надежден ли е в крайна сметка TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nikolovvd
Потребител
Потребител
Мнения: 4889
Регистриран на: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer Sport Sedan
Местоположение: Видин
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот nikolovvd » 18 авг 2011, 13:47

А! Точно така! Дойдохме си на думата!
Ето за това някой предпочитат TDDI двигателя, защото е по непрентенциозен към горивото. Качествата на TDCI са безспорни, но винаги трябва да внимаваш какво сипваш. Както се казва - "Секунда невнимание - цял живот страдание"!
В крайна сметка, сипвайки от скъпята (вносна) нафта, на практика поставяш двигателя в оптимални работни условия и като резултат получаваш по-дълъг безоблачен експлоатационен период. Идеален пример за това, че скъпото излиза по-евтино.

Потребителски аватар
DigiPro
Модератор
Модератор
Мнения: 3993
Регистриран на: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот DigiPro » 18 авг 2011, 14:20

Alexi написа:то най добре направо да сменяме колата на 100к ,то ако не са дюзите нещо друго ще се скапе .. само че новите коли са скъпи ..

Точно така разсъждават хората с нормални доходи в "белите" страни, а и повечето шефове на фирми в България, които искат да нямат непредвидени разходи.
А пък който си купува кола втора употреба и то дизел, го прави понеже няма добри доходи за нова. Е кажи ми сега дали този човек би зареждал дизел от 3 лв/л ако се предлага наистина такъв качествен продукт, или ще гледа да зарежда най-евтиният, по възможност източен от някой ТИР или трактор. В нашият квартал спират 2 пътнически буса - явно малка транспортна фирма. Редовно ги гледам как пълнят нафта с туби и оливат по асфалта. Мият ги външно на улицата с четка и кофите с вода. Представи си за каква "цигания" става въпрос.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1120
Регистриран на: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: Fiat Tempra 1.8 i.e SW
159A4.000 80 kw
Местоположение: Ямбол
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот specialista » 18 авг 2011, 22:33

А най-лошото в цялата история е че за западняците дюзите са консуматив,а за нас прекалено скъпо удоволствие!
Ялта,поздравления!Мислиш логично и вярно! Ако няма на къде то начина е този,жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Поздрави!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 7634
Регистриран на: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
FORD PUMA, 1.4 cc., Zetec- S, 90 hp., 16 v. 1998 year.viewtopic.php?f=39&t=71684_______________________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА.О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот ЯЛТА » 18 авг 2011, 22:45

specialista написа:...............жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.

Е ако всеки си човъркаше мозъка, специалистите какво, хляб ли да нямат ! Нали е казано че щастието на едни се крепи върху нещастието на други.
Поздрави Гоше.
Изображение
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1237
Регистриран на: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobbost-125 HP 2014,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125 HP 2008,
C-MAX -компютърен 3D модел
FOCUS 1,6-100 HP 2011
Местоположение: Г.Оряховица
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот synthez 3D » 18 авг 2011, 23:05

specialista написа:На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!

Не само на МК3 е така.Същото е и при Фокус и C-MAX преди 2007 г.След рестайлите този проблем беше отстранен,но малко хора знаят за това,а трябва да внимават с по-дълбоките локви.Проблемът с ниския въздухозаборник не се отнася само за TDCI, защото и при бензиновите двигатели е на същото място и е по-скоро проблем на конструкцията на автомобила,а не на двигателя.
Изображение

Потребителски аватар
DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран на: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: '04 Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia Tiptronic
'04 Smart Fortwo 0,7 Turbo Passion
Местоположение: Варна
Местоположение: Варна
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот DTM » 18 авг 2011, 23:14

specialista написа:А най-лошото в цялата история е че за западняците дюзите са консуматив,а за нас прекалено скъпо удоволствие!
Ялта,поздравления!Мислиш логично и вярно! Ако няма на къде то начина е този,жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Поздрави!


Смукателя на Мондео МК3 е до левия фар зад маската. На горното ниво на бронята се намира отвора.
Друг е въпроса, че тръбата слиза първо надолу и след това се качва към кутията на въздушния филтър. За да се удави ще трябва вода доста над нивото на халогените.

Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран на: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот gurcayy » 18 авг 2011, 23:21

Бах ги в тея TDCi-та. Имам чувството, че на някои хора им се плаща , за да ги плюят!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 7634
Регистриран на: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
FORD PUMA, 1.4 cc., Zetec- S, 90 hp., 16 v. 1998 year.viewtopic.php?f=39&t=71684_______________________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА.О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот ЯЛТА » 19 авг 2011, 09:13

Защо да се плюят, това е етап от развитието на горивните системи-еволюция на техниката, един Комън рейл от 75 кс. е 1300 кубика, а атмосферен дизел със 75 кс. е 2300 кубика,-съдете сами. А за динамиката и ускорението просто няма нужда от сравнение. Друг е въпроса че един атмосферен дизел примерно Ескорт-1.6 Д. и на 20 год. и 800 000 км. си пали и не забива, а Комън рейл на на 7 год. и 300 000 км. забива или не пали, но какво получаваме с Комън рейла-ускорение почти като на бензинова кола, по тих мотор, по икономичен, по малък данък дори.
Съдете сами. А дюзите наистина са консуматив с удължен срок на годност, проблема ни идва от ниските доходи.
Изображение
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран на: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот gurcayy » 19 авг 2011, 15:35

Прав си за комън рейла.Аз понякога като спра на светофар и се заблея ( я в някоя кола или мацка :mrgreen: ) доста често тръгвам да въртя ключа, защото ми се струва, че колата е изгаснала...Отделно тези дюзи вече не изглеждат толкова "страшни", защото ремонт на пълен комплект струва около 500 лв грубо.
Но кефът да видиш завиждащото изражение на лицето на някой от ВАГ групата с 1.9 TDI си струва тези парички :D:

Потребителски аватар
DRYFTA
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран на: 13 мар 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI & Ford Focus C-max 1.6 TDCI
Местоположение: Rousse, Zlatitza, Sofia
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот DRYFTA » 24 сеп 2011, 03:07

2 години карам с ТДЦИ двигател. минал съм към 35 000 км. Да чукна на дърво , нямам никакви оплаквания. Сменям само консумативи като масло , филтри , ремъци и ролки. Мотора е тих и икономичен както споделят някои колеги Набира се доста бързо за дизелов автомобил, а за тези прословути дюзи ... мотора е на 163 000 в момента, колата е 2006 г. , карам си само с гориво от "Реномирани бензиностанции" и н.п.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1314
Регистриран на: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93
Местоположение: Plovdiv / Ledbury UK
Местоположение: Plovdiv
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот Conan_1 » 27 мар 2012, 20:23

:D: Двигателчето си е супер читаво и има доста живец в него! Дюзите ги смених преди година и сега си е огин, но още като я купувах се бях примирил с мисълта че е около тези заветни километри дето евентуално може да се очаква. Моят е МК1 2003г. Съветът ми е който не може да си позволи да ги отремонтира и е решил да закупува фокус на тея километри долу горе да се мята на бензинка, аз лично имах ресурс да ги оправя и си го бях предвидил като я купувах, не съм го смятал за повреда демек а за консуматив който е към края си както казаха колегите и като дойде време ги подмених инжекторите. От помпа несъм чувал да се оплакват често по край ТДЦи-то ,но не е зле да се провери всмукателната система, ЕГР клапана и тръбата за картерното налягане където се събира мизерия. Другото е хубава нафта, качествени консумативи и 5В40 ! Аз съм на 250 000 км вече и пак си е кеф до Англия като я гоня _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 3737
Регистриран на: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Местоположение: Sofia
Местоположение: София
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот S_C » 27 мар 2012, 22:24

Опитът със служебните кочини показва,че моторите са надеждни.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 7634
Регистриран на: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
FORD PUMA, 1.4 cc., Zetec- S, 90 hp., 16 v. 1998 year.viewtopic.php?f=39&t=71684_______________________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА.О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот ЯЛТА » 28 мар 2012, 16:43

S_C написа:.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!

Не забрави ли да споменеш че тук се коментират изхвърлените от Европа автомобили.
Защото управляваният от мен Комън-реил - автобус е вече на 490 000 км. , и като изключим първият комплект дюзи- изкараха 225 000 км., след което смяна на 30 броя дюзи- ремонтирани от самоделни майстори в продължение на два месеца, нищо друго не е пипано , освен консумативи. Сегашните му дюзи са пак ремонтирани "научили се вече майстори-занаятчии", но се движа с тях вече260 000 км.,- не са добре НО работи мотора и пали все още. Проблем е че тресе на малки обороти, защото са разцентровани вече дюзите, но понеже се движи никой не обръща внимание.
А връщане назад няма.
Изображение
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 10003
Регистриран на: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: ESCORT 92г/1.4i/CVH/комби/ RIP
FIESTA 89г/1.1/ OHV/ X6164AB
FIESTA 97г/1.25/ ZETEC S/ X3493KA
FOCUS 00г/1.6/ZETEC/КОМБИ/ Х7003КА
Местоположение: ХАСКОВО
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот HACKO » 28 мар 2012, 18:47

ЯЛТА написа:
S_C написа:.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!

Не забрави ли да споменеш че тук се коментират изхвърлените от Европа автомобили.
Защото управляваният от мен Комън-реил - автобус е вече на 490 000 км. , и като изключим първият комплект дюзи- изкараха 225 000 км., след което смяна на 30 броя дюзи- ремонтирани от самоделни майстори в продължение на два месеца, нищо друго не е пипано , освен консумативи. Сегашните му дюзи са пак ремонтирани "научили се вече майстори-занаятчии", но се движа с тях вече260 000 км.,- не са добре НО работи мотора и пали все още. Проблем е че тресе на малки обороти, защото са разцентровани вече дюзите, но понеже се движи никой не обръща внимание.
А връщане назад няма.

А на Шкодата на колко километра сменяше дюзи?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 7634
Регистриран на: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
FORD PUMA, 1.4 cc., Zetec- S, 90 hp., 16 v. 1998 year.viewtopic.php?f=39&t=71684_______________________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА.О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот ЯЛТА » 28 мар 2012, 19:39

На Шкодата не съм сменял, но двигателя и е към 10 000 куб./см. и харчи 50/100 л.,и на горе, Икаруса е 11 000 куб/см.- 50 до 56/100 за автоматиците, а БМЦ-то е 5 700 куб/см.- до 40/100л./км. Има разлика нали.
Изображение
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 10003
Регистриран на: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: ESCORT 92г/1.4i/CVH/комби/ RIP
FIESTA 89г/1.1/ OHV/ X6164AB
FIESTA 97г/1.25/ ZETEC S/ X3493KA
FOCUS 00г/1.6/ZETEC/КОМБИ/ Х7003КА
Местоположение: ХАСКОВО
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот HACKO » 28 мар 2012, 19:51

Мултивана 2.5 върви като хала и гори като ламя 14/100 в града. За сравнение, известно време карахме руска Газела 2.2 Бензин, гореше 16.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 7634
Регистриран на: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
FORD PUMA, 1.4 cc., Zetec- S, 90 hp., 16 v. 1998 year.viewtopic.php?f=39&t=71684_______________________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА.О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот ЯЛТА » 28 мар 2012, 20:05

Е а ГАЗ-53 А с контейнер карах из София, е гореше 21/л. колкото УАЗ-та.
Изображение
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран на: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Местоположение: Търговище
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот chokolino771 » 23 фев 2013, 20:33

ХА ХА ХА тука става въпрос за моя Форд гледам който се беше нагълтал с вода :lol: Гоше пак мерси за добрата работа а Алекси не знам дали ще се сети но когато го купих ти бях писал и на тебе както и да е ето това излезе моят проблем "жаден двигател"и догато стане платих още колкото го взех :shock:

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран на: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Местоположение: пловдив
Статус: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнениеот ATF » 24 фев 2013, 10:09

Аз пък искам да благодаря на всички майстори,шофери съседи и познати които плюха и продължават да плюят по марката ФОРД....Благодарение на тях купуваме качествени автомобили за МАЛКО ПАРИ!!!


Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта