ФОРД МОНДЕО1 КОМБИ 2000 136к.с

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
asen.asenov1
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 май 2017, 17:22
Status: Извън линия

ФОРД МОНДЕО1 КОМБИ 2000 136к.с

Мнение от asen.asenov1 » 08 май 2017, 17:41

Основен ремонт на двигател или друг такъв втора употреба--дайте съвет?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОРД МОНДЕО1 КОМБИ 2000 136к.с

Мнение от HACKO » 08 май 2017, 20:31

Аз съм за основен ремонт, обаче и двете не са икономически оправдани за този автомобил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД МОНДЕО1 КОМБИ 2000 136к.с

Мнение от ЯЛТА » 08 май 2017, 21:40

Оправдано е, ако са здрави тенекиите-без ръжда. Основен ремонт, за да знаеш какво е правено.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: ФОРД МОНДЕО1 КОМБИ 2000 136к.с

Мнение от Nikola Iordanov » 09 май 2017, 21:56

asen.asenov1 написа:
08 май 2017, 17:41
Основен ремонт на двигател или друг такъв втора употреба--дайте съвет?
Двигател втора употреба е все едно да пуснеш фиш от тото ида очакваш шестица .
Какво разбираш под основен ремонт ? Основен ремонт е смяна на бутала сегменти лагери основни и биелни ,клапани и водачи на клапаните повдигачи защото твоите сигорно тракат като стара шевна машина гумички за клапаните , гарнитура за глава за картер гарнитура за капак на клапаните . Водна помпа ако не си я сменял за да не те изненада плюс ремъци и ролки и семеринки на колянов вал и разпределителни валове .А след като сваляш двигател трябва да погледнеш и съеденителя . ?????????????
А сметни цената на частите плюс работа плюс някои други не предвидени разходи .
Заслужава ли си ремонта ????????????????????????????????

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта