ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pecata_mont
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 21 авг 2008, 12:10
Модел на автомобила: Ford Focus, TDCI,1.8,115к.с
Местоположение: София
Status: Извън линия

ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от pecata_mont » 05 ное 2012, 17:03

Колеги опитах се да намеря подобна тема, но имам чувството, че търся игла в купа сено. Та значи проблемчето ми е следното: Понякога(в последно време започна да става често, 2-3 пъти седмично, да речем), при превключване на предавките на Фокуса(най-често от 3-та на 4-та), оборотите се покачват драстично(до 3500-4000), след като съм превключил и пуснал педала на съдеинителя и след 2-3 секунди(през които колата няма мощност) оборотите се нормализират и колата започва да си ускорява... Явно е от съдеинителя(колата е на 215000км-реални и явно му е време за змяна), та въпросът ми е някой знае ли какъв тип е съединитялят на Фокус, 99г, 1.8, 90к.с. и евентуално какво ще се сменя, щото ми казаха, че може да е износен само феродовият диск, което ще е най-евтиният проблем...

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от MapTo_D » 05 ное 2012, 17:23

pecata_mont написа:Колеги опитах се да намеря подобна тема, но имам чувството, че търся игла в купа сено. Та значи проблемчето ми е следното: Понякога(в последно време започна да става често, 2-3 пъти седмично, да речем), при превключване на предавките на Фокуса(най-често от 3-та на 4-та), оборотите се покачват драстично(до 3500-4000), след като съм превключил и пуснал педала на съдеинителя и след 2-3 секунди(през които колата няма мощност) оборотите се нормализират и колата започва да си ускорява... Явно е от съдеинителя(колата е на 215000км-реални и явно му е време за змяна), та въпросът ми е някой знае ли какъв тип е съединитялят на Фокус, 99г, 1.8, 90к.с. и евентуално какво ще се сменя, щото ми казаха, че може да е износен само феродовият диск, което ще е най-евтиният проблем...

Какво ще трябва да се сменя ще се разбере най-добре като се свали и отвори кутията. Тоя Фокус е с едномасов маховик, така че там поне няма да имаш грижи. Мисля е добре да си вземеш комплект съединител /феродов диск и притискател - за предпочитане LuK, но има и други добри марки/ + лагер помпа и после да си свиркаш. Предполагаема цена - 600-700 лв. като в това включвам и работата. Успех!

pecata_mont
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 21 авг 2008, 12:10
Модел на автомобила: Ford Focus, TDCI,1.8,115к.с
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от pecata_mont » 20 ное 2012, 19:43

Цялостен комплект съединител(LuK)-притискателен, феродов диск + лагер помпа, го намерих за 500лв + 100лв за работа и...нещата загрубяват... Колеги, какво ще кажете да сменя само феродовият диск, има ли риск и някой правил ли го е...? Предполагам притискателният диск и лагер помпата подлежат на диагностика(оглед) и се надявам след като го отворят, да се окажат здрави... пишете :)

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от MapTo_D » 20 ное 2012, 20:47

pecata_mont написа:Цялостен комплект съединител(LuK)-притискателен, феродов диск + лагер помпа, го намерих за 500лв + 100лв за работа и...нещата загрубяват... Колеги, какво ще кажете да сменя само феродовият диск, има ли риск и някой правил ли го е...? Предполагам притискателният диск и лагер помпата подлежат на диагностика(оглед) и се надявам след като го отворят, да се окажат здрави... пишете :)

Не си прави експерименти, че да не отваряш кутия скоро след смяната, не че като/ако смениш всичко имаш гаранция, че лагер-помпата примерно няма да протече... Колкото и зле да звучи това си е нормална цена за комплект съединител и лагер-помпа...дизелче е все пак и е по-скъпичко! :evil:

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от mi6o » 23 ное 2012, 10:35

Здравей колега.
Като съвет бих ти казал ако можеш да смениш целия комплект ще е най-добре. Скъпо е да,но и смяната му не е лесна. Ако го правиш сам поне пестиш от сервизи,но пак е сваляне на скоростна кутия,а тая операция не много лесна. Аз лично смених само феродовия диск и лагера преди година някъде (Фоци го кърпят в момента не мога да кажа километри) и за сега карам,но не се знае до кога. Ако имаш възможност сложи си цял хубав комплект и си карай-поне да си сигурен,че няма пак да се налага сваляне и качване на скорости.
Поздрави

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от deathstorm » 23 ное 2012, 13:33

Споко бе хора майсторите толкова осиромашаха, че вече свалят кутии за под 100 лева така, че колегата ако е на зор финансово може да си смени само диска. Сега ако смята цял живот да я кара - да сменя комплект.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от mi6o » 23 ное 2012, 13:52

Така е. Човек сам си преценява,но пък като го смениш с хубав комплект,затваряш и не се занимаваш повече. :) Ако може човека ок,а ако не-феродов и лагер и газ.
Поздрави

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13098
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от HACKO » 23 ное 2012, 19:50

Аз пък смених комплект и после си върнах стария притискател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от bateto_toshko » 23 ное 2012, 23:19

Само не си слагай марка Mecarm.Скоро чух разговор между 2 монтьори , които слагали тази марка и самата изработка била много зле , още като го сложили не работел както трябва.По-евтини са , но явно има защо. :roll: .Не си заслужава за 100 лв да береш ядове 100 хил.км :)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

vakarelski
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 16 сеп 2007, 06:56
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8tdi
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1.8 ТДИ '99г. -СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от vakarelski » 04 май 2013, 21:00

HACKO написа:Аз пък смених комплект и после си върнах стария притискател.
Миналата година смених комплект помпа и съединител, днес протече лагер/помпата - и ще си върна старата.
САМО ФОРД - ВСИЧКО ДРУГО Е КОМПРОМИС !

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта