дизел и загряване

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tosho
потребител
потребител
Мнения: 119
Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps
Местоположение: Poland, Warsaw
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от tosho » 28 дек 2008, 17:39

Според мен всичко ти е на ред, дизела загрява по-бавно. Да не ти пука - не си внушавай ;)

mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от mitko1962 » 28 дек 2008, 18:19

batniky написа:Аз да ви питам .Карам TDCi 115 коня фокус 2002 сега като стано студено гледам доста бавно загрява днес 13-14 км извънградско при температура на околния въздух -1 до -2 градуса със скорост 100км стрелгата на температурата отиде до средата.В града след 5км едва се отлепя.Въобразявам ли си или не заграва .Човека дето я взех от него каза че е сменял термостата и бил сложил "по-хубав" стария бил пластмасов а той сложил метален ама незнам кой е бил производителя на "по-хубавия" термостат :D:
И моя Фокус 1.6 ТДЦИ загрява за същото време,което е нормално.Така че не се притеснявай.

Потребителски аватар
batniky
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от batniky » 28 дек 2008, 20:28

сега един приятл дойде до вкъщи и неговата 2.2тдци и тя на студено стои .....пфуууу .Стария кара един бензинов фикус ми той на 1км и вече е след студения сектор. :(:

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от synthez 3D » 28 дек 2008, 22:43

И Фиеста 1,4 TDCI е така.След 5 км градско(без задръствания) е от 40 до 60 градуса,в зависимост от околната температура.Днес при минус 6,загря до 90 градуса чак след 10км.Но това не значи че няма парно докато загрее.Топъл въздух започва да се усеща след втория километър.Смятам,че това си е напълно нормално за дизелов двигател.
Изображение

Потребителски аватар
batniky
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re:

Мнение от batniky » 29 дек 2008, 20:48

debug написа:В сервизната книга дават че може да има. Провери го твоя в Микрокат-а - трябва някъде в подробното описание на екстрите да има "axillary heater" ако е с доп. подгряване. Или виж в този файл дали не е това?
Бе аз съм имал такъв подгрев ...утре съм у двигателя :):

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от DTM » 30 дек 2008, 10:44

Да, след коментара миналата година и аз погледнах и го видях въпросното нещо с трите свещи, имам го. Обаче дали работи :roll: , много нагъчкано там където е, пък и в тоя студ не ми се мери дали отива захранване до там.
Между другото, началото на тая зима си върнах стария термостат Motorcraft на колата, бях го сменил миналата година от съмнения че не затваря добре. Да, ама не, оказа се че новия който съм сложил не затваря добре.
Варих ги в антифриз и двата на газов котлон, оказа се че "новия" (BERU май беше) започва да отваря рано. Към 80 градуса някъде, после като изстива пък успява да затвори напълно чак като падне температурата на 60 градуса и пак пропуска.
Просто го изхвърлих и си върнах тоя с който си беше на колата като я взех. Положението се подобри доста, пак трудно загрява, но поне топлото от парното идва по-рано.

Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от eekset » 30 дек 2008, 17:06

5 min на място и вече духа леко хладко(ако вън не е минус 15-20 по целзий), а до оптимална температура - около 15 min... :roll:
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от chefo_ukr » 30 дек 2008, 18:12

е хубава работа аз 2 релета ги имам които отговарят за това допълнително нагряване ама то самото къде седи неммога да открия.Някой има ли си напредстава?между другото един път ми се беше случило колата да загрее за много кратко време и то на място направо в шок бях :shock:
Изображение

Потребителски аватар
batniky
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от batniky » 30 дек 2008, 21:46

Днес го видях въпросния подгрев.И ситуацията мога да кажа че ми се изясни относно него.Значи въпросния има за цел при студени дни и замръзнали стъкла преди двигателя да е загрял достатъчно че да духа топло.Вътре в купето на врътките има обозначени места с червено да духа на предно стъкло и на 3-та степен .При тези две условия се вкючват въпросните 3 нагревателя и са вързани на входната верига на радиатора за купето.Могат да се проверят дали са здрави като се замерят една по една с обикновен омметър или един кабел от " + " на акумулатора и другия край на свеща - ако излезат искри значи работи.Свещите не се продават /спряни са от продажба от ФоМоКо/ а целия модул струва 280лв ми казаха днес от МП.Свщи от други фирми май няма. :idea:

ПАЦО
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 17 май 2006, 16:20
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: дизел и загряване

Мнение от ПАЦО » 31 дек 2008, 09:16

Днес при -13 градуса сложих картон на половината радиатор.До офиса са ми 10км. и загря бързо,но стрелката не стигна дори до половината.При по-високи температури,около 0 в градско си загрява добре,но му е необходимо време.Термостата е сменен лятото.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта