надежден ли е в крайна сметка TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от nikolovvd » 18 авг 2011, 13:47

А! Точно така! Дойдохме си на думата!
Ето за това някой предпочитат TDDI двигателя, защото е по непрентенциозен към горивото. Качествата на TDCI са безспорни, но винаги трябва да внимаваш какво сипваш. Както се казва - "Секунда невнимание - цял живот страдание"!
В крайна сметка, сипвайки от скъпята (вносна) нафта, на практика поставяш двигателя в оптимални работни условия и като резултат получаваш по-дълъг безоблачен експлоатационен период. Идеален пример за това, че скъпото излиза по-евтино.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от DigiPro » 18 авг 2011, 14:20

Alexi написа:то най добре направо да сменяме колата на 100к ,то ако не са дюзите нещо друго ще се скапе .. само че новите коли са скъпи ..
Точно така разсъждават хората с нормални доходи в "белите" страни, а и повечето шефове на фирми в България, които искат да нямат непредвидени разходи.
А пък който си купува кола втора употреба и то дизел, го прави понеже няма добри доходи за нова. Е кажи ми сега дали този човек би зареждал дизел от 3 лв/л ако се предлага наистина такъв качествен продукт, или ще гледа да зарежда най-евтиният, по възможност източен от някой ТИР или трактор. В нашият квартал спират 2 пътнически буса - явно малка транспортна фирма. Редовно ги гледам как пълнят нафта с туби и оливат по асфалта. Мият ги външно на улицата с четка и кофите с вода. Представи си за каква "цигания" става въпрос.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от specialista » 18 авг 2011, 22:33

А най-лошото в цялата история е че за западняците дюзите са консуматив,а за нас прекалено скъпо удоволствие!
Ялта,поздравления!Мислиш логично и вярно! Ако няма на къде то начина е този,жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от ЯЛТА » 18 авг 2011, 22:45

specialista написа:...............жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.
Е ако всеки си човъркаше мозъка, специалистите какво, хляб ли да нямат ! Нали е казано че щастието на едни се крепи върху нещастието на други.
Поздрави Гоше.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от synthez 3D » 18 авг 2011, 23:05

specialista написа:На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Не само на МК3 е така.Същото е и при Фокус и C-MAX преди 2007 г.След рестайлите този проблем беше отстранен,но малко хора знаят за това,а трябва да внимават с по-дълбоките локви.Проблемът с ниския въздухозаборник не се отнася само за TDCI, защото и при бензиновите двигатели е на същото място и е по-скоро проблем на конструкцията на автомобила,а не на двигателя.
Изображение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от DTM » 18 авг 2011, 23:14

specialista написа:А най-лошото в цялата история е че за западняците дюзите са консуматив,а за нас прекалено скъпо удоволствие!
Ялта,поздравления!Мислиш логично и вярно! Ако няма на къде то начина е този,жалко че не всеки полага усилия да си разчовърка мозъка.На МК3 смукателя на въздуха е на възможно най-ниското място в предната броня до левия халоген в бронята.НЕ ПОТАПЯЙТЕ БРОНЯТА ВЪВ ВОДА!!!
Поздрави!
Смукателя на Мондео МК3 е до левия фар зад маската. На горното ниво на бронята се намира отвора.
Друг е въпроса, че тръбата слиза първо надолу и след това се качва към кутията на въздушния филтър. За да се удави ще трябва вода доста над нивото на халогените.

Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от gurcayy » 18 авг 2011, 23:21

Бах ги в тея TDCi-та. Имам чувството, че на някои хора им се плаща , за да ги плюят!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от ЯЛТА » 19 авг 2011, 09:13

Защо да се плюят, това е етап от развитието на горивните системи-еволюция на техниката, един Комън рейл от 75 кс. е 1300 кубика, а атмосферен дизел със 75 кс. е 2300 кубика,-съдете сами. А за динамиката и ускорението просто няма нужда от сравнение. Друг е въпроса че един атмосферен дизел примерно Ескорт-1.6 Д. и на 20 год. и 800 000 км. си пали и не забива, а Комън рейл на на 7 год. и 300 000 км. забива или не пали, но какво получаваме с Комън рейла-ускорение почти като на бензинова кола, по тих мотор, по икономичен, по малък данък дори.
Съдете сами. А дюзите наистина са консуматив с удължен срок на годност, проблема ни идва от ниските доходи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от gurcayy » 19 авг 2011, 15:35

Прав си за комън рейла.Аз понякога като спра на светофар и се заблея ( я в някоя кола или мацка :mrgreen: ) доста често тръгвам да въртя ключа, защото ми се струва, че колата е изгаснала...Отделно тези дюзи вече не изглеждат толкова "страшни", защото ремонт на пълен комплект струва около 500 лв грубо.
Но кефът да видиш завиждащото изражение на лицето на някой от ВАГ групата с 1.9 TDI си струва тези парички :D:

Потребителски аватар
DRYFTA
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 13 мар 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI & Ford Focus C-max 1.6 TDCI
Местоположение: Rousse, Zlatitza, Sofia
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от DRYFTA » 24 сеп 2011, 03:07

2 години карам с ТДЦИ двигател. минал съм към 35 000 км. Да чукна на дърво , нямам никакви оплаквания. Сменям само консумативи като масло , филтри , ремъци и ролки. Мотора е тих и икономичен както споделят някои колеги Набира се доста бързо за дизелов автомобил, а за тези прословути дюзи ... мотора е на 163 000 в момента, колата е 2006 г. , карам си само с гориво от "Реномирани бензиностанции" и н.п.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от Conan_1 » 27 мар 2012, 20:23

:D: Двигателчето си е супер читаво и има доста живец в него! Дюзите ги смених преди година и сега си е огин, но още като я купувах се бях примирил с мисълта че е около тези заветни километри дето евентуално може да се очаква. Моят е МК1 2003г. Съветът ми е който не може да си позволи да ги отремонтира и е решил да закупува фокус на тея километри долу горе да се мята на бензинка, аз лично имах ресурс да ги оправя и си го бях предвидил като я купувах, не съм го смятал за повреда демек а за консуматив който е към края си както казаха колегите и като дойде време ги подмених инжекторите. От помпа несъм чувал да се оплакват често по край ТДЦи-то ,но не е зле да се провери всмукателната система, ЕГР клапана и тръбата за картерното налягане където се събира мизерия. Другото е хубава нафта, качествени консумативи и 5В40 ! Аз съм на 250 000 км вече и пак си е кеф до Англия като я гоня _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от S_C » 27 мар 2012, 22:24

Опитът със служебните кочини показва,че моторите са надеждни.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от ЯЛТА » 28 мар 2012, 16:43

S_C написа:.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!
Не забрави ли да споменеш че тук се коментират изхвърлените от Европа автомобили.
Защото управляваният от мен Комън-реил - автобус е вече на 490 000 км. , и като изключим първият комплект дюзи- изкараха 225 000 км., след което смяна на 30 броя дюзи- ремонтирани от самоделни майстори в продължение на два месеца, нищо друго не е пипано , освен консумативи. Сегашните му дюзи са пак ремонтирани "научили се вече майстори-занаятчии", но се движа с тях вече260 000 км.,- не са добре НО работи мотора и пали все още. Проблем е че тресе на малки обороти, защото са разцентровани вече дюзите, но понеже се движи никой не обръща внимание.
А връщане назад няма.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от HACKO » 28 мар 2012, 18:47

ЯЛТА написа:
S_C написа:.Това обаче никак не променя убеждението ми против комън рейл технологията по принцип.Много сложно,страшно много електроника и много,ама много скъпи ремонти!
Не забрави ли да споменеш че тук се коментират изхвърлените от Европа автомобили.
Защото управляваният от мен Комън-реил - автобус е вече на 490 000 км. , и като изключим първият комплект дюзи- изкараха 225 000 км., след което смяна на 30 броя дюзи- ремонтирани от самоделни майстори в продължение на два месеца, нищо друго не е пипано , освен консумативи. Сегашните му дюзи са пак ремонтирани "научили се вече майстори-занаятчии", но се движа с тях вече260 000 км.,- не са добре НО работи мотора и пали все още. Проблем е че тресе на малки обороти, защото са разцентровани вече дюзите, но понеже се движи никой не обръща внимание.
А връщане назад няма.
А на Шкодата на колко километра сменяше дюзи?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от ЯЛТА » 28 мар 2012, 19:39

На Шкодата не съм сменял, но двигателя и е към 10 000 куб./см. и харчи 50/100 л.,и на горе, Икаруса е 11 000 куб/см.- 50 до 56/100 за автоматиците, а БМЦ-то е 5 700 куб/см.- до 40/100л./км. Има разлика нали.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от HACKO » 28 мар 2012, 19:51

Мултивана 2.5 върви като хала и гори като ламя 14/100 в града. За сравнение, известно време карахме руска Газела 2.2 Бензин, гореше 16.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от ЯЛТА » 28 мар 2012, 20:05

Е а ГАЗ-53 А с контейнер карах из София, е гореше 21/л. колкото УАЗ-та.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от chokolino771 » 23 фев 2013, 20:33

ХА ХА ХА тука става въпрос за моя Форд гледам който се беше нагълтал с вода :lol: Гоше пак мерси за добрата работа а Алекси не знам дали ще се сети но когато го купих ти бях писал и на тебе както и да е ето това излезе моят проблем "жаден двигател"и догато стане платих още колкото го взех :shock:

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: надежден ли е в крайна сметка TDCI

Мнение от ATF » 24 фев 2013, 10:09

Аз пък искам да благодаря на всички майстори,шофери съседи и познати които плюха и продължават да плюят по марката ФОРД....Благодарение на тях купуваме качествени автомобили за МАЛКО ПАРИ!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта