Фокус-акумулатор-проблем
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фокус-акумулатор-проблем
Здравейте, проблема е следният:
Сутринта, при палене се чу само едно накъсано цъкане откъм кутията с бушоните отпред и не може да запали, нито да завърти стартера.
Ясно е, че акумулатора е паднал, но не е ясно от какво за една нощ (до вчера колата е всеки ден в движение)
Сега вечерта нито алармата, нито централното може да са задейства и не може да се отключи.
Разкачих и скачих акумулатора и алармата тръгна, а централното отключи, но пак не можа да запали (само се чува същото накъсано цъкане), няма и фарове.
Подадох ток от друга кола и веднага запали, държах няколко минути на 2000-3000 оборота, но като отпуснах газта и колата загасна, а като опитах за запаля се получи пак същото (накъсано цъкане) и нищо.
Изглежда, че акумулатора е за зареждане, но все пак имал ли е някой подобен проблем?
От какво може да падне така акумулатора, макар че не съм го мерил и не знам колко е точно?
Възможно ли е да не се зарежда акумулатора в движение и постепенно да е паднал, макар, че досега всичко беше нормално?
Сутринта, при палене се чу само едно накъсано цъкане откъм кутията с бушоните отпред и не може да запали, нито да завърти стартера.
Ясно е, че акумулатора е паднал, но не е ясно от какво за една нощ (до вчера колата е всеки ден в движение)
Сега вечерта нито алармата, нито централното може да са задейства и не може да се отключи.
Разкачих и скачих акумулатора и алармата тръгна, а централното отключи, но пак не можа да запали (само се чува същото накъсано цъкане), няма и фарове.
Подадох ток от друга кола и веднага запали, държах няколко минути на 2000-3000 оборота, но като отпуснах газта и колата загасна, а като опитах за запаля се получи пак същото (накъсано цъкане) и нищо.
Изглежда, че акумулатора е за зареждане, но все пак имал ли е някой подобен проблем?
От какво може да падне така акумулатора, макар че не съм го мерил и не знам колко е точно?
Възможно ли е да не се зарежда акумулатора в движение и постепенно да е паднал, макар, че досега всичко беше нормално?
Don't worry, be happy!
- aldov
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 03 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: ford escort 1.3, OHV, 1987; ford fiesta 1.3i, 1994
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Незнам на колко години е този акумулатор, но си мисля, че той сдава багажа или дефектира. Така цъка и ескорта като се е издухал акумулатора и след като го заредя няма проблем.
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
С това мога да помогна
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=15077" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21804" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=24059" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=15077" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21804" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=24059" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Досега не е презареждан и е сигурно на над 4-5 години, от старите с доливане (допълван с дестилирана вода август 2007 когато го купих)
Ако с презареждане се оправи, добре.
А иначе, каква марка нов е за предпочитане?
Ако с презареждане се оправи, добре.
А иначе, каква марка нов е за предпочитане?
Последна промяна от amdinside на 20 мар 2009, 23:23, променено общо 1 път.
Don't worry, be happy!
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Първо провери зареждането.
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Провери като го свалиш от колата дали някоя от клетките не е прекъснала. Проверява се като махнеш капачките на всички клетки, вземи един по дебел проводник или някакво желязо така че да достигне плюса и минуса на акомулатора натисни му двата края върху тях за няколко секунди, ако някоя от клетките започне да ври значи е прекъснала и акомулатора трябва да се смени с нов. Ако не заври сложи го на токо изправител за15 часа да се зарежда дано се възбуди ако не стане и така спасението е смяна с нов.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Възможно е, но тогава повредата може да не е само в него.amdinside написа:Възможно ли е да не се зарежда акумулатора в движение и постепенно да е паднал, макар, че досега всичко беше нормално?
това не е ли опасно, ако пръсне киселина мазало ще станеNikola Iordanov написа:ако някоя от клетките започне да ври
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Затова писах че трябва да бъде свален и да се задържи само няколко секунди . И никога не поднасяйте огън към клетките за да си засветите във тях ,защото изпаренията се запалват исе получава гърмеж, зная го от личен опит за щастие без последици.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Като свалих акумулатора за зареждане, видях че е 50Ah и доста се учудих, вижда ми се малко
Знае ли някой какъв акумулатор е оригиналният за Фокус като капацитет?
Знае ли някой какъв акумулатор е оригиналният за Фокус като капацитет?
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Аз Сиера 1.6 и мондео 1.8 ги карам с 45 aмпер часа и няма никакав проблем.
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
След зареждане на акумулатора, резултата е, че пак не пали само че цъкането е заменено с по-силен звук , нещо като тък-тък-тък.
Ясно е че няма толкова силен ток да завърти, иначе фаровете светят, но след две-три завъртания всичко се върна като в началото.
Ще се купува нов акумулатор, може би трябваше повече поддръжка на този , ама вече е късно.
Някакви предложения за подходящ акумулатор?
Ясно е че няма толкова силен ток да завърти, иначе фаровете светят, но след две-три завъртания всичко се върна като в началото.
Ще се купува нов акумулатор, може би трябваше повече поддръжка на този , ама вече е късно.
Някакви предложения за подходящ акумулатор?
Don't worry, be happy!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Купих нов от най-близката бензиностанция ACDelco Premium 50АН 450CCА
Сега всичко е наред.
Някой знае ли какво значи 450А, на предишният беше 540А?
Сега всичко е наред.
Някой знае ли какво значи 450А, на предишният беше 540А?
Don't worry, be happy!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
моя има два такива надписа, бяха малко по-малки като стойност... и аз не знам какво точно значат.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
CCA - Cold Cranking Amperes - Ампераж при студен старт.
Показва какъв ток може да даде акумулатора при температура -18 градуса за 30 секунди при поне 1,2 волта на клетка (7,2 волта за 12 волтов акумулатор). Колкото повече - по-добре.
Източник - Wikipedia.
Показва какъв ток може да даде акумулатора при температура -18 градуса за 30 секунди при поне 1,2 волта на клетка (7,2 волта за 12 волтов акумулатор). Колкото повече - по-добре.
Източник - Wikipedia.
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус-акумулатор-проблем
Тогава 540А, без други букви, сигурно е възможно най-големият ток при някакви условия...
Don't worry, be happy!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта