Страница 2 от 2

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 13:47
от nikolovvd
А! Точно така! Дойдохме си на думата!
Ето за това някой предпочитат TDDI двигателя, защото е по непрентенциозен към горивото. Качествата на TDCI са безспорни, но винаги трябва да внимаваш какво сипваш. Както се казва - "Секунда невнимание - цял живот страдание"!
В крайна сметка, сипвайки от скъпята (вносна) нафта, на практика поставяш двигателя в оптимални работни условия и като резултат получаваш по-дълъг безоблачен експлоатационен период. Идеален пример за това, че скъпото излиза по-евтино.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 14:20
от DigiPro
Alexi написа:то най добре направо да сменяме колата на 100к ,то ако не са дюзите нещо друго ще се скапе .. само че новите коли са скъпи ..
Точно така разсъждават хората с нормални доходи в "белите" страни, а и повечето шефове на фирми в България, които искат да нямат непредвидени разходи.
А пък който си купува кола втора употреба и то дизел, го прави понеже няма добри доходи за нова. Е кажи ми сега дали този човек би зареждал дизел от 3 лв/л ако се предлага наистина такъв качествен продукт, или ще гледа да зарежда най-евтиният, по възможност източен от някой ТИР или трактор. В нашият квартал спират 2 пътнически буса - явно малка транспортна фирма. Редовно ги гледам как пълнят нафта с туби и оливат по асфалта. Мият ги външно на улицата с четка и кофите с вода. Представи си за каква "цигания" става въпрос.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 22:33
от specialista
А най-лошото в цялата история е че за западняците дюзите са консуматив,а за нас прекалено скъпо удоволствие!
Ялта,поздравления!Мислиш логично и вярно! Ако няма на къде то начина е този,жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Поздрави!

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 22:45
от ЯЛТА
specialista написа:...............жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.
Е ако всеки си човъркаше мозъка, специалистите какво, хляб ли да нямат ! Нали е казано че щастието на едни се крепи върху нещастието на други.
Поздрави Гоше.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 23:05
от synthez 3D
specialista написа:На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Не само на МК3 е така.Същото е и при Фокус и C-MAX преди 2007 г.След рестайлите този проблем беше отстранен,но малко хора знаят за това,а трябва да внимават с по-дълбоките локви.Проблемът с ниския въздухозаборник не се отнася само за TDCI, защото и при бензиновите двигатели е на същото място и е по-скоро проблем на конструкцията на автомобила,а не на двигателя.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 23:14
от DTM
specialista написа:А най-лошото в цялата история е че за западняците дюзите са консуматив,а за нас прекалено скъпо удоволствие!
Ялта,поздравления!Мислиш логично и вярно! Ако няма на къде то начина е този,жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Поздрави!
Смукателя на Мондео МК3 е до левия фар зад маската. На горното ниво на бронята се намира отвора.
Друг е въпроса, че тръбата слиза първо надолу и след това се качва към кутията на въздушния филтър. За да се удави ще трябва вода доста над нивото на халогените.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 18 авг 2011, 23:21
от gurcayy
Бах ги в тея TDCi-та. Имам чувството, че на някои хора им се плаща , за да ги плюят!

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 19 авг 2011, 09:13
от ЯЛТА
Защо да се плюят, това е етап от развитието на горивните системи-еволюция на техниката, един Комън рейл от 75 кс. е 1300 кубика, а атмосферен дизел със 75 кс. е 2300 кубика,-съдете сами. А за динамиката и ускорението просто няма нужда от сравнение. Друг е въпроса че един атмосферен дизел примерно Ескорт-1.6 Д. и на 20 год. и 800 000 км. си пали и не забива, а Комън рейл на на 7 год. и 300 000 км. забива или не пали, но какво получаваме с Комън рейла-ускорение почти като на бензинова кола, по тих мотор, по икономичен, по малък данък дори.
Съдете сами. А дюзите наистина са консуматив с удължен срок на годност, проблема ни идва от ниските доходи.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 19 авг 2011, 15:35
от gurcayy
Прав си за комън рейла.Аз понякога като спра на светофар и се заблея ( я в някоя кола или мацка :mrgreen: ) доста често тръгвам да въртя ключа, защото ми се струва, че колата е изгаснала...Отделно тези дюзи вече не изглеждат толкова "страшни", защото ремонт на пълен комплект струва около 500 лв грубо.
Но кефът да видиш завиждащото изражение на лицето на някой от ВАГ групата с 1.9 TDI си струва тези парички :D:

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 24 сеп 2011, 03:07
от DRYFTA
2 години карам с ТДЦИ двигател. минал съм към 35 000 км. Да чукна на дърво , нямам никакви оплаквания. Сменям само консумативи като масло , филтри , ремъци и ролки. Мотора е тих и икономичен както споделят някои колеги Набира се доста бързо за дизелов автомобил, а за тези прословути дюзи ... мотора е на 163 000 в момента, колата е 2006 г. , карам си само с гориво от "Реномирани бензиностанции" и н.п.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 27 мар 2012, 20:23
от Conan_1
:D: Двигателчето си е супер читаво и има доста живец в него! Дюзите ги смених преди година и сега си е огин, но още като я купувах се бях примирил с мисълта че е около тези заветни километри дето евентуално може да се очаква. Моят е МК1 2003г. Съветът ми е който не може да си позволи да ги отремонтира и е решил да закупува фокус на тея километри долу горе да се мята на бензинка, аз лично имах ресурс да ги оправя и си го бях предвидил като я купувах, не съм го смятал за повреда демек а за консуматив който е към края си както казаха колегите и като дойде време ги подмених инжекторите. От помпа несъм чувал да се оплакват често по край ТДЦи-то ,но не е зле да се провери всмукателната система, ЕГР клапана и тръбата за картерното налягане където се събира мизерия. Другото е хубава нафта, качествени консумативи и 5В40 ! Аз съм на 250 000 км вече и пак си е кеф до Англия като я гоня _friends_

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 27 мар 2012, 22:24
от S_C
Опитът със служебните кочини показва,че моторите са надеждни.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 28 мар 2012, 16:43
от ЯЛТА
S_C написа:.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!
Не забрави ли да споменеш че тук се коментират изхвърлените от Европа автомобили.
Защото управляваният от мен Комън-реил - автобус е вече на 490 000 км. , и като изключим първият комплект дюзи- изкараха 225 000 км., след което смяна на 30 броя дюзи- ремонтирани от самоделни майстори в продължение на два месеца, нищо друго не е пипано , освен консумативи. Сегашните му дюзи са пак ремонтирани "научили се вече майстори-занаятчии", но се движа с тях вече260 000 км.,- не са добре НО работи мотора и пали все още. Проблем е че тресе на малки обороти, защото са разцентровани вече дюзите, но понеже се движи никой не обръща внимание.
А връщане назад няма.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 28 мар 2012, 18:47
от HACKO
ЯЛТА написа:
S_C написа:.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!
Не забрави ли да споменеш че тук се коментират изхвърлените от Европа автомобили.
Защото управляваният от мен Комън-реил - автобус е вече на 490 000 км. , и като изключим първият комплект дюзи- изкараха 225 000 км., след което смяна на 30 броя дюзи- ремонтирани от самоделни майстори в продължение на два месеца, нищо друго не е пипано , освен консумативи. Сегашните му дюзи са пак ремонтирани "научили се вече майстори-занаятчии", но се движа с тях вече260 000 км.,- не са добре НО работи мотора и пали все още. Проблем е че тресе на малки обороти, защото са разцентровани вече дюзите, но понеже се движи никой не обръща внимание.
А връщане назад няма.
А на Шкодата на колко километра сменяше дюзи?

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 28 мар 2012, 19:39
от ЯЛТА
На Шкодата не съм сменял, но двигателя и е към 10 000 куб./см. и харчи 50/100 л.,и на горе, Икаруса е 11 000 куб/см.- 50 до 56/100 за автоматиците, а БМЦ-то е 5 700 куб/см.- до 40/100л./км. Има разлика нали.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 28 мар 2012, 19:51
от HACKO
Мултивана 2.5 върви като хала и гори като ламя 14/100 в града. За сравнение, известно време карахме руска Газела 2.2 Бензин, гореше 16.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 28 мар 2012, 20:05
от ЯЛТА
Е а ГАЗ-53 А с контейнер карах из София, е гореше 21/л. колкото УАЗ-та.

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 23 фев 2013, 20:33
от chokolino771
ХА ХА ХА тука става въпрос за моя Форд гледам който се беше нагълтал с вода :lol: Гоше пак мерси за добрата работа а Алекси не знам дали ще се сети но когато го купих ти бях писал и на тебе както и да е ето това излезе моят проблем "жаден двигател"и догато стане платих още колкото го взех :shock:

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Публикувано: 24 фев 2013, 10:09
от ATF
Аз пък искам да благодаря на всички майстори,шофери съседи и познати които плюха и продължават да плюят по марката ФОРД....Благодарение на тях купуваме качествени автомобили за МАЛКО ПАРИ!!!