Иии.. моя проблем с парното..

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
ganador
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
Местоположение: Montana
Контакти:
Status: Извън линия

Иии.. моя проблем с парното..

Мнение от ganador » 18 ное 2007, 17:47

Здравейте колеги,
искам да споделя и аз моите патила с парното на Фиестичката 1.4, карбуратор '91г.
Сменях термостати, вече мислех да свалям и радиатора на парното, но тия дми се разчетох из форума и реших да пробвам метода на НАСКО, описан някъде тука. До сега, едвам загряваше, стрелката стоеше малко над белия сектор и парно - колкото да не е хич. Свалих аз корпуса с термостата, скъсах на жената едно мънисто, мушнах го в показаните отвори и ги блокирах с 2 кламера за да не бяга.
Сега ефекта е, че двг загря доста по-бързо, стрелката се качи чак по средата, но оборотите не падат под 2000 и от "парното" вее външна температура. Кво стана - незнам. Помагайте, че вече се стъмни и не спира да вали. Аз затворих капака и утре ще продължавам.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 ное 2007, 21:41

Няма нищо общо със термостата, нещо си бутнал по карбуратора, или бронята на жилото на газта не си е на място. Ако е сръчен смукач виж и него дали отваря напълно. Абе в общи линии докато си свалял термостата някое жило (най вече на газта) ти е пречело иси го преместил нанякъде и след това не си го върнал в нормално положение и сега е напънато.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ganador
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
Местоположение: Montana
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ganador » 18 ное 2007, 22:33

НАСКО, няма жила покрай термостата, а карбуратора не съм барал.
По-скоро, вече не отива топла течност към явтоматичния смукач, а от там и към парното. За това не падат оборотите и не духа топло. А може и да е друго, но ще го видя утре. Понеже изтече малко течност като свалях маркучите, а нямах друга и време да доливам, може и да не се е обезвъздушила с-мата нещо.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 ное 2007, 23:54

Щом си с автоматичен смукач, търси въздушна възглавница в него, расъжденията ти са в правилна посока.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ganador
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
Местоположение: Montana
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ganador » 19 ное 2007, 18:50

Иии. YES! Както си мислех, казанчето беше празно, долях 1 шише (анифриз) и работата заспа. Вече имам и топло даже!
Наско, благодрая за идеите, които работят!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта