Съд за чистачките
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 дек 2007, 15:47
- Модел на автомобила: Courier
- Status: Извън линия
Съд за чистачките
Здравейте колеги. Това ми е първият пост във форума
На новата ми работа ми дадоха служебен Форд куриер 1.8 Д 1995 год.. Поради падналите ниски температури тука в Пловдив направих преглед на маслото, долях антифриз. От страни на акумулатора и между калника, точно зад предният шофьорски фар има един пластмасов съд с капаче отгоре. Това ли е за течността на чистачките? Другия видим съд е за охладителната течност и той ясно се различава и колко трябва да сипя за тези чистачки. Нали по бензиностанциите продават такава течност и се долива с вода но до къде?
И втория ми въпрос е да не спамя в друга тема, за първи път карам дизел и получавам противоречиви мнения как се пали сутрин.
Един майстор ми вика даваш на контакт, изчакваш индикатора да загасне, броиш до 10, загасяш и пак даваш на контакт, и така общо 3 пъти и въртиш с малко газ.
Друг майстор вика това са глупости и тези подгрявания изтощават акумулатора и на 3-тия път когато трябва да има сили да завърти, той реално няма. Втория майстор ми казва така: Давам на контакт, лампата загася и се ослушвам за релето. Като цъкне - въртя и не подгрявам повече.
Благодаря предварително

И втория ми въпрос е да не спамя в друга тема, за първи път карам дизел и получавам противоречиви мнения как се пали сутрин.
Един майстор ми вика даваш на контакт, изчакваш индикатора да загасне, броиш до 10, загасяш и пак даваш на контакт, и така общо 3 пъти и въртиш с малко газ.
Друг майстор вика това са глупости и тези подгрявания изтощават акумулатора и на 3-тия път когато трябва да има сили да завърти, той реално няма. Втория майстор ми казва така: Давам на контакт, лампата загася и се ослушвам за релето. Като цъкне - въртя и не подгрявам повече.
Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 дек 2007, 15:47
- Модел на автомобила: Courier
- Status: Извън линия
Благодаря за отговорите
В това съдче сипах течност за чистачките. Отначало не искаха да пръскат, до и един приятел да ми показа че има бутонче на лостчето на чистачките и се натиска. Но като поомекна времето след 2 часа от наливането проработиха
Отначало проверих има ли предпазител, има си от 20 А.
Вчера установих че чистачките нямат най-бавната (1-ва) скорост през 3-4 сек да се включват, имат 0-во положение, средно бърза и най-бърза. Гледах да липсва предпазител в таблото, но не видях.
И последно да попитам колко секунди трябва да се върти докато запали или се откажете, да не вземе да падне акумулатора защото прави така вие знаете паф...паф..па..па.па..папаппапапапаппапа
Поздрави


Вчера установих че чистачките нямат най-бавната (1-ва) скорост през 3-4 сек да се включват, имат 0-во положение, средно бърза и най-бърза. Гледах да липсва предпазител в таблото, но не видях.
И последно да попитам колко секунди трябва да се върти докато запали или се откажете, да не вземе да падне акумулатора защото прави така вие знаете паф...паф..па..па.па..папаппапапапаппапа
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта