фокус тдци гасне в движение - решение
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
фокус тдци гасне в движение - решение
Колеги, да допълня темата, че да не виси така -- с проблем, без решение....
Проблемът се оказа датчик на разпределителния вал ~65 лева и 2 минути смяна (имаше подобна тема тук пак със същите симтоми.
Поздрави на всички, да сте живи и здрави
Проблемът се оказа датчик на разпределителния вал ~65 лева и 2 минути смяна (имаше подобна тема тук пак със същите симтоми.
Поздрави на всички, да сте живи и здрави
Тръгвам днес на път – маршрут 60 км извънградско – нафтата е малко, затова спирам на една, уж австрийска верига бензиностанции, слагам 40 литра (до горе, както винаги) Алпин Дизел, качвам се, нулирам си одометъра и паля. Излизам от София, карам си лежерно – 90-120 и си свирукам. След час, на 200 метра от крайната точка на едночасовото пътуване, на един наклон от около 20-25 градуса, в средата на нанагорното колата гасне. Лампата за подгрев мига. Врътвам ключа на неутрално, изчаквам да загаснат всички лампички ... опит да запаля --- тц. Сякаш няма гориво.
Втори опит, трети... тц. С пуснати аварийки, назад, назад.... слизам до едно равно място. Н-ти опит да запаля --- нищо. Запалих една цигара, псувайки и Хенри Форд и Законът на Мърфи и чудната надценена нафта. След 5 минути врътвам ключа – колата пали, пак тръгвам да изкачвам баира... пак на същото място загасна. Лампата за подгрев пак мига.
Пак назад, пак изчакване. Избрах обиколен маршрут, паркирах пред гаража. Закачих лаптопа към колата --- няма грешки в компа.
След 2 часа врътвам ключа, пали от раз. Тръгвам обратно към София – този път доста по-сериозно настъпване.... 120-140, особено при изкачване --- там я настъпвах съвсем съзнателно – върви, дърпа си – колкото настъпвам, толкова ускорява..... иииииии влизам в София. И хооооп! Пак угасна сама, хей-така, както си карам на 2-3та. Аварийки, цък, цък, ушите ми червени, щото милион отрудени хора ме псуват. Чакам 5 минути – врът, запали. 300 метра по-надолу пак загасна. Пак 5 минути в такта на аварийките, пак запали --- пак си върви екстра. Спускане по „България”... Час пик – викам си, ей сега, ако не загасне на този светофар, пък на.... и хооооооооооп, зелено, опит за престрояване, завой – тц. Пак си угасна. Почвам да псувам като каруцар, идва една кука и той се ежи, викам --- не гледай, бутай, щото от мойте данъци ти плащат заплатата. Въртя – тц. Пак – тц, и пак и пак и пак. Тц. Слязох, отворих капака, размърдах някакви кабели (май са на МАФ сензора) --- качвам се – въртя --- пали от раз. Газззззззззз към вкъщи, прибрах я. Загасих, запалих. Бааааааси характера има тва говедо. Криво-ляво, след 6 гаснения в движение и доста по-тракащ двигател се добрах до вкъщи.
Възможно ли е да е от „нафтата”? Дюзи, въздух? Утре ще сваля горивния филтър да видим колко лай*а има в него и дано поне в понеделник успея да стигна до сервиза да гледат съединителя....
Последна промяна от autobg на 05 ное 2011, 20:51, променено общо 1 път.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: фокус тдци гасне в движение
Добре дошъл във големия филм колега...има доста теми, можеш да прочетеш по въпроса ама накратко...смяна на 4 клапана на дюзите, цена около 880-1000 лв и си свиркаш...явно няма TDCi което да не мине през тази интервенция рано или късно...



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта