Ами с катализаторите какво ще правим от 2007 год.?

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
01
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
Модел на автомобила: София
Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
Status: Извън линия

Ами с катализаторите какво ще правим от 2007 год.?

Мнение от 01 » 14 юни 2006, 11:25

??????
От 2007 година нещата загрубяват.

И кво от това?

Потребителски аватар
samorasliche
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 19 апр 2006, 15:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX benzin
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от samorasliche » 14 юни 2006, 13:27

Ако мислиш, че от това,което написа се разбира нещо дълбоко се лъжеш - какво имаш предвид, че от 2007г. загрубявали нещата с катализаторите??? :?: :x

01
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
Модел на автомобила: София
Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
Status: Извън линия

Мнение от 01 » 14 юни 2006, 14:14

samorasliche написа:Ако мислиш, че от това,което написа се разбира нещо дълбоко се лъжеш - какво имаш предвид, че от 2007г. загрубявали нещата с катализаторите??? :?: :x
Продавам ауспуси за Форд онлайн : Ауспух за Форд FORD Escort III 1.3/1.4/1.6i 1983-1990 заден 50.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.3/1.4/1.6i 1983-1990 среден 70.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.4i/1.6i 1986-1990 заден 50.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.4i/1.6i 1986-1990 среден 35105 70.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.6D 1983-1986 заден 50.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.6D 1983-1986 среден 08.85 75.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.6i 1983-1990 заден 50.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.6i 1983-1990 среден 08.85 77.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.8D 1986-1990 заден 50.00 лв. Поръчай сега

Ауспух за Форд FORD Escort III 1.8D 1986-1990 заден 50.00 лв
Последна промяна от 01 на 30 юни 2009, 23:40, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 юни 2006, 14:57

споко човече,1/3 от колите нямат катализатори,това незначи че ще ги спрат от движение.Пунктовете за преглед ще се сдобият със симулираща програма,която всеки програмист може да напише за 1 нощ(а аз за 2 нощи) и ще лъжат компа с грешни стойности.Не ссе плаши народе!!! *00935*

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Ами с катализаторите какво ще правим от 2007 год.?

Мнение от licho » 14 юни 2006, 16:50

01 написа:??????
От 2007 година нещата загрубяват.

И кво от това?
чакаме оферти за изключителна хипер промоция
:roll:
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 юни 2006, 19:59

По тая тема....някой хора, покрай новите изисквания за техническия преглед понакупиха катализатори с цел бърза печалба на гърба на БГ шофьорите и очаквайки големия наплив за покупка на алтернативни катализатори на цени около 800лв/парчето....си останаха със складовите наличности (ама си продадоха уредите , лицензирано, за ТП).....и така? Ся ко прайм? От 2007 като влезем в ЕС - айде на катализаторите! Да, ама май не......Остава въпроса кой е с по силно лоби....

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 15 юни 2006, 10:13

имаше я тази тема....и стигнахме до извода, че няма проблем - фиктивни прегледи има и сега

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 юни 2006, 10:52

red написа:имаше я тази тема....и стигнахме до извода, че няма проблем - фиктивни прегледи има и сега
А и който е на ГАЗ, няма да има проблеми с изгорелите газове :wink:

:twisted:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 15 юни 2006, 13:21

Aз до колкото си спомням 01 искаше да дава "под наем", само дето майсторите ви не бачкат праилно, всичко квото пипнат го заваряват :x
Изображение

01
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
Модел на автомобила: София
Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
Status: Извън линия

Мнение от 01 » 17 юни 2006, 08:18

kEFi написа:По тая тема....някой хора, покрай новите изисквания за техническия преглед понакупиха катализатори с цел бърза печалба на гърба на БГ шофьорите и очаквайки големия наплив за покупка на алтернативни катализатори на цени около 800лв/парчето....си останаха със складовите наличности (ама си продадоха уредите , лицензирано, за ТП).....и така? Ся ко прайм? От 2007 като влезем в ЕС - айде на катализаторите! Да, ама май не......Остава въпроса кой е с по силно лоби....
Въпросът с катализаторите ще е тежък.Колите в българия са около 800 хиляди , а катализатора става консуматив, с определен пробег- от 50-100 хиляди и то само при определени условия.Едно от тези условия е състоянието на двигателя.Двигатели които не отговарят и не покриват определени паламетри, могат да унищожат катализатора за много малко километри.Това значи, че ако на годишните прегледи се погледне сериозно, заради катализатор, може да не ти направят заверка.
А цената на масовите катализатори се очаква да бъде около 180-22 лева.
Освентова, много е трудно да се прецени качестовто на новия катализатор.Ако се взимат "оргинални катализатори", цените са убийствени.
А ако се слагат катализатори, които "не са оргинални", то има шанс да се попадне на "менте".
Как може да се разбере кой катализатор какъв е, когато няма методика за това, както и оборудване за изпитания и контрол.
Ще имате ли вяра и доверие на "сервизчетата", ослужвани от мургави момчета?
Така че, има доста "неизвестни", които бъдещето ще изясни.

01
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
Модел на автомобила: София
Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
Status: Извън линия

Мнение от 01 » 17 юни 2006, 08:21

Brock написа:
red написа:имаше я тази тема....и стигнахме до извода, че няма проблем - фиктивни прегледи има и сега
А и който е на ГАЗ, няма да има проблеми с изгорелите газове :wink:

:twisted:
Фиктивните прегледи са до време.
И сега ДАИ извършва внезапни проверки по пунктовете и отнема лицензи.
Как мислиш, дали ако проверките се стегнат,дали някой ще си рискува лиценза заради това, че нямаш работещ катализатор?

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 17 юни 2006, 18:41

Мисля, че на ЕМ комплект 33 много им се ще от тях да купуваме катализатори като консуматив - американския бизнес девиз от 20-те - формирай потребност за да я задоволиш! :evil:
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 19 юни 2006, 13:38

muko написа:Мисля, че на ЕМ комплект 33 много им се ще от тях да купуваме катализатори като консуматив - американския бизнес девиз от 20-те - формирай потребност за да я задоволиш! :evil:
Естествено, нали това е целта на бизнеса! И няма нищо лошо!
Плюс това ЕМ комплект не са толкова голяма фирма, че да имат възможност да създават потребност....

Предполагам темата е пусната за сондиране и дебат с цел инфо за планиране....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 21 юни 2006, 01:48

Абе хора живеем в България....

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 21 юни 2006, 08:09

HACKO написа:Абе хора живеем в България....
точно затова след като се появи прословутия ЕС ще кажат колите трябва да отговарят на стандарти, и пак ще почнат едни опашки да изтупат шофьора за пореден път като чувал от брашно, че малко го тупат разни майстори и търгаши, които вместо услуга да ти свършат срещу заплащане, гледат да вземат повече пари. каквото измисли евроинтегриращата министърка това ще да е. а тя какво интегрира така и не разбирам, може би евро....
това е държавата работиш работиш работиш, една заплата ти отива за данъци, тоест за държавата и после разбираш ще правят 30 хиляди къщи за ромите с площ 120 квадрата и мини постройка за животни.
а същевременно не може да стигнеш до работа без да скочиш в някоя дупка.
та на темата :) човека се опитва да предложи катализатори за автомобилите и той да спечели някой лев. пусни 01 цени за катализатори за различните модели на автомобилите, така повече ще те запомнят хората, като им дойде на главата ще отидат в магазин и ще се сетят а онзи 01 ги даваше по 1хх лева, от него що да не си взема. :roll:
приятен ден на всички, аз ще се опитам да стигна до работата по някакъв начин днес силно се надявам с дупка по-малко да мина :)
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 22 юни 2006, 09:28

хах аз сега забелязах :D

Автор
01
Регистриран на: 01 Ное 2003
Мнения: 1050

"ЕМ Комплект 33"
m01@abv.bg
Изкупува катализатори 0888710202
Внася ,търси пласмент и монтира катализатори леки за автомобили.
Сервизи за ауспуси.
m01@abv.bg
http://emk-33.com/www/" onclick="window.open(this.href);return false;

много тънък намек :shock:

[DUOTE=01]??????
От 2007 година нещата загрубяват.
И кво от това? [/QUOTE]

Баси ми да беше пуснал темата в раздел - продава

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 юли 2006, 11:50

Абе не знам дали още на 01.01.07г. ще загрубеят нещата, но е въпрос на време и на нас да ни наложат евро стандартите /а те са бая тежки/ и просто не знам какво ще правиме, защото така като гледам развитието на нещата не мисля, че скоро ще забогатеем, а просто така ще се получи, че който има пари ще си кара нова кола, а повечето като нас ще си бракуваме колите и ще ползваме услугите на СКГТ!!!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 юли 2006, 11:53

Не си купувайте аспуси от М-комплект 33 - пълен боклук са на резервното ми волво си закупик гърнетата и тръбите от тях - имаха гаранция 6м. и на седмия вече рееше като дракстер, а гадовете ме обръснаха с 200лв!!!!!!!!!!!

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 11 юли 2006, 12:21

chains написа:Не си купувайте аспуси от М-комплект 33 - пълен боклук са...
Мда, аз вече си купих, даже и при тях си го смених, но най-интересното беше, че на средното гърне му трябваше една заварка около тръбата и за нея ми взеха 8 левчета - много газ и много тел са изхабили за някакви си 5см. шев :evil: .
А сега замислям да клъцна онуй що му казват "катализатор" и да лепна една тръба на негово място, минавам на газ и случая е приключен.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта