Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от Adobe » 01 ное 2008, 18:34

Здравейте колеги да споделя и моят проблем, но преди да започна само да кажа че изчетох всички теми свързани с него в продължение на 3и дни от когато е и проблема ми.
Колата се форсира когато изключа от скорост - 2500-3500хил. оборота.
Какво направих според съветите във форума:

-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
-почистена дроселова клапа, нямаше никъв нагар само омасляване да го кажа така
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист

На лице са няколко фактора - оборотите значително паднаха и колата не се форсира след изключване от скорост но според мен оборотите пак са високи 1800-2000хил. оборота което ми се вижда много, е преди се форсираше до 3000-3800.
Проблем ся появи обаче, че сега ниските обороти малко играят на момент 600-800об. в мин. и то когато подам гас. и пусна педала докато ги стабилизира играят в този порядък.
Също така се заиграх с VSS датчика, който когато е включен оборотите са 1800-2000 а когата го изключа си падат нормално но проблема с ниските остава, някви идей?
Прегледах за спукани маркучи и тем подобни връзки но никаде не виждам такъв, мога да заключа до тук че има някъв ефект от по горе изброеното но но и пълен, така че ако някой има някво предложение на къде да ме насочи ще бъда хипер благодарен щот вече незнам.
И другото което изскам да попитам ако карам с изключен VSS датчик, доколкото знам цената на нов не е много приемлива и се съмнявам че скоро ще заделя тази сума ако разбира се проблема е от него щот вече незнам!

Благодаря на всички във форума за полезната информация и надявам да ми дадете още няколко съвета.

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от isoiso » 01 ное 2008, 19:03

Боже колко мъка има по света. И аз навремето като теб съм си губил времето със всевъзможни интервенции и когато това не помага заделяш 25лв и отиваш на свястна диагностика :wink: това е начина _friends_

Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от Adobe » 01 ное 2008, 20:23

Вероятно така ще стане колега но кажи поне каде се оказа твоят проблем при диагностиката, просто в момента нямога да отида на диагностика иначе ще го направя.


isoiso написа:Боже колко мъка има по света. И аз навремето като теб съм си губил времето със всевъзможни интервенции и когато това не помага заделяш 25лв и отиваш на свястна диагностика :wink: това е начина _friends_

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от isoiso » 01 ное 2008, 20:51

При мен проблема се реши с почистване на дросела с едно парцалче за 1мин, но тва е на Аlfa Romeo. Сега някои ще кажат че е тъпо да дадеш 25 лева за тва, ама е много по-тъпо да сменяш наред свещи, дебитомери, ламбди и МПХ които при АR са общо към 1500лв.

Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от Adobe » 01 ное 2008, 21:46

Хайде колеги няма ли някой да удари едно рамо с няколоко идеи, колега isoiso не е глупаво да дадеш 25лв. при положение че спестяваш 1500.

Благодаря!

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от Murphy » 01 ное 2008, 21:56

Може стъпковото моторче да е за смяна, въпреки че си го почистил. Отдели 200лв. и го смени и ако тогава проблема не се оправи незнам...Но мисля, че ако го смениш всичко ще е ОК
Russian Roulette is not the same without a gun!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от cocoff » 02 ное 2008, 09:27

За чарковете дето си пипал е сигурно, че са чисти, но не и че работят.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от paci » 02 ное 2008, 10:16

Така нареченото от вас "стъпково моторче", при вас е "КЛАПАН за празен ход".
При опит да го чистя с WD40 нищо не се получи.
Чисти се с обезмаслител.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от samsung_bg » 02 ное 2008, 10:36

Adobe написа:...
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
...
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
...
Тези хубаво си ги почистил, но прегледай и куплунзите им.
След всичките тия процедури направи ресет и обучение на комп-а.
Изображение

Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от Adobe » 02 ное 2008, 10:44

samsung_bg написа:
Adobe написа:...
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
...
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
...
Тези хубаво си ги почистил, но прегледай и куплунзите им.
След всичките тия процедури направи ресет и обучение на комп-а.

Благодаря за мението но немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет и не забравя дори след месец, проверено при техник в сервиз, единственият вариант е само да се закачи на комп. и отам се ресетне. Куплонзите са почистени с контактен спрей иначе.

Благодаря на всики отново!

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от samsung_bg » 02 ное 2008, 10:51

Adobe написа: ...
немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет и не забравя дори след месец
...
Аз бих пробвал все пак да откача "-" на акумулатора за 15-тина мин.
Все си мисля, че ще има ефект.
Успех!
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от cocoff » 02 ное 2008, 13:21

Adobe написа:... немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет ...
Фолклор, колега, фолклор :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.

Мнение от Adobe » 02 ное 2008, 15:31

samsung_bg написа:
Adobe написа: ...
немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет и не забравя дори след месец
...
Аз бих пробвал все пак да откача "-" на акумулатора за 15-тина мин.
Все си мисля, че ще има ефект.
Успех!

Откачах го колега не помага, първото нещо което опитах беше това не помогна :(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 59 госта