проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dinko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 26 яну 2012, 19:36
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от dinko » 26 яну 2012, 20:37

закупих си фокус 1,8 тди през август 2011 год.колата е производство 1999 год. смених ангренажен ремък и ролки.смених и пистовият .
всичко бе наред. след около два месеца сутрин като я запаля пистовият ремък свири докато измина 3-4 км. и спира. отидох в сервиза и им обясних какво става. сложиха ми нов ремък с един см. по къс от предишнияг-който е по каталог и нещата се оправиха . минаха отново два месеца и сега пак когато е студена колата ремъка свири .От какво може да е .Възможно ли да е от оптяжната ролка или пак да сменям ремъка ?

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от MrDgd » 26 яну 2012, 21:47

И при мен след смяна на ремък се появи свирене и се оказа ремък менте след нова смяна с друг незнам каква марка и свиренето спря :idea:

dinko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 26 яну 2012, 19:36
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от dinko » 27 яну 2012, 09:35

благодаря Ви дано да е от ремъка.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от Любо » 27 яну 2012, 10:05

А като сменяхте пистовия ремък ролките сменихте ли? А обтяжната ролка на ремъка сменихте ли я?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10856
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от ЯЛТА » 27 яну 2012, 10:09

Когато ремък свири, главната или основна причина е несъосие на ремъчните шайби,- не са в права линия. Като се полее с вода ремъка-шайбата, ако спре свиренето е почти сигурно че това е причината. Но в този студ да се полива с вода не е желателно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

lolipop40
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 дек 2011, 22:17
Модел на автомобила: ford focus 1.8 endura di 75ps.
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от lolipop40 » 27 яну 2012, 12:57

колега, и при мен много свири. оказа се хидравличната помпа. СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ. :cry:

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от иво г. иванов » 27 яну 2012, 14:07

ЯЛТА написа:Когато ремък свири, главната или основна причина е несъосие на ремъчните шайби,- не са в права линия
Точно така смятам и аз. Износен лагер на някоя от ролките променя работната геометрия на съотвената ролка и тя
сякаш се изпързалва по каналите или гърба на пистовия ремък и предизвиква това скърцащо свирене.
Това с водата също е вярно но действа само докато е мокро мястото. Интересното в случая е защо този звук
се появява само когато се смръзне времето. При мен пролетта изчезва. :-/: Поне така бе миналата година.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

dinko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 26 яну 2012, 19:36
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от dinko » 27 яну 2012, 15:42

добре но защо като е нов ремъка до около два месеца не свири - независимо дали е студено или топло времето и свиренето е докато измина три четери км. и изчезва след това.

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от иво г. иванов » 27 яну 2012, 20:31

dinko написа: свиренето е докато измина три четери км.
Хм! Интересно явление, което мога да свържа единствено с температурата на двигателя. За 3- 4 км. при изправна охл.
с- ма мотора загрява оптимално.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от escorttd1 » 27 яну 2012, 21:28

Е то много трудно човек да се сети, че като е студена гумата е по-твърда и има по-малък коефициент на триене и като преплъзва свири. Като посвири малко загрява от триенето и спира да свири. Новите ремъци като поработят месец-два се отпускат и трябва да се донатегнат малко.
А това с поливането с вода се прави когато искаш да разбереш дали свири ремъка или някой лагер.
Регулирайте си обтягането както пише по книгите и не се занимавайте с геометрия, съосности и разни "маркови" ремъци.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от Kostadin21 » 28 яну 2012, 01:11

escorttd1 написа:Е то много трудно човек да се сети, че като е студена гумата е по-твърда и има по-малък коефициент на триене и като преплъзва свири. Като посвири малко загрява от триенето и спира да свири. Новите ремъци като поработят месец-два се отпускат и трябва да се донатегнат малко.
А това с поливането с вода се прави когато искаш да разбереш дали свири ремъка или някой лагер.
Регулирайте си обтягането както пише по книгите и не се занимавайте с геометрия, съосности и разни "маркови" ремъци.
Как пише по-книгите?За какво е автоматичният обтегач питам аз?Ролката е лагер,значи има грес,значи водата не е добра идея.Аз не бих си поливал ремъците точно с вода и камоли в такова студено време.Продават се спец. течности за ремъци който спират скърцането.Тава е от мен.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от escorttd1 » 28 яну 2012, 17:26

А как се разбира дали автоматичният обтегач е в добро състояние и работи правилно питам аз?
Измерва се обтягането на ремъка с уред и ако не е в нормата значи обтегача е за смяна. За домашни условия е метода от картинката - натискаш с пръст и не трябва да поддава повече от 4мм.
[URL=http://alfa.kachi-snimka.info/view ... .JPG[/img][/url]
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от Sim3 » 28 яну 2012, 18:10

Смених два ремъка до като разбера, че за смяна не е ремъка, а обтягащата ролка. След смяната и всичко се нормализира. Наистина за ремъците се продават доста ментета, но ако купете оригинален от Мото пфое - около 40 лв. или Бош не трябва да има проблем с него.
Изображение

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: проблем с пистовият ремък на фокус 1,8 тди

Мнение от peigera » 28 яну 2012, 18:32

или менте ремък,или оптегач или износени задвижващи шайби най вече на динамото

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 72 госта