Фиеста 1.4 TDCi - теч масло и антифриз

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pitko
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 13 апр 2012, 21:42
Модел на автомобила: FIesta
Status: Извън линия

Фиеста 1.4 TDCi - теч масло и антифриз

Мнение от pitko » 14 апр 2012, 20:29

Здравейте!
Предстои ми покупка на автомобил и избора ми в момента е Ford Fiesta 1.4 TDCi произведен края на 2006 г. на 150 000 километра.
Покарах малко колата и ми хареса как се движи и как набира. Запали без проблем.
Колата ми хареса като интериор и усещане при шофиране. Външно има забележки, но са козметични все пак е на 5 години.

Моля Ви за мнение и съвет, както и за някаква оценка дали "става" и колко би струвало това да стане на кола без проблеми.

Прилагам снимки на които съм отбелязал нещата които ме притесняват.

1. Повечето дизелови Фиести които гледах имат това оцапване (да не казвам оливане) покрай отбелязания участък "1". Предполагам това НЕ е нормално, но причината за проблема и решаването са интересни.
Изображение

2. Това не знам дали е някакво следствие на проблем "1".
Изображение

3. Омазаното от масло стига до долу на агрегата на автомобила ограденото с "3" (това е мястото което се намира под оная капачка на първата снимка. Следва теч на антифриз от незнайно място, но се отича до място "4". Теча на антифриз надявам се не е характерна черта на този модел, но от къде може да тече и защо си остава загадка за момента.
Изображение

4. Капките от антифриз след кратък тест драйв се виждат и по- нататък по долната част на двигателя.
Изображение

Долните снимки не са за раздела с двигатели, но моля за извинение за тази неточност.
5. Задните амортисьори изглеждат така, но не мога да преценя дали са наред.
Изображение

6. Щракнах и окачването. Мисля , че е нормално корозирало за 5 г. кола. Но все пак не отказвам други мнения.
Изображение

Благодаря за отделеното време!
Живи и здрави!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1.4 TDCi - теч масло и антифриз

Мнение от HACKO » 14 апр 2012, 20:53

№1 не е проблем, не заслужава внимание.
№2 е оцапано в следствие на някакъв ремонт
№4 Има два варианта: Теч от семеринга на полуоската, което не е проблем, но смяната е свързана с труд и познания. Другия вариант е теч от масления филтър или от датчика за налягане на маслото, филтъра така и иначе ще се сменя при смяната на маслото, а ако се наложи да се смени датчика не е философия.
По окачването няма нищо смущаващо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

pitko
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 13 апр 2012, 21:42
Модел на автомобила: FIesta
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1.4 TDCi - теч масло и антифриз

Мнение от pitko » 15 апр 2012, 10:28

Благодаря за отговорите.
А този течащия антифриз от какво може да е? Това дето е отбелязано с "4" е антифриз, а под колата беше станала локвичка и в съда с охладителна течност нямаше нищо.

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1.4 TDCi - теч масло и антифриз

Мнение от to6kooo » 15 апр 2012, 12:12

Здравей колега,теча на антифриз е за притеснение,все пак трябва да се огледа но най-вероятно е от едни пластмасови тръби,който са като гофрирани и са от водната помпа,през парното и EGR-а.Там където го показваш няма друго какво да е,протриват се и протичат,скоро сменях такива и си е голяма играчка-разглобяване,но все пак трябва да се огледа :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта