Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 04 апр 2013, 13:39

форд фокус 90 коня 1.8 дизел TDdi.

Здравей те! Тук дано да е спасението на моите мъки от ходенето на сервизи*

Проблема е уникален за сервизите в моя град - Никой не можа да констатира със сигурност какво и е на колата.
Проблема започна с трудно палене при студен двигател след което стана почти невъзможно да се запали само чрез флакон за лесен старт или чрез дърпане.
Проблема е, че колата пали само като е студена запалиш ли я после докато е топла няма проблеми пали си от раз.
Ходих в сервиз на Форд - Еврокар и още три други след това, но само набутването ми с пари и нерви беше.
Смениха Свещите - мислеха, че е от тях първо.
След това смених акумулатора - не е и това!
Смених и масло с пистов ремък - не е това!

Тестваха е 3 пъти на комютър във Еврокара нищо не показа.
Ходих на Елкон - единственото нещо което не показа беше студеното палене на помпата и техника каза да ида на помпаджия тя е Bossh с номер накрая 02
Помпаджията е отвори без да я сваля много добър специалист ( доверен човек ) и каза че механиката е здрава и не вижда проблем в нея.Даде ми съвет, че може да е от сигментите.
Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
Мисля да закупя добавка за масло днес - Bardahl - Maxi Compression - Увеличаване на компресията, Bar-1030
Не съм слагал прозрачен маркуч до ГНП-то да видя дали дърпа въздух , но все пак и със въздух пак трябва да запали.
Ако се сетя друго какво съм правил ще допълвам тук.

Моля, ако някой е имал подобен проблем или има предложение да пише тук - Темата няма да е допълвам следващите няколко дни не искам да преча на работата по колата!

Колата на 14.04.2013 е закарана при Жоро ( Специалиста ) Искам да благодаря на Жоро и тук за човечността и вниманието до сега!

Ще допълня само, че работата опря до ГНП-то


Колата е съживена както каза Жоро това е редакция на първия ми пост и смятам с това да заключа темата!


Здравей те!

Объркан-раздвоен от калта до победата нещо такова се случи с този автомобил Ford Focus

Тук ще опиша всичко което се случи през времето в което колата беше Умряла* до съживяването и.

Така в един слънчев или не толкова слънчев ден се свързах с Жоро ( Специалиста ) от Ямбол

Уговорихме се кога да е закарам колата до Ямбол и след няколко дни бях там.
Първото впечатление както казват хората е много важно,а то беше и, че този човек е човек и половина!

Посрещна ме в сервиза си преди това по телефона ми оказа данните подробно къде и кога да стигна до там.
Човека без да губи време веднага започна да разпитва какво съм правил по колата и без да губи време започна с диагностика на колата
Оказа се че първоначално колата показваше данни на закачения компютър доста различни от нормалните . Датчика за температурата показваше около 180 градуса което ако беше така щеше ламарината да се е стопила камоли двигател да работеше при тези условия.
Уговорихме се да оставя колата там и аз си хванах влака за насам.
С него поддържахме връзка по телефона и чрез ЛС тук.
Да ви напомня, че колата беше около месец при него след като я закарах там.
Последните дни той е разглобявал помпата на форда и една стара която му пратих която пък електрониката и беше скапана а механиката читава. Но след последните написани неща нямах много надажда от него, че ще имам успех с пратената втора помпа и със тази на колата да стане от двете една здрава!

И така до ония ден 25.05.2013 г. Прочетох Колата е готова! Боже викам си аз ли не виждам той ли се е побъркал от гробница метал той пак направи кола!.
Направил от двете помпи една и купил само комплект уплатнители нови и помпата била монтирана и колата работела нормално.
През това време в което беше там му казах да смени и агренажа и ролката към него - сменено е!

На 26.05 си хващам аз пак БДЖ след дълъг пък към Ямбол бях на седмото небе викам си пак имам кола да го е*а :)

И така стигнах в Ямбол след усложнения с БДЖ.
Взе ме от ЖП Гарата и направо в сервиза.
Гледам си аз колата то цял месец мина бях е забравил,че имам кола ( Базикам се).
Той с подаването на ключовете ми вика ти си ПАЛИ.
Викам си брей тая ламарина ся ако запали ще го черпя нещо - както и направих след това

Само подавам ключа и тя Бамм запали на 1/4 оборот викам това не е възможно да се случи от това което докара дето палеше с 2 до 5 минути въртене да запали от 1/4.
Направих кръгче с нея из околностите на сервиза колата си вървеше нормално.
Плащам му аз на жоро за работата ( Само да спомена че цената ме устройваше съвсем нормална беше за тази работа с помпата + агренажа и ролката и диагностика на колата ).

Тругвам си а щастлив от Ямбол.

Работата меко казано беше повече от добре изпипана с една дума човека си обича работата от сърце.
Отношението повече от човешко. От човека блика доверие не като в сервизите да си измият ръцете и да ти вземат парите при което ако могат повече да вземат, напротив платих даже по-малко от колкото си мислех.

Хората като Жоро са на изчезване!
Ако искате качество, човечност и приемлива цена това е Специалиста от Ямбол.
За последно ще кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ!
Вече имаш нов приятел и тук.
!


*** Заключена тема ***
Последна промяна от dodnikov на 27 май 2013, 16:18, променено общо 9 пъти.
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от MapTo_D » 04 апр 2013, 16:53

Я първо си сложи тоя маркуч да видиш как са нещата, че май точно от въздуха ще ти е тоя проблем.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от Doin » 04 апр 2013, 17:12

Specialista е твоя човек.
Ако прозрачните маркучи не покажат нещо, то намери координатите му тук или се надявай да прочете за проблема ти.
И после да споделиш какъв е бил проблема и как си го отстранил.
Успех!

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ivo_63 » 04 апр 2013, 18:38

Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
измери при майстор компресията от 24 до 28 разликата е много, клапани виж също и зацепване на ангренажи - все евтини операции , които ще покажат много неща, погледни и казанчето на антифриза и виж дали е бистър /гарнитура евентуално тръгнала/

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 05 апр 2013, 09:36

Слушай сега,искам да накараш някой да гледа ауспуха когато въртиш на стартер и не ще да запали.
Важно е да се разбере има ли впръскване в този момент.Ако има впръскване това ще си проличи по това че от ауспуха ще излиза пушек!!!!
Има ли пушек значи има впръскване и цвета му ще ме насочи за какво става дума.Ако няма никакъв пушек значи няма впръскване!
Ако има впръскване значи горивната система е наред и трябва да се търси причината по друг начин и на друго място.
Ако няма пушек работата се завърта около помпата и нейното управление!
Повече мисля да не казвам че ще е много дълго.
Имам идея но за сега е само идея трябва да се проверят някой неща.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 05 апр 2013, 11:28

От колата излиза Бял пушек и мирише на сурова нафта необработена!
Но пушека излиза като е студена след 5 до 10 секунди като въртя - но има пушек леко бял.
Колата след като загрее пак не пали от 1/4 оборот а можеби за 2-3 секунди някъде мисля че не е нормално.
Колата днес е подкарах, но установих че няма мощ смисъл в нагорното не се наема като преди и трябва да минеш на по-малка предавка.

Забравил съм да спомена че агренажа го карам 500 над допостимити 50 хил./км не е сменян също не е сменян и горивния филтър сложил съм на него клапан да не връща горивото ще направя снимка къде е сложен.
Може ли да е разцентрована колата от агренажа?
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 06 апр 2013, 08:51

Истината е в последното ти изречение!!!!
Ако можеш сам да пипаш обади се да ти подскажа!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 06 апр 2013, 09:53

specialista написа:Истината е в последното ти изречение!!!!
Ако можеш сам да пипаш обади се да ти подскажа!
Успех!

Щеше да е супер ако можеш ама за съжаление си плащам като поп
Трябва само агренажа ли да се смени да знам какво да кажа в сервиза?
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 06 апр 2013, 22:01

То ако беше за даване на пари,щях да те поканя тук,поне знам какво правя.
А да казвам на някой друг как да ти вземе парите и то задочно щото ти ще му кажеш какво да прави,честно да ти кажа ми идва малко в повече!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ivo_63 » 06 апр 2013, 23:08

ivo_63 написа:Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
измери при майстор компресията от 24 до 28 разликата е много, клапани виж също и зацепване на ангренажи - все евтини операции , които ще покажат много неща, погледни и казанчето на антифриза и виж дали е бистър /гарнитура евентуално тръгнала/
колега кое не разбра от поста ми ? :D :D :D

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 07 апр 2013, 00:04

specialista написа:То ако беше за даване на пари,щях да те поканя тук,поне знам какво правя.
А да казвам на някой друг как да ти вземе парите и то задочно щото ти ще му кажеш какво да прави,честно да ти кажа ми идва малко в повече!
Успех!
Иска ми се да дойда ама ми е далеч за жалост
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ivo_63 » 07 апр 2013, 11:58

прежали 30 кила нафта и върви или много мъки те чакат - съвет от ходил "чак до там " :D :D :D

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10844
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 07 апр 2013, 21:30

dodnikov написа:Иска ми се да дойда ама ми е далеч за жалост
Аз от София се вдигнах, и ходих, и сега нямам никакви проблеми:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=43301
Ти си решаваш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от BIGFORDFAN » 07 апр 2013, 21:54

Мисли само в посоката да отидеш до Ямбол, и без това парите за гориво така и така ще ги дадеш по местни ''майстори''.

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 09 апр 2013, 17:54

Снимка на клапана против падене на гориво който обаче от него няма ефект днес даже нещя да запали .
Специалиста ако прочето това може ли на Лично да си даде телефона за контакти да се разберем за идването ми от Пазарджик до Ямбол.
Изображение
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от HACKO » 09 апр 2013, 18:40

dodnikov написа:...
Специалиста ако прочето това може ли на Лично да си даде телефона за контакти да се разберем за идването ми от Пазарджик до Ямбол.
....
0888858710 - Георги
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

petio_andreew
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 28 юни 2012, 07:58
Модел на автомобила: Mondeo 1,8TD
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от petio_andreew » 09 апр 2013, 19:30

Здравей, Додников.
Не видях да е написано че сте проверили свещите.
Смени подгревните свещи с нови и ще усетиш ефекта.
Това което обясняваш, че влошаването е дошло постепенно, ме навежда на тази мисъл.
При положение, че не си пипал ангренежа, няма как колата да се е разцентровала сама.
Щом пуши и мирише на нафта, значи изкарва неизгоряла смес.
Когато колата загрее, пишеш, че няма проблем с паленето. Това е таказащото двигателя е топъл и се нуждае от много по- малко подгряване. Не мисля, че ще видиш мехурчета въздух.
Провери свещите. Проври и центровката за да си спокоен.
Според мен няма смисъл да ходиш "чак до там".
"Добре е, че хората не разбират как работи нашата монетарна и банкова система .. обаче ако разберат ,вярвам ,че ще има революция !" - Хенри Форд ,1922 г.

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 09 апр 2013, 23:58

petio_andreew написа:Здравей, Додников.
Не видях да е написано че сте проверили свещите.
Смени подгревните свещи с нови и ще усетиш ефекта.
Това което обясняваш, че влошаването е дошло постепенно, ме навежда на тази мисъл.
При положение, че не си пипал ангренежа, няма как колата да се е разцентровала сама.
Щом пуши и мирише на нафта, значи изкарва неизгоряла смес.
Когато колата загрее, пишеш, че няма проблем с паленето. Това е таказащото двигателя е топъл и се нуждае от много по- малко подгряване. Не мисля, че ще видиш мехурчета въздух.
Провери свещите. Проври и центровката за да си спокоен.
Според мен няма смисъл да ходиш "чак до там".

Свещите са сменени не си прочел
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от urgan » 10 апр 2013, 07:53

Къде чак до там, не е толкова далеч. 2-30 лв нафта и ще си реши проблема. Хората от София се вдигат да ходят при него. Няма да сбъркаш колега ако отидеш, Георги е много точен :D
Изображение

petio_andreew
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 28 юни 2012, 07:58
Модел на автомобила: Mondeo 1,8TD
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от petio_andreew » 10 апр 2013, 08:02

Свещите са сменени не си прочел [/quote]
Да, пропуснал съм го.
Извинявам се....
"Добре е, че хората не разбират как работи нашата монетарна и банкова система .. обаче ако разберат ,вярвам ,че ще има революция !" - Хенри Форд ,1922 г.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта