много страннен проблем с парно...

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

много страннен проблем с парно...

Мнение от mitaka_s_fordaka » 12 ное 2007, 22:29

колеги помагаите!!!колата е форд ескорт 89г.парното е много странно.като го пусна в дясно духа топло а на шофиорското място духа хладко/направо си е студено/.като пусна да духа само на таблото духа само хладко при положение че колата е загряла до перка. :( като пусна да духа долу в краката в дясно духа топло а на шофиора студено.ако може да ми помегнете дали е термостат,радиатор4е.а самото радиаторче и двете тръбички са супер топли.незнам какво да правя.ако някои може да ме посъветва да оправя проблема ще съм му много благодарен.на отзовалите се предварително благодаря.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

парно

Мнение от mladen1984 » 13 ное 2007, 20:57

Може би ти се е откачил някой въздуховод или нещо подобно.Трябва да разкачиш горната и долната част на таблото и да провериш!
Но спорад мен проблема не е от термостата!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 13 ное 2007, 23:31

А,и при мене долу-горе същата работа !Като загрее добре колата топло духа само от решетките на таблото,от горе и долу неще!На където и да бутам лоста -пък не е откачен-само от централните решетки се включва парното!Кото е студено времето така ми замръзват пръстите на краката че не чувствам педалите!Предния ми джам е винаги замъглен когато е лошо времето-нищо не виждам ще се блъсна в нещо!Гледал съм отдолу и от сякъде -всички тръби сякаш са закачени където трябва пък що така!Сори че се намесвам в темата на човека ,ама мислех че само при мен е този проблем и не съм писал досега по случая!Казвайте колеги къде може да е проблема при двама ни че зимата не се трае !При мене дето замръзвам че и нищо не виждам през прозорците-ужас *00134*
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 ное 2007, 12:31

borko 30 написа:....................!При мене дето замръзвам че и нищо не виждам през прозорците-ужас *00134*
От решетките по средата духа по-добре защото там почти липсва въздуховод. Те са поставени директно върху кутията на парното. Докато за страничните отвори има въздуховоди, които имат нещо като дунапрен на свързващите места. Този дунапрен с времето се изронва и от тези места почва духа, което комбинирано с пластмасовия въздуховод е свързано със загуба на топлина и сила на въздушната струя. За обдухването на стъклата пък самите въздуховоди са малки. За да ги обдухаш добре трябва да затвориш всички други отвори. Ако пък са се завряли и боклуци...... За духането в краката- там пък системата ми се струва смотана. Струята идвайки от вентилатора се блъска в радиаторчето и го заобикаля, малки отвори там и слаба работа накрая.
Между другото кпапите в самата кутия на парното са уплътнени с дунапрен. Ако се отстрани този дунапрен се вижда, че самите пластмасови клапи не затварят плътно отворите. Сигурно са направени така, че да не блокират при някакво изкривямане на кутията. Това добре, обаче като се изрони дунапрена, то все едно почти няма клапи там и въздушната струя се разсейва навсякъде.
Тези надблюдения ги направих при смяната на таблото на фиестата, при ескорта не вярвам да е по-различно.
За самото радиаторче дали нагрява и то добре причините са други.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

и аз да се оплача

Мнение от naftova pechka » 14 ное 2007, 15:48

извинявам се че вместо акъл си споделям проблема, но за да не дразня модераторите се включвам тук - темата е за парното.

стана студено и въпроса с парното в колата отново е актуален. при мен проблема, е че не духа достатъчно топло или хладко или студено. та предвид че се очертава зимата да се ползва често-често имам следния въпрос......къде е радиатора, как се стига до него и как се сваля.
хич не ми се ще да получа отговор - свали таблото може би е запушено или пък врътката топло/студено да прави мизерии???

madboy, MK II - да сте имали подобни проблеми?
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 14 ное 2007, 22:52

И навсякъде другаде да затворя към стъклото или краката не духа въобще!Дали има смисъл да свалям таблото *072* Да не направя по-голяма беля!То пък и така не е работа *00147* Един приател вчера сваля на мондеото си вентилатора да го смаже и като го сложи не духаше вече от никъде!Почуди се откъде може да е да не е разбутал нещо ама няма духане в купето и това си е!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 ное 2007, 00:15

Борко, на твоя модел въздуховода към стъклото е направен от огънат фазер който е залепен към таблото и по този начин се оформя тунел. На моя имах същите проблеми, когато го разглобявах установих че фазера е разлепен от таблото и въздуха духа някъде под таблото а не на стъклото. Също така и кутията с радиаторчето се беще отделила от купето и не минаваше достатъчно въздух през радиаторчето, та го бях намазал със силикон. Ако ти се сваля табло може да провериш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: и аз да се оплача

Мнение от madboy » 15 ное 2007, 00:37

naftova pechka написа:......къде е радиатора, как се стига до него и как се сваля.
..................
Под таблото, вижда се една черна кутия с капак отдолу. Махаш го, има си щипки много чупливи станали от времето. Ще видиш радиаторчето там да виси. За да го махнеш първо трябва да го откачиш откъм двигателя, лесно ще видиш двата маркуча, които влизат в купето. Там има две скоби, които трябва да освободиш и после дърпаш радиатора отвътре.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

благодарско

Мнение от naftova pechka » 15 ное 2007, 11:08

благодаря madboy. бях се притеснил да не трябва да се свали цялото табло
така както описа звучи по-лесно :)
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от mitaka_s_fordaka » 15 ное 2007, 21:30

колеги,оправих проблема.на следващия ден реших че не може така да мразна и реших да пробвам да сваля радиаторчето.след доста гърчене успях да го сваля и при свалянето се оказя че цялата кутия на радиаторчето е пълна с листа :shock: .почистих листата,промих за всеки случаи радиаторчето.сложих го и сега имам парно-нямам думи.благодаря на всички отзовали се които искаха да ми помогнат с проблема. :D

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 ное 2007, 23:37

Наско,ако сваля таблото лесно ли ще може да оправя проблема !Мене от работа ме не страх само да не направя друга беля!Значи да купя силикон за лепене!То така не е работа,одеве едва се прибрах,другите коли стъклата им идеално прозрачни -мойто мъгла ,не сварвам да трия ,то пък като трия се размазва -абе изобщо.....!Ми долу на краката що не духа :roll:
Форд е колата на шампионите!!!

blowfish
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 22 ное 2007, 14:37
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1990 г.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от blowfish » 22 ное 2007, 15:39

:) Привет на всички в този форум.

И моя милост има проблем с парното на моята Форд Фиеста 1.1 90-та година. Пускам парното , духа около 1 минута топло и след това започва един "приятен" хладък бризззз :roll: и дотука. Викам си , термостата може да се е прецакал, смених го, обезвъздуших цялата система, пускам пак същата работа. Реших да проверя тръбите как са, на малкия кърг врели , като отвори големия кръг пак врели , само дето тръбата, която е след водната помпа беше топла до половината :shock: , а към парното студена. Викам си , значи не съм я обезвъздушил хубаво. След около 10-15 минути успях да я обезвъздуша напълно. Влизам вътре и ...... пак същата работа. Това което ми остана да пробвам, беше да сваля радиатора и да го продухам. Изпадаха доста прекрасни неща оттам, което не ме учуди, разбира се. След като го монтирах отново, почна да си духа прилично топло, но пък ми протече водната помпа. В събота ще се боря да я сменя , и се надявам да не се налага да купувам радиатор.

Ако някой има някакви други предложения , ще се радвам да ги чуя.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта