Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Здравейте,
Нямам опит с Форд, но гледам един автоматик на газ s max 2.3. Има ли някакви по специфични поддръжки на двигателя, както и всичко друго което може да дадете като инфо. Благодаря
Нямам опит с Форд, но гледам един автоматик на газ s max 2.3. Има ли някакви по специфични поддръжки на двигателя, както и всичко друго което може да дадете като инфо. Благодаря
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Мотора е добър, заради VVT на всмукателния вал има много приятна характеристика. Автоматика е Айсин, японски 6 предавки и е добър. Пътното поведение е интересно, все пак е базирано на платформата на Мондео . За такъв кораб рисува завоите доста уверено!
Проблеми:
Моторите от серията Дуратек разработка на Форд/Мазда 1.8, 2.0, 2.3 и 2,5 имат проблем със стареене на маслените сегменти, които губят еластичност и съответно вдига разхода на масло. Някои твърдят за коксоване на сегменти, ама щото не са виждали мотор отвътре.
Разхода на масло може да наложи ремонт със смяна сегменти и т.н.
Когато е на газ, трябва да се регулират клапаните на 20 000 кМ. , не са хидравлични.
Веригата изкарва 270 - 300 х.кМ. и е с прекрасно конструиран механизъм за обтягане.
Моята препоръка е да не се купува кола с газова, и то каквато и да е газова, включително и така наречената " ФБРИЧНА Газ " , а да се сложи после. Често такива коли са купувани с цел икономия и в чужбина, смачкват се от каране и не се поддържат добре. Имам случаи да свърши диапазона за регулиране на клапаните и да иска сериозен ремонт, дори смяна на глава. Газовата също може да е на края на живота си.
Поздрави.
Проблеми:
Моторите от серията Дуратек разработка на Форд/Мазда 1.8, 2.0, 2.3 и 2,5 имат проблем със стареене на маслените сегменти, които губят еластичност и съответно вдига разхода на масло. Някои твърдят за коксоване на сегменти, ама щото не са виждали мотор отвътре.
Разхода на масло може да наложи ремонт със смяна сегменти и т.н.
Когато е на газ, трябва да се регулират клапаните на 20 000 кМ. , не са хидравлични.
Веригата изкарва 270 - 300 х.кМ. и е с прекрасно конструиран механизъм за обтягане.
Моята препоръка е да не се купува кола с газова, и то каквато и да е газова, включително и така наречената " ФБРИЧНА Газ " , а да се сложи после. Често такива коли са купувани с цел икономия и в чужбина, смачкват се от каране и не се поддържат добре. Имам случаи да свърши диапазона за регулиране на клапаните и да иска сериозен ремонт, дори смяна на глава. Газовата също може да е на края на живота си.
Поздрави.
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Благодаря за инфото!!
Колко струва регулирането на клапани? Досега не съм правил на никоя кола с газ.
Колко струва регулирането на клапани? Досега не съм правил на никоя кола с газ.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Митак да не отварям нова тема, какво ти е мнението за Мазда 6 2.5 Дуратек мотора с ръчна кутия? /90% са Швейцарки ако е от значение/?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 23 госта