Скоростна кутия - като на ЗИЛ малко прилича

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Скоростна кутия - като на ЗИЛ малко прилича

Мнение от l_m_b » 15 фев 2005, 08:10

Камионът за истински мъже :lol:

Та сега сериозно. Имам неприятното чувство, че като се поразработи колата хубаво почват малко трудно да и влизат 3 и 4-та предавка. То се целим, търсим, рядко в най-лошите моменти дори може да се случи да пристъргне малко на умряло... :? Това никак не ми харесва. Маслото е до горе, но никога не е било сменяно. Май едва ли е в това причината. Остават ми само гадни предположения. Или пък Фиестите са си малко дървени по-принцип? Какво мислите по въпроса?
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 фев 2005, 08:49

Първото, което може да опиташ, а и дано да е само това, е да си регулираш положението на лоста. Аз не съм го правил, но знам, че отдолу (под купето) под лоста се навива някаква гайка, така че да си направиш положението на лоста най-удобно за тебе, а и да влиза коректно.

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 15 фев 2005, 09:20

Много странна работа- при мене става същото напоследък.

Значи ВСИЧКИ скорости започват да влизат по- трудно. Това е от около месец. Първоначално реших, че не съм натиснал докрай съединителя, но започват да се повтарят нещата. Даже снощи си направих теста за съединителя- колата си гасне, значи е ОК. Не е от студено масло, защото го прави и дори когато се прибирам към къщи, а тогава определено е загряла.

Ако е от лоста, това означава, че с времето хлътва... а мисля че при фиестичките отдолу го държи една пластмасова като плочка... тя би трябвало направо да се счупи.

И понеже е студено си казвам- това е от зимата- като се стопли ще видим дали е така и ако трябва ще поправяме! :lol: :D :wink:
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

:)

Мнение от l_m_b » 15 фев 2005, 10:52

Да, да!

И аз имам някакво чуство че скоро ще ми падне скоростния лост. Врътка се на няколко градуса по и обратно на часовниковата стрелка. Мааалко нагоре и малко надолу. Вкарвам на задна и изведнъж се опитвам да тръгвам напред (тя влязла 4-та), ей такива работи. Сякаш е някакъв евтин китайски артикул за 3 лева от Илиянци. :?
Може би там е проблема. Ама миналата седмица смених накладки, така че няма всяка седмица да ремонтирам по нещо - ще изчака. А дотогава ще се радвам да натрупам теоритическа подготовка, че лъжат гадюхите по сервизите, лъжат.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Спокойно бе хора!!!

Мнение от bilder » 15 фев 2005, 12:00

Това си е хроничен проблем при Фордовете!
Каренцето в което влизат двата пръта от ск. лост се разбива и започват нещата които сте изброили по горе:върти се скоростния лост,скоростите не влизат(бъркаш 2-4 ...), хъркат и имаш чуството,че като си "на скорост" си на свободна-поне при мен е така.
Питах в магазин и ми предложиха целия механизам-каре,прътове и лоста(понеже не се прави) за скромната сума от 200лв.
По моргите е 40-50 лв. само че половината дето ми ги предложиха бяха с луфт в карето макар и малък,което означава че след година пак така.

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

брррр....

Мнение от l_m_b » 15 фев 2005, 13:57

200 кинта? Шокиран съм. Ти какъв Форд караш? Можеш ли да обясниш малко по-подробно за какво точно става въпрос или да дадеш линк? Моите симптоми са точно като твоите. И точно това е простотията - мислиш че си на 3-та а се оказва че си на 0. Ти какво си направил в твоя случай? И въобще направил ли си нещо и какво смяташ да правиш? Ако ще се прави ремонт на всеки 6 месеца няма смисъл наистина. :x
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

ПОДРОБНОСТИ

Мнение от bilder » 15 фев 2005, 17:00

Ами незнам зашо не излиза информацията за колата ми, но тя е Форд Ескорт 1.6Д *88 (двуврато комби) :lol:
А проблема с карето още не е решен.
Чух и смятам да опитам следното:карето се разпробива (изтърбушва)
и се поставят 2 болта М6 и 2 гайки и проблема е решен за няколко години напред.Точно как става не съм видял, но мисля че с бормашина,чук,тел,клещи и споменаване на много роднини на инж. от Форд :x
Междудругото още не съм се отказал да намеря запазено каре от някой ударен Форд бил и той след 90-та мисля че са еднакви.
Ако нялкой колега успее да намери и да постне снимка на въпросното ще е много добре.

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Скоростна кутия - като на ЗИЛ малко прилича

Мнение от dpower » 16 фев 2005, 20:16

l_m_b написа:Или пък Фиестите са си малко дървени по-принцип? Какво мислите по въпроса?
Малко са си дървени. Също както Ескортите, но те са маалко по-малко дървени от Фиестите. Абе май от Мондео нагоре става. 8)

М/у другото аз на Големия Ремонт :D си смених карето заедно с прътовете. Ново, ескортско. Тогава acj ме будалкаше нещо защо са ми го били сменили и т.н., но той си пада шегаджия по принцип (когато е за другите коли). Наистина, не се продават отделно. Същото важи и за карето на кормилната рейка - заедно с кормилния прът е. Е, може да се рециклира, разбира се, както аз направих. То ние българите какво не можем :?

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 16 фев 2005, 20:26

Абе... карето на кормилната рейка се продава и отделно от кормилния прът - сигурен съм, защото го купих от МП преди няма и месец. И го смених даже.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 17 фев 2005, 00:40

Айде да ви са честити новите карета на кормилните рейки, но това с прътовете ако някой намери начин как да се рециклира ще го черпим дружно на някоя Фордовка :lol:
Изцелението е на път момчета ХристоФордс е на път така че дерзайте!
Дано някой не ме обвини в богохулство или Acj да се побазика с нас :roll:

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 17 фев 2005, 06:24

bilder написа:Дано някой не ме обвини в богохулство или Acj да се побазика с нас :roll:
Няма, няма да се бъзикам! :)

А иначе (за турбо D.P. и S.) и двамата сте прави, просто каренцата са две, горното е част от кормилния прът, долното е разглобяемо, и не знам как е измислена конструкцията, но твърдят че само долното се разбива, затова е предвидено да се сменя.

Не че някакви си конструктори ще спрат нашия турбодизел да разбие горното, разбира се ! :D :D :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта