Иии.. моя проблем с парното..
- ganador
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
- Местоположение: Montana
- Контакти:
- Status: Извън линия
Иии.. моя проблем с парното..
Здравейте колеги,
искам да споделя и аз моите патила с парното на Фиестичката 1.4, карбуратор '91г.
Сменях термостати, вече мислех да свалям и радиатора на парното, но тия дми се разчетох из форума и реших да пробвам метода на НАСКО, описан някъде тука. До сега, едвам загряваше, стрелката стоеше малко над белия сектор и парно - колкото да не е хич. Свалих аз корпуса с термостата, скъсах на жената едно мънисто, мушнах го в показаните отвори и ги блокирах с 2 кламера за да не бяга.
Сега ефекта е, че двг загря доста по-бързо, стрелката се качи чак по средата, но оборотите не падат под 2000 и от "парното" вее външна температура. Кво стана - незнам. Помагайте, че вече се стъмни и не спира да вали. Аз затворих капака и утре ще продължавам.
искам да споделя и аз моите патила с парното на Фиестичката 1.4, карбуратор '91г.
Сменях термостати, вече мислех да свалям и радиатора на парното, но тия дми се разчетох из форума и реших да пробвам метода на НАСКО, описан някъде тука. До сега, едвам загряваше, стрелката стоеше малко над белия сектор и парно - колкото да не е хич. Свалих аз корпуса с термостата, скъсах на жената едно мънисто, мушнах го в показаните отвори и ги блокирах с 2 кламера за да не бяга.
Сега ефекта е, че двг загря доста по-бързо, стрелката се качи чак по средата, но оборотите не падат под 2000 и от "парното" вее външна температура. Кво стана - незнам. Помагайте, че вече се стъмни и не спира да вали. Аз затворих капака и утре ще продължавам.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Няма нищо общо със термостата, нещо си бутнал по карбуратора, или бронята на жилото на газта не си е на място. Ако е сръчен смукач виж и него дали отваря напълно. Абе в общи линии докато си свалял термостата някое жило (най вече на газта) ти е пречело иси го преместил нанякъде и след това не си го върнал в нормално положение и сега е напънато.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ganador
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
- Местоположение: Montana
- Контакти:
- Status: Извън линия
НАСКО, няма жила покрай термостата, а карбуратора не съм барал.
По-скоро, вече не отива топла течност към явтоматичния смукач, а от там и към парното. За това не падат оборотите и не духа топло. А може и да е друго, но ще го видя утре. Понеже изтече малко течност като свалях маркучите, а нямах друга и време да доливам, може и да не се е обезвъздушила с-мата нещо.
По-скоро, вече не отива топла течност към явтоматичния смукач, а от там и към парното. За това не падат оборотите и не духа топло. А може и да е друго, но ще го видя утре. Понеже изтече малко течност като свалях маркучите, а нямах друга и време да доливам, може и да не се е обезвъздушила с-мата нещо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта