Проблем и въпрос- стрелка за температурата!
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем и въпрос- стрелка за температурата!
Здравейте!
Имам един въпрос: нормално ли е стрелката на таблото за температурата при Мондео 97-ма, ТДИ да не може да достигне в интервала 'normal' при никакви обстоятелства- нито зимата нито през лятото- винаги и при загряла кола тя е точно в началото на сектора 'normal', иначе колата си върви добре, безпроблемно и когато е много студено и когато е адка жега. Преди запалване, при студена кола, стрелката е в крайно лява позиция.
Предварително благодаря и поздрави от мен!![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Имам един въпрос: нормално ли е стрелката на таблото за температурата при Мондео 97-ма, ТДИ да не може да достигне в интервала 'normal' при никакви обстоятелства- нито зимата нито през лятото- винаги и при загряла кола тя е точно в началото на сектора 'normal', иначе колата си върви добре, безпроблемно и когато е много студено и когато е адка жега. Преди запалване, при студена кола, стрелката е в крайно лява позиция.
Предварително благодаря и поздрави от мен!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Здравейте!
Същия модел и година със същия проблем. Парното зиме загрява бързо за 3-5 километра при (-) температури и топли добре.Предполагам ,че и двигателя загрява добре.При пипане на горещ двигател - пари чувствително! Значи температурата му е над 60 градуса .Това ме кара да предположа ,че достига нормална работна температура,около 90 градуса.Ако има проблем предполагам е в датчика на термометъра или самия термометър,изключвам термостат.Стрелката на термометъра стои далеч в ляво долу,при студен двигател?Вероятно връзка на датчика или самия датчик.
При първа възможност ще го изясня .За сега не виждам сериозен проблем.Ако някой има готово решение ,ще съм благодарен!
Същия модел и година със същия проблем. Парното зиме загрява бързо за 3-5 километра при (-) температури и топли добре.Предполагам ,че и двигателя загрява добре.При пипане на горещ двигател - пари чувствително! Значи температурата му е над 60 градуса .Това ме кара да предположа ,че достига нормална работна температура,около 90 градуса.Ако има проблем предполагам е в датчика на термометъра или самия термометър,изключвам термостат.Стрелката на термометъра стои далеч в ляво долу,при студен двигател?Вероятно връзка на датчика или самия датчик.
При първа възможност ще го изясня .За сега не виждам сериозен проблем.Ако някой има готово решение ,ще съм благодарен!
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами както чета, колега, имаме един и същ проблем
Доста неприятно е, защото ,ако не дай си Боже, започне да прегрява двигателя, това не може да бъде установено (поне в началото), така че би било много добре, ако проблема се отстрани- особено като се има предвид, че иде жегаво лято
Незнам, според мен е най-логично да започнат да се сменят един по един елементите на по веригата двигател(термо датчик)---> прибор на таблото. Така ми се струва най-сигурно, че в даден момент ще се стигне до болното място!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Доста неприятно е, защото ,ако не дай си Боже, започне да прегрява двигателя, това не може да бъде установено (поне в началото), така че би било много добре, ако проблема се отстрани- особено като се има предвид, че иде жегаво лято
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Незнам, според мен е най-логично да започнат да се сменят един по един елементите на по веригата двигател(термо датчик)---> прибор на таблото. Така ми се струва най-сигурно, че в даден момент ще се стигне до болното място!
- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем и въпрос- стрелка за температурата!
Смених датчика с италиянски само за 12 лева.Ефект никакъв. Стрелката на прибора отива в червения край при кабелче дадено на маса.Когато работи двигателя на място за по-дълго време се включва вентилатора на радиатора,а стрелката стои в началото на надписа? ???
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем и въпрос- стрелка за температурата!
Смяна на термостата отстрани проблема. Новия е QTH316K английски за 13 лв. от магазина на "Цар Симеон" 133.
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!
- Murphy
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
- Местоположение: PA City
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем и въпрос- стрелка за температурата!
При мен проблема се отстрани при смяна на температурния датчик. Имах същия проблем като вашия...Имах перфектно парно, но стрелката на таблото не мърдаше.
Russian Roulette is not the same without a gun!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта