Оборотите играят при включен климатик.

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 09 апр 2007, 21:34

Днеска говорих с мой приятел който работи в МП и му казах. Той твърди че било нормално и че няма от какво да се притеснявам.
Аз обаче не съм убеден още и ще я закарам да я видят. Предполагам че поне почистване на моторчето за празния ход няма да е излишно. Мерси за идеята и за датчика за налягането на фреона, няма да е лошо и него да го проверя.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 25 апр 2007, 20:17

Моля за извинение,датчика който съм посочил е за налягането на хидравличната течност, а не за климатика,иначе функцията му е вярна.Нашите клим.системи нямат датчик за налягане свързан с ЕКУ-то.
:oops: :oops: :oops:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 апр 2007, 20:21

Ауе видях един "бидон" който е част от климатичната система и отгоре на него има букса, но е недостъпна да я извадя да я ръсна.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 26 апр 2007, 09:41

paci написа:Ауе видях един "бидон" който е част от климатичната система и отгоре на него има букса, но е недостъпна да я извадя да я ръсна.
Тоя "бидон" е филтър дехирдатор мисля Снайпера го беше сменял. Там има и датчик за налягане на фреона

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 май 2007, 16:52

Само да кажа, че вчера и днес карам на климатик.
Няма игра на оборотите и в движение почти не се усеща климатика от към загуба на динамика.
Незнам какво става с тази кола но от ден на ден върви и се държи все по-добре.
Незнам може и да е нещо моментно.
Само усещам, че май студеното е недостатъчно. Не е ходила да и гледат фреона но ще я водя тия дни.
Нищо не съм и правил !
Последно свалих свещите и ги киснах цяла нощ в преобразувател за ръжда и падна доста нагар от тях и светнаха, обаче тва дали има отношение .... незнам.
Нямам идея тия свещи на колко километра са но изглеждат добре.

Потребителски аватар
Ianislav
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Ianislav » 01 май 2007, 21:30

paci написа:Само да кажа, че вчера и днес карам на климатик.
Няма игра на оборотите и в движение почти не се усеща климатика от към загуба на динамика.
При теб няма загуба на динамика , а аз като тръгна да изпреварвам надълго и гася климатика, защото става все едно че е 900 кубика двигателя :(
Може да съм бавен,но съм музикален ;)

Потребителски аватар
bdjon
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 25 апр 2007, 08:00
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3 i 1997- colt 97i
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bdjon » 08 юни 2007, 18:52

и при мене играят оборотите но се усеща по време на движение губи мощност а в един момент се отпуши и върви и така :D

latinov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 06 май 2007, 20:51
Модел на автомобила: Fiesta, 1.4, 97'
Status: Извън линия

Мнение от latinov » 17 юни 2007, 11:03

Аз като включа климатика и тръгвам от първа доста здраво трябва да натисна газта. На високи предаваки пак се усеща загуба на мощност, но не е толкова сериозно. Тоя климатик да не студи 50м3, че така лапа мощност :)
Оборотите на празен ход и при мен играят но в норми - 600-1100, колата успява сама да се оправи.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 юни 2007, 11:41

Май открих от какво се е оправил проблема при мен!
От доста време карам с бензин от Лукойл от една и съща бензиностанция.
Преди това карах с V-Power 95.
Сега след Лукойлския рекох се поглезя и сипах 100 октанов от ЕКО понеже много ми го хвалиха.
Един познат си дири Сивик ма от по-старите щото тея по-новите не му харесват. Обикаляхме къщите и се возихме 4-човека с климатика. Във високите обороти няма ядове но като спра на свветофар е некъв ужасТ некъф АД :twisted: Без климатика пак е горе-доло така.
След като изгорих 100 октановия на ЕКО-то сипах пак от Лукойлския и всичко е О.К. :)
Дано само да не съм се омешал и да ви подвеждам да правя реклама на бензина от Лукойл :(
Добре върви кочината с него :D

Потребителски аватар
jumbo
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jumbo » 22 юни 2007, 06:48

и при мене е така :P

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 22 юни 2007, 20:11

Днеска имах час в МП точно за климатика, но понеже реших първо да сменя водния радиатор който сълзи и отмених часа. След смяната утре ще си запиша нов час и ще докладвам какво ще кажат от МП.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 22 юни 2007, 20:39

Всичко е нормално според мен. Ще си дадеш парите само, ама твои са си :)

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Оборотите играят при включен климатик.

Мнение от Eastbourne » 02 сеп 2015, 00:06

Колеги имам същия проблем: при включен климатик в движение няма никакви признаци на тресене и натоварване на климатика. Спра ли на свободна, се почва едно тропане, скачане, все едно двигателя иска да излезне от капака... подал ли съвсем лекичко газта ( 900-1000 оборота) и това тресене изчезва.

От какво може да е? За сега ми се върти за стъпковия мотор

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1746
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Оборотите играят при включен климатик.

Мнение от synthez 3D » 02 сеп 2015, 12:13

При теб няма стъпков мотор. Дросела се управлява от компютъра и обикновено подобни проблеми се дължат на зацапан дросел. Изчисти го хубаво с течност за почистване на карбуратори, или кореселин и мисля, че ще си решиш проблема. За да стигнеш до него, просто махни тръбата от въздушния филтър и ще го видиш в какво състояние е. Ако привидно изглежда чист, погледни от задната страна на клапата и по ръбовете и.
Изображение

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Оборотите играят при включен климатик.

Мнение от Eastbourne » 03 сеп 2015, 01:07

Дебитомера да го почистя ли и него? Той има ли връзка с проблема? Ще стане ли със същия спрей

Четох някъде, че след почистване на дросела, може да отчете грешка и оправянето става с откачане на полюса на акумулатора за 20 мин. Така ли е наистина?

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1746
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Оборотите играят при включен климатик.

Мнение от synthez 3D » 03 сеп 2015, 08:55

Ако не откачаш буксата от дросела, няма да имаш никакви грешки. Съвсем спокойно можеш да си го почистиш както си е на място. А дебитомера, (ако имаш такъв) не съм чувал да има проблем със зацапване. Дросела се цапа от задната страна, защото тръбата на EGR излиза директно зад него и изгорелите газове си казват тежката дума, цапайки целия колектор отвътре :(
Изображение

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Оборотите играят при включен климатик.

Мнение от ieiei » 03 сеп 2015, 08:58

Ако не даваш контакт с откачени букси ,няма грешки.

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Оборотите играят при включен климатик.

Мнение от Eastbourne » 07 сеп 2015, 09:12

Разкачих тръбата и стигнах до дросела. На пръв поглед изглеждаше абсолютно чист. Напръсках го обилно със спрей, без да го чистя с кърпа и като запалих колата заспа. Никакво колебание на свободна при включен и изключен климатик. Работата на двигателя също се подобри значително.

Ползвах този спрей за почистване на ЕГР, Дросели и карбуратори
Image

Благодаря много за помощта

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта