датчик температура
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 07 авг 2006, 10:42
- Модел на автомобила: Ford Mondeo - 1 , 2000 cc
- Местоположение: Razgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
датчик температура
колеги датчика ми за температура май не отчита . Не знам как трябва да е но стрелката въобще въобще не подминава белият сектор който е в началото на скалата. Сменят табло , показанията са същите ? Как да се провери датчика , къде се намира има ли нужда от смяна ?
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колкото и да е добро охлаждането на фордовете ... нормално термостата трябва да отваря най-късно на 88-90 градуса. Преохлаждането води до по-висок разход на гориво, липса на мощност и т.н.
По принцип моята на фордела (Орион 1.8д) също до края на бялата зона стигаше. Сменял съм си датчика (14 лева е нов, или поне толкоз беше преди 7 години) и новия показваше същото. За да си спокоен ако питате мен най-добре ще е да запалите на място и да чакате да се включи перката. Мястото където се включи перката - това е мястото по скалата до което трябва да стига стрелката на темп. Качи ли се по-нагоре можете да прегреете двигателя, а последиците от едно прегряване мисля, че всеки ги знае
Принципно аз доста съм се интересувал за държанието на датчика на температурата и се оказа, че на всички дизелови фордчета около мен им показва едно и също
Преди да тръгнете да сменяте термостат първо го "сварете" за да видите на колко градуса отваря
По принцип моята на фордела (Орион 1.8д) също до края на бялата зона стигаше. Сменял съм си датчика (14 лева е нов, или поне толкоз беше преди 7 години) и новия показваше същото. За да си спокоен ако питате мен най-добре ще е да запалите на място и да чакате да се включи перката. Мястото където се включи перката - това е мястото по скалата до което трябва да стига стрелката на темп. Качи ли се по-нагоре можете да прегреете двигателя, а последиците от едно прегряване мисля, че всеки ги знае

Принципно аз доста съм се интересувал за държанието на датчика на температурата и се оказа, че на всички дизелови фордчета около мен им показва едно и също

Преди да тръгнете да сменяте термостат първо го "сварете" за да видите на колко градуса отваря

- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Това е симптом за зацепен термостат в големия кръг и затова не загрява двигателя до нормална работна температураSvetlix написа:...По принцип моята на фордела (Орион 1.8д) също до края на бялата зона стигаше. Сменял съм си датчика (14 лева е нов, или поне толкоз беше преди 7 години) и новия показваше същото...


- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ам тва беше първото нещо което ми хрумна обаче си "сварих" термостата първо и видях че отваря точно както си пише по дебелите книги, после и в сервиз ми замериха темп и всичко си беше ОКcossy написа:Това е симптом за зацепен термостат в големия кръг и затова не загрява двигателя до нормална работна температураSvetlix написа:...По принцип моята на фордела (Орион 1.8д) също до края на бялата зона стигаше. Сменял съм си датчика (14 лева е нов, или поне толкоз беше преди 7 години) и новия показваше същото...

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имах същия проблем на Мондеото. Смених термостата, но нищо не се промени, за това реших че е датчика за уреда на таблото и го оставих за по-нататък (заплата, премийка нещо такова), защото моя датчик мисля, че беше около 40 лв. Междувременно сменихме охлаждащата течност (откакто съм взел колата това не го бях правил - 3 години) в резултат на това стрелката почна да си стига до средата, а при задръствания леко подминава. Така че си сменяйте и охлаждащата течност - изцяло, а не само доливане при смяната на термостата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта