Проблем с климатик Фокус 99'

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
gog0_89
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 30 юли 2015, 22:59
Модел на автомобила: Ford Focus 1,6i 16V
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблем с климатик Фокус 99'

Мнение от gog0_89 » 30 юли 2015, 23:13

Здравейте,колеги.
Имам проблем с климатика на автомобила си.
Няма теч по системата и е пълна с фреон,но не иска да ми включи компресора.А иначе като му поддам директно захранване на компресора от акумулатора стартира и климатика работи,но иначе стандартно не достига напрежение до буксата на компресора.Релетата са си ок,както и бушоните
Някакви мнения и коментари.

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с климатик Фокус 99'

Мнение от Peet » 31 юли 2015, 01:35

Климатика не се включва, когато има някакъв проблем в климатичната система. Най-лесно и бързо става с компютърна диагностика, която да покаже кода на грешката-т.е. къде е повредата.
Има възможност и за самодиагностика.

https://www.youtube.com/watch?v=iuXpt5E3xn8

gog0_89
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 30 юли 2015, 22:59
Модел на автомобила: Ford Focus 1,6i 16V
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с климатик Фокус 99'

Мнение от gog0_89 » 31 юли 2015, 15:32

Незнам дали диагностиката може да покаже грешки от сорта КОПЧЕТО за пускане на климатика или кабелната форма,защото всичко друго работи.Компресора работи,бушоните и релетата са наред.

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с климатик Фокус 99'

Мнение от Peet » 31 юли 2015, 20:17

Доколкото се разбира, компресора работи когато му подадеш директно захранване. Това значи,че компресора, вероятно, не е повреден. При някакъв проблем в системите- електрическа, "хладилна" командния център на климатика не подава захранване към компресора, като мярка против допълнително увреждане на системата. Климатика няма само релета и бушони-има датчици за температурата в купето, на двигателя, на охладителната течност, ТРВ, датчици за налягането на фреона, дехидратор, контрол на перките на радиатора. При проблем на някой от тези компоненти климатика не тръгва. Затова,смятам,че точната диагностика става най-добре с компютър или самодиагностика.
Разбира, се можеш да опиташ по метода на изключването. Решението си е твое.Успех.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с климатик Фокус 99'

Мнение от OgiDogi » 31 юли 2015, 21:10

Peet написа:... Климатика няма само релета и бушони-има датчици за температурата в купето, на двигателя, на охладителната течност, ТРВ, датчици за налягането на фреона, дехидратор, контрол на перките на радиатора. При проблем на някой от тези компоненти климатика не тръгва...
Говориш за климатик, а имаш предвид "климатроник". Колегата Гого трябва първо да уточни, за кое от двете става дума, за да му дадем насоки какво да търси, тъй като обикновената климатична система няма кой знае колко елементи за проверка. Може да е прекъснат проводник, окислена букса на пресостата или дефектен пресостат...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с климатик Фокус 99'

Мнение от Peet » 31 юли 2015, 21:36

OgiDogi написа:...
Съгласен.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта