Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от Nikola Iordanov » 20 фев 2011, 10:40

Здравейте колеги. Съеденитела на фокус 1.6 бензин произведен 1999 година отделя високо подлежи ли на някаква регулировка ,със лагер помпа ли е като на мондеото или със жило ,и ако трябва да се сменя феродов диск каква ще е цената му и трябва ли да се сменя и притискателен диск :?: :?: :?: :?: :?: Благодаря ви предварително .

Потребителски аватар
amdinside
потребител
потребител
Мнения: 309
Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от amdinside » 20 фев 2011, 23:54

Не подлежи на регулиране, с лагер помпа e, по-добре е да се сменят и двата диска.
Но това, че отделя високо все още не значи, че е за смяна.
Ако няма сериозни симптоми на износване, може да изкара още доста време.
Don't worry, be happy!

streizar
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 юни 2010, 08:50
Модел на автомобила: ford focus 1,6
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от streizar » 21 фев 2011, 14:40

И моя отделя отделя горе, но за момента немисля да го бутам, че като знам какви са майсторите в БГ след смяна ще изкочи друг проблем.

Потребителски аватар
traper2504
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от traper2504 » 21 фев 2011, 16:22

Здравеите колеги. Моя вече взе да дава първи признаци на буксуване и ще иска да ме оставя. Моля някои ако е сменял да пише какво е сменял и колко му е струвало по отделно. Помпа и феродов диск задължително ще сменям,но притискателния мисля да си го спестя. Поздрави. :D Форд Фокус 1,6 - 16v , газов инжекцион,мод.2000год.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от G_o_c_e_v » 21 фев 2011, 17:48

колега, какво си мислиш ти си е твоя работа,(не го казвам с лоши чувства) ако притискателния е заминал и да искаш да го оставиш пак ще даде някакъв дефект след време. Сменях на дизел диск, притискателен, и лагер цилиндърче, като части дойде на 440лв

Лагер цилиндърчето:
Изображение

и диска...
Изображение

На притискателния пружините почти са се били избърнали, а на феродовия, демферните пружини бяха строшени (част)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от HACKO » 21 фев 2011, 22:36

Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

shtoto
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 мар 2011, 16:24
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от shtoto » 17 мар 2011, 19:13

Здравейте,

За да се включа към темата а не да отварям нова искам да попитам - за същия модел и двигател необходимо ли е при смяната на съединителят да се сменя и лагер-помпата? Разбрах че комплекта струва около 200лв, помпата още около 150.

Благодаря предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от HACKO » 17 мар 2011, 20:34

Желателно е, ресурса на лагера е такъв, че ако в момента не тече, по закона на Мърфи ще текне не много след ремонта а смяната му изисква отново сваляне на скоростна кутия.
Поредното необяснимо нещо, какво му беше на механичния привод, не стига че лагера е 20-40лв ами и на практика не се поврежда.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

shtoto
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 мар 2011, 16:24
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от shtoto » 19 мар 2011, 19:41

Благодаря за съвета:)

Потребителски аватар
traper2504
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от traper2504 » 28 мар 2011, 15:29

HACKO написа:Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
Именно същото имах пред вид и аз.Като се види ще си покаже.

Потребителски аватар
traper2504
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от traper2504 » 28 мар 2011, 15:33

Мерси колега ,,Гоцев,, за отговора и ориентировъчната цена,но все пак между дизелов и бензинов би трябвало да има разлика в цената. Ако някои е сменял на бензинов моля да сподели цена на феродов диск и лагер-помпа.

Потребителски аватар
Stefak
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от Stefak » 29 мар 2011, 13:52

Колега, аз съм с Мондео от същата година и същия двигател, така че едва ли ще има някаква съществена разлика и офертата, която ми дадоха на мен е около 600 - 620 лв. само за частите - феродов диск, притискателен и лагер помпа. Не питах за марка, но майстора ми е приятел и до сега не ме е подвеждал. Моята е на 183 000 км. и все още има малко хляб в съединителя, ти сигурен ли си че твоя е свършил?

Потребителски аватар
traper2504
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от traper2504 » 30 мар 2011, 21:15

Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от HACKO » 30 мар 2011, 21:54

traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........
А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от ЯЛТА » 30 мар 2011, 22:54

traper2504 написа:Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
И на зет ми е Фокус 1999 год. , и също отделя-горе, та чак се чудя, но вече 10 000 км. няма проблем, върви си и не боксува .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от G_o_c_e_v » 30 мар 2011, 23:25

Моя го усетих да боксува, когато от 4-та с 70 натисна педала да ускори срещу баир и първо оборотите се вдигнаха след което се върнаха и почна и скоростта да се увеличава

Потребителски аватар
traper2504
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от traper2504 » 31 мар 2011, 22:07

HACKO написа:
traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........
А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.
Е колега все пак не съм каруцар ,от 83год съм професионален шофиор. Не бе от гумите щото първо са чисто нови зимни,а второ снега бе неутъпкан и сух и трето преди няколко дни пак го натиснах и ми се изрязаха оборотите, но веднага върнаш газта да не му отиде хлябеца. :lol: Поздрави

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от HACKO » 31 мар 2011, 22:49

Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка. _friends_
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
traper2504
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от traper2504 » 03 апр 2011, 17:24

HACKO написа:Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка. _friends_
Вече се заяждаш.Не искаш да приемеш ,че може да има и друг ,които да назнаива в техника ,механика и други. Не прочете ли в предния ми пост,че именно на паркинга в автокъщата още с първото потегляне педала ми зацепи прекалено горе и след вече 3 години какво очакваш. Много ясно ,че си заминава диска. Ако беше с механичен привод или с жило можех да се усъмня в регулировката им ,но ........... И съм тук не да разисквам как се усеща кога един съединител буксува,а исках да знам цена на диск , помпа-аксиален лагер ако някои колега е сменял,което всъщност , като се позамисля не ми е толкова важно. П.П. Мерси на колегите за вниманието и отговорите. Със здраве. А ти Наско по спокоино,мн.рязко пускаш съединителя,реитинга си е реитинг,но всички сме хора и даи да се уважаваме. _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година

Мнение от HACKO » 03 апр 2011, 19:23

Не се заяждам, извиних ти се.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта