ зацапва свещите и за тва ти гасне. подгрей си я на бенз и след това на газ . нали за тва са направени да се пали на бензин за да може да загрее в студеното време и изпарителя да си работи по предназначение а не да замръзва

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 14 яну 2008, 21:16

Ясно ,значи вече зимата като е студено си я паля и да работи на бензин докато позагрее малко после като тръгна ще я превключвам на газ :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта