Клапан за пропускане на антифриза при високо налягане
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Клапан за пропускане на антифриза при високо налягане
Здравейте,
чета тук-там разни писания за следния проблем: на градско колата след известно каране загрява нормално, но на извънградско винаги изстива. Говорим за CVH-моторите. През зимата не ми направи толкова впечатление, защото все пак си беше и по-студено - обаче и сега не ми загрява добре. Термостат и радиатор са почти нови (сменени в рамките на година, откакто имам колата).
Стигам до извода, че ми е повреден въпросният клапан (пуска антифриза покрай термостата), който се запушва от сачма с пружина в тялото на термостата. В полза на това говори, че перката ми се включва рано и бях принуден да я пусна през копче да не върти постоянно.
Въпросът ми е - някой отварял ли е това нещо и как мога да го оправя, за да ми загрява по-добре колата и да се прецакам системата. Клапанът достъпен ли е, без да се сваля корпуса? Ще стане ли, ако го затапя наполовина или повече с някакъв цилиндър?
чета тук-там разни писания за следния проблем: на градско колата след известно каране загрява нормално, но на извънградско винаги изстива. Говорим за CVH-моторите. През зимата не ми направи толкова впечатление, защото все пак си беше и по-студено - обаче и сега не ми загрява добре. Термостат и радиатор са почти нови (сменени в рамките на година, откакто имам колата).
Стигам до извода, че ми е повреден въпросният клапан (пуска антифриза покрай термостата), който се запушва от сачма с пружина в тялото на термостата. В полза на това говори, че перката ми се включва рано и бях принуден да я пусна през копче да не върти постоянно.
Въпросът ми е - някой отварял ли е това нещо и как мога да го оправя, за да ми загрява по-добре колата и да се прецакам системата. Клапанът достъпен ли е, без да се сваля корпуса? Ще стане ли, ако го затапя наполовина или повече с някакъв цилиндър?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Клапан за пропускане на антифриза при високо налягане
Ето темата за клапана:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %D0%B5+CVH
Обаче си смени и датчика за включване на вентилатора, на твоя мотор включва на 102-103градуса, търси такъв и не се съгласявай със твърденията на магазинерите, че датчика е на по-ниска температура.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %D0%B5+CVH
Обаче си смени и датчика за включване на вентилатора, на твоя мотор включва на 102-103градуса, търси такъв и не се съгласявай със твърденията на магазинерите, че датчика е на по-ниска температура.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Клапан за пропускане на антифриза при високо налягане
ОК мерси, има една дупка на корпуса отгоре (естествено запълнена с боклуци) в която според мен е тапата покриваща този клапан, щото на снимките в тая тема корпуса е с друга форма. Ако е така и тапата се маха лесно, ще вкарам нещо вътре под тапата, да запуши частично отвора, че да е някакво средно положение.
PS няма да стане без да се свали корпуса, тъй че ще се източва системата и ще намаля сечението на входния отвор към клапана, за да протича през него по-бавно.
PS няма да стане без да се свали корпуса, тъй че ще се източва системата и ще намаля сечението на входния отвор към клапана, за да протича през него по-бавно.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта