Мондео 2.0 TDCI 130 коня 2002г много пуши на студено
- chokolino771
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
- Местоположение: Търговище
- Status: Извън линия
Мондео 2.0 TDCI 130 коня 2002г много пуши на студено
Здравейте колеги искам да ви попитам нещо за Мондео 2.0 TDCI 130 коня 2002г.Значи сменях четирите дюзи защото колата сутрин тресеше и пушеше бяло а в движение на около 140 км. ми придръпваше и почваше да мига лампата за подгряването та смених дюзите направиха им и адаптация но проблема с пушенето и тресенето остана но да кажа прави го само когато изтине на загрял двигател работи като часовник но това пушене много ме тормози иначе не бута маслото или антифриза ходих във Шумен във Варна и в Търговище и където и да я тестваха няма абсолютно никаква грешка и вече не знам към кого да се обърна ако някой има някакви идей или предположения моля да пише или ако някой от вас се занимава с ремонт на дизели да каже къде да ида и телефон за връзка за да се обадя.Благодаря предварително.ПОЗДРАВИ!!!
Последна промяна от paci на 29 май 2011, 18:14, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK3
Експеримент за бая парички сте направили с тия дюзи
1. Мигането на лампата може да е от лайнян горивен филтър
2. Пушенето може да е от няколко неща, примерно:
2.1. Насран ЕГР клапан или вакуумите към него, но тогава на място не би трябвало да пуши, а само във височките обороти
2.2. Спукан маркуч за въздух след турбото
2.3. Прекалено много изхвърлено масло от турбото
1. Мигането на лампата може да е от лайнян горивен филтър
2. Пушенето може да е от няколко неща, примерно:
2.1. Насран ЕГР клапан или вакуумите към него, но тогава на място не би трябвало да пуши, а само във височките обороти
2.2. Спукан маркуч за въздух след турбото
2.3. Прекалено много изхвърлено масло от турбото
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO MK3
ако имаш път към Шумен драсни едно ЛС да се запознаем хем ще погледна колата .. нови инжектори ли сложи .. към писаното от Пърхела бих добавил и замерване на свещите може нито 1 здрава да нямаш ...
- chokolino771
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
- Местоположение: Търговище
- Status: Извън линия
Re: Мондео 2.0 TDCI 130 коня 2002г много пуши на студено
Да кажа какво излезе накрая 4 криви биели и мисля две дюзи бяха а единствено specialista от Ямбол откри повредата никой друг не можа казва се Гошо ако някой му трябва връзка има го из форумите и мога и аз да ви дам
телефон за връзка.
телефон за връзка.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Мондео 2.0 TDCI 130 коня 2002г много пуши на студено
За специалиста всички знаем, голям човек е наистинаchokolino771 написа:Да кажа какво излезе накрая 4 криви биели и мисля две дюзи бяха а единствено specialista от Ямбол откри повредата никой друг не можа казва се Гошо ако някой му трябва връзка има го из форумите и мога и аз да ви дам телефон за връзка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта