Съд за чистачките

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
svetliof1
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 15 дек 2007, 15:47
Модел на автомобила: Courier
Status: Извън линия

Съд за чистачките

Мнение от svetliof1 » 15 дек 2007, 19:15

Здравейте колеги. Това ми е първият пост във форума :) На новата ми работа ми дадоха служебен Форд куриер 1.8 Д 1995 год.. Поради падналите ниски температури тука в Пловдив направих преглед на маслото, долях антифриз. От страни на акумулатора и между калника, точно зад предният шофьорски фар има един пластмасов съд с капаче отгоре. Това ли е за течността на чистачките? Другия видим съд е за охладителната течност и той ясно се различава и колко трябва да сипя за тези чистачки. Нали по бензиностанциите продават такава течност и се долива с вода но до къде?

И втория ми въпрос е да не спамя в друга тема, за първи път карам дизел и получавам противоречиви мнения как се пали сутрин.

Един майстор ми вика даваш на контакт, изчакваш индикатора да загасне, броиш до 10, загасяш и пак даваш на контакт, и така общо 3 пъти и въртиш с малко газ.

Друг майстор вика това са глупости и тези подгрявания изтощават акумулатора и на 3-тия път когато трябва да има сили да завърти, той реално няма. Втория майстор ми казва така: Давам на контакт, лампата загася и се ослушвам за релето. Като цъкне - въртя и не подгрявам повече.

Благодаря предварително

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ianaki » 15 дек 2007, 19:29

Правелно ти е казал втория майстор.Чакаш на чуеш релето и тогава въртиж.При много студено време можеш да ползваш и добавки към нафтата.Леко и безаварийно каране :D :D :D

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 15 дек 2007, 20:01

няма такива работи- въртиш 3 пъти пък после пали... :lol: като изгасне жълтата лампа за подгряването- палиш 8)

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 15 дек 2007, 22:36

за паленето на дизел миналата година една астра 91 чакаш индикатора да чукне релето и палиш,но коли 2005 не чакаш ништо а директно въртиш
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 16 дек 2007, 10:56

Точно това е съда за течност на чистачките. Между акумулатора и калника едно жълто продълговато капаче. Аз в момента карам с една течност за чистачки от Практикер. Bug screenwash пише на шишето. Още не е замръзвала и дано не замръзва, че не ми се иска да я меся с друга.

svetliof1
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 15 дек 2007, 15:47
Модел на автомобила: Courier
Status: Извън линия

Мнение от svetliof1 » 16 дек 2007, 15:10

Благодаря за отговорите ;) В това съдче сипах течност за чистачките. Отначало не искаха да пръскат, до и един приятел да ми показа че има бутонче на лостчето на чистачките и се натиска. Но като поомекна времето след 2 часа от наливането проработиха :) Отначало проверих има ли предпазител, има си от 20 А.
Вчера установих че чистачките нямат най-бавната (1-ва) скорост през 3-4 сек да се включват, имат 0-во положение, средно бърза и най-бърза. Гледах да липсва предпазител в таблото, но не видях.
И последно да попитам колко секунди трябва да се върти докато запали или се откажете, да не вземе да падне акумулатора защото прави така вие знаете паф...паф..па..па.па..папаппапапапаппапа
Поздрави

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от maxpoint » 16 дек 2007, 15:31

[....прави така вие знаете паф...паф..па..па.па..папаппапапапаппапа
Поздрави[/quote]

Еее.....това ми хареса ...я пак може пък да избистри и да пали по добре =)):

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта