проблеми с климатроника на Мондео

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
маестро
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 21 юни 2013, 20:44
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

проблеми с климатроника на Мондео

Мнение от маестро » 21 юни 2013, 22:53

Здравейте, притежавам Форд Мондео произведен през 1999 г.От известно време климатроника се изключва и включва сам независимо,че му е зададена функция А/С (на дисплея няма цифри за градусите и вентилатора не работи) - като измина известни километри се включват.Като спра и след това включа двигателя се получава пак същото -или работят или не.Възможно ли е проблема да е от прекъсване на захранване с ток на тези части защото и климатроника и вентилатора спират и тръгват заедно ?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с климатроника на Мондео

Мнение от DigiPro » 25 юни 2013, 16:15

При изправна и работеща система, при спиране на вентилатора от врътката (на степен 0) спира и компресора на климатика. Така, че най-вероятно прекъсва захранването към вентилатора на купето.

маестро
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 21 юни 2013, 20:44
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: проблеми с климатроника на Мондео

Мнение от маестро » 07 юли 2013, 19:16

DigiPro написа:При изправна и работеща система, при спиране на вентилатора от врътката (на степен 0) спира и компресора на климатика. Така, че най-вероятно прекъсва захранването към вентилатора на купето.
Проблема е отсранен.Повредата бе в таблото с предпазителите и релетата в купето.Имаше нагар на клемите захранващи с ток климатика - за това на моменти спираше или тръгваше климатика.След разглобяване на таблото - което се оказа доста отговорно и трудничко проблема бе отстранен - за съжаление не можах да намеря такива клеми и се наложи да се направи мост чрез запояване на кабел от клемата към другия кабел отиващ към захранването на климатроника.Сега климатроника работи.Да добавя - вентилатора на климатроника има автоматично и ръчно регулиране като ръчното няма степени отбелязани с цифри -пр.0,1,2,3,4 а се върти на ляво или обратно за увеличаване или намаляне силата на струята въздух.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта