Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Здравейте на всички.
Преди 2 месеца се сдобих със една прекрасна машинка - Mondeo MK3 2.0 tddi 115к.с. и до преди 4 дена беше кола мечта Изникнаха някои проблеми и се надявам някой да даде съвет.
1. Основният проблем, с който започна всичко е: пали от раз и всичко изглежда нормално, докато не минат 10на секунди и угасва. Ако поддържам над 2000 оборота гасне след повече време, а при потегляне изгасва веднага.
Четох ли четох и стигнах до извода, че може да е горивен филтър или ЕГР-а. Смених филтъра и почистих ЕГР, но проблема си остана. Реших, че може да сваля и всмукателния колектор, защото и там можело да е голяма мизерия и тогава се появи проблем 2.
2. След, като монтирах всмукателния колектор при опит да запаля се чува само пукане/чукане от към мястото на акумулатора и не пали? Не знам дали е от изтощен акумулатор или съм разкачил нещо докато съм бърникал колектора
Ако имате предложения ще се радвам да ги "чуя"
Благодаря
Преди 2 месеца се сдобих със една прекрасна машинка - Mondeo MK3 2.0 tddi 115к.с. и до преди 4 дена беше кола мечта Изникнаха някои проблеми и се надявам някой да даде съвет.
1. Основният проблем, с който започна всичко е: пали от раз и всичко изглежда нормално, докато не минат 10на секунди и угасва. Ако поддържам над 2000 оборота гасне след повече време, а при потегляне изгасва веднага.
Четох ли четох и стигнах до извода, че може да е горивен филтър или ЕГР-а. Смених филтъра и почистих ЕГР, но проблема си остана. Реших, че може да сваля и всмукателния колектор, защото и там можело да е голяма мизерия и тогава се появи проблем 2.
2. След, като монтирах всмукателния колектор при опит да запаля се чува само пукане/чукане от към мястото на акумулатора и не пали? Не знам дали е от изтощен акумулатор или съм разкачил нещо докато съм бърникал колектора
Ако имате предложения ще се радвам да ги "чуя"
Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
А глешки на диагностика? Или индикатора за подгрев да мига? Без диагностика така на посоки може доста неща да смениш и направиш без да има нужда.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Ами индикатора се държи нормално. Диагностика не съм правил, защото не мога да я затъркалям на ход до сервиз, но явно ще трябва да вървя към тази посока. Нямам опит с дизелите и подгряващите им свещи, но би трябвало да са наред, след като пали и след малко работа гасне ? Но може и да греша. Другото, което си мислех е да погледна горивната помпа (ако не греша за термина) и ако има някакъв филтър на нея дали не се е позапушила....
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
И между другото като стана въпрос за диагностика....Някой ползвал ли е ЕЛМ327 за този двигател? Малко противоречиви мнения срещам за OBD несъвместимости. Дали ще стане с bluetooth или usb варианта? Или има ли някаква друга бюджетна алтернатива за диагностика вкъщи?
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Проблем номер 2 е решен - слаб акумулатор
Остава основния. Мисля да проверя отново всички тръболяци, че има едни подозрителни скоби от оригиналните, които може и да не стягат вече като едно време
А между другото чета и за датчик на разпределителния вал. Някой знае ли къде се намира на тдди, защото на всякъде има снимки и клипове за тдци и нещо незнам къде да го търся при мен? И също дали може да предизвиква този проблем, или ако е прецакан просто няма да запали?
Остава основния. Мисля да проверя отново всички тръболяци, че има едни подозрителни скоби от оригиналните, които може и да не стягат вече като едно време
А между другото чета и за датчик на разпределителния вал. Някой знае ли къде се намира на тдди, защото на всякъде има снимки и клипове за тдци и нещо незнам къде да го търся при мен? И също дали може да предизвиква този проблем, или ако е прецакан просто няма да запали?
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Здравейте. Успях да закача един елм и ето ги грешките: P1665, P1608, P1608, P0335, P0216. Ако може жокер от къде да го подкарам ще съм благодарен
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
АутоДата
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Ами гледах и там. По всичко личи, че нещата отиват към подкачащата помпа до резервоара.....най-малко. Да знаете има ли нещо, което може да я кара да не си върши работата? Или просто си умира и толкова Видях, че има реле и би трябвало утре да го сменя или поне някъде да ми го тестват. Ако може да да каже някой и какво е релето под акумулатора? На всякъде се споменава като възможен проблем, но в много от случаите смяната му не е решила подобни проблеми.
Чета и за това, че помпата трябва да се чува на контакт, но няма и стон до колкото се ослушвах. Но и преди не ми е правило впечатление да бръмка нещо отзад де Та се чудя дали има вариант помпата да работи и да не пропуска достатъчно гориво или просто пуска или не пуска и средно положение няма. Защото нямам никакъв проблем да паля за вече стотен път колата и явно все влиза гориво до филтъра или пък основната помпа на двигателя подръпва колкото да припали
Чета и за това, че помпата трябва да се чува на контакт, но няма и стон до колкото се ослушвах. Но и преди не ми е правило впечатление да бръмка нещо отзад де Та се чудя дали има вариант помпата да работи и да не пропуска достатъчно гориво или просто пуска или не пуска и средно положение няма. Защото нямам никакъв проблем да паля за вече стотен път колата и явно все влиза гориво до филтъра или пък основната помпа на двигателя подръпва колкото да припали
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Това реле под акумулатора е за ГНП то аз съм страдал от него.Подкачващата помпа не работи докато не запали мотора.90к.с примерно нямат подкачваща.Аз 2 години сарах с изгоряла такава без проблем.Смъкни релето под акумулатора разглобиго и виж за нагар.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 16 фев 2014, 11:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI 115к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Това не е лоша идея. Благодаря. Тъкмо ровех да намеря прословутия crankshaft position sensor, че да го сменям
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 31 яну 2016, 16:39
- Местоположение: Несебър
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
колега какво стана с проблема открихте ли го,че и аз имам същия.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 16 авг 2015, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0TDTI
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Така и аз да се изкажа по този въпрос и аз имам същия модел и ми го направи на двапъти като първия път пали гасне нафта има оправи се от самосебеси на втория път вече нямах шанс като първия и я оставих на улицата пред едни блокове има хора който живеят и колите им са на вън нямат гаражи. На следващия ден отидох с едно 2 шише с нафта и махнах кората на капака на двигатела отгоре след това двата мъркуча от филтъра към помпата искарах и този който е със жълт цвят е захранването а червения е излишната нафта и бащата държи този който е със жълтата щипка и от шишето две маркучета да проверя дали пак ще гасне и запалих не гасне но от този със жълтата щипка като каза да излиза нафта .Та върнах всичко както си е на мястото с маркучетата и запалих и не угасна гас към вкъщи смених филтъра и общо взето се оправи проблема . Но не съм на 100% сигурен трябва да направя малко пробег на близко разтояние да видя дали ще прави проблема пак . Защото може да има боклуци в резервоара и да запушват от време на време подкачващата помпа която се намира под купето . До колкото съм виждал в интернет клипове трябва да има и Груб филтър до резервоара но на моята не видях мисля че само комънрейл май имат такъв долу до резервора тези които са 2000 година мисля че няма или има но не съм го видял . Ако има нещо ще пиша ни по принцип това е признак на недостатъчно хранене на помпата с гориво или е филтър или подкачващата помпа . Моето ERG клапън няма маркуче за вакум и не знам дали е изолиран или просто е паднало като я взех видях че го няма но колата си върви и от доста време съм му хвърлил мерника да го сваля и да видя дали е изолиран или просто е махнато маркучето .
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 16 авг 2015, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0TDTI
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
Ylalala написа:Така и аз да се изкажа по този въпрос и аз имам същия модел и ми го направи на двапъти като първия път пали гасне нафта има оправи се от самосебеси на втория път вече нямах шанс като първия и я оставих на улицата пред едни блокове има хора който живеят и колите им са на вън нямат гаражи. На следващия ден отидох с едно 2 шише с нафта и махнах кората на капака на двигатела отгоре след това двата мъркуча от филтъра към помпата искарах и този който е със жълт цвят е захранването а червения е излишната нафта и бащата държи този който е със жълтата щипка и от шишето две маркучета да проверя дали пак ще гасне и запалих не гасне но от този със жълтата щипка като каза да излиза нафта .Та върнах всичко както си е на мястото с маркучетата и запалих и не угасна гас към вкъщи смених филтъра и общо взето се оправи проблема . Но не съм на 100% сигурен трябва да направя малко пробег на близко разтояние да видя дали ще прави проблема пак . Защото може да има боклуци в резервоара и да запушват от време на време подкачващата помпа която се намира под купето . До колкото съм виждал в интернет клипове трябва да има и Груб филтър до резервоара но на моята не видях мисля че само комънрейл май имат такъв долу до резервора тези които са 2000 година мисля че няма или има но не съм го видял . Ако има нещо ще пиша ни по принцип това е признак на недостатъчно хранене на помпата с гориво или е филтър или подкачващата помпа . Моето ERG клапън няма маркуче за вакум и не знам дали е изолиран или просто е паднало като я взех видях че го няма но колата си върви и от доста време съм му хвърлил мерника да го сваля и да видя дали е изолиран или просто е махнато маркучето .
Така след смяна на филтъра и каране една седмица се върна това с палене и гаснене взех да се съмнявам в подкачващата помпа под колата се намира или мръсотии има и аз не чувам никакъв сигнал на ескорта който имаме като подам сигнал се чува как работи подкачващата помпа но при мен няма този сигнал. Другото което ми идва на акъла е че цяло лято несъм я оставял без нафта винаги е имала нафта и съм зареждал само от шел , лукойл. Последно съм заредил от шел от уж хубавата нафта по скъпичка но има малко разлика в вървежа
- princebg
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 24 фев 2009, 20:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2001 TDDi
- Местоположение: Haskovo
- Status: Извън линия
Re: Нужда от помощ - Mondeo MK3 2.0 tddi
темата е стара,но си излиза,За хора които имат интерес,казвам да, за елм327, но специализиран за форд има едно ц/к ключе на диагностиката,както и да го цъкнеш нищо не става но се свързва с колата,другия елм не се свързва,имам и него,ползвам с блутут и работи перфектно,около 11-12$ в алито беше.Регистрирате се във форскан и си вземате безплатен профи ключ за два месеца,има добро обяснение на сайта,може да променяте каквото си искате което автомобила и екстрите му позволяват,да си регистрирате, нови ключове,какво да ви показва на таблото компа и лампичките,заключване ,отключване сваляне и вдигане на прозорци и др.Наскоро ми умря колата на паркинг,Mondeo MK3 2.0 tddi , дигностиката професионална на приятел и тази,моята, показаха грешка в електрониката на помпата,смениха каквото трябва и всичко е ок,е,благодарение на приятеля ми майстор.Софтуера е на няколко езика,аз съм дърт и уж знам руски,но знам и английски ,та където не се сетя минавам на другия,все пак са технически термини.Много добра дигностика за форд ,мазда и ягуар мисля,заслужава си парите,по-бюджетно от 20лв... .Имал съм над 50 марки коли и винаги съм се старал да купувам диагностики за по-новите,едни тегави,бъгави,трудно се вързват с колата,тази за секунди е готова.ivaylovelkov написа: ↑15 юли 2015, 10:05И между другото като стана въпрос за диагностика....Някой ползвал ли е ЕЛМ327 за този двигател? Малко противоречиви мнения срещам за OBD несъвместимости. Дали ще стане с bluetooth или usb варианта? Или има ли някаква друга бюджетна алтернатива за диагностика вкъщи?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта