Управление на перка
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 май 2013, 13:04
- Модел на автомобила: C-Max 2.0 TDCI Titanium 2007
- Status: Извън линия
Управление на перка
Здравейте,
Случи се 3-4 пъти колата да ми загрее. Става въпрос за C-Max, 2.0, TDCI, 2007г. Няколко полеви теста с включване и на климатика показа, че перката не винаги работи. При директно подаване на ток обаче тръгва. При диагностика в МПф не отчете грешка, но бяха сигурни, че управлението е заминало.
Препоръчително ли е да се сменя само управлението, при положение, че самата перка явно е ок? От форума разбирам, че има опити в за това, само дето не става ясно дали и след време са се доказали като добро решение, т.е. не се е наложило да се сменя и перката.
Благодаря предварително за съдействието.
Случи се 3-4 пъти колата да ми загрее. Става въпрос за C-Max, 2.0, TDCI, 2007г. Няколко полеви теста с включване и на климатика показа, че перката не винаги работи. При директно подаване на ток обаче тръгва. При диагностика в МПф не отчете грешка, но бяха сигурни, че управлението е заминало.
Препоръчително ли е да се сменя само управлението, при положение, че самата перка явно е ок? От форума разбирам, че има опити в за това, само дето не става ясно дали и след време са се доказали като добро решение, т.е. не се е наложило да се сменя и перката.
Благодаря предварително за съдействието.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 окт 2014, 08:38
- Модел на автомобила: Мондео
- Status: Извън линия
Re: Управление на перка
Здравей. Аз имах подобен проблем. Климатроника беше отказал да работи. Разбих се да ходя по майстори, включително и ново табло за климатроника бях си купил за тест, но така и не проработи. Накрая се оказа, че една букса е нагоряла и не дава контакт. Буксата се намира в долната част на радиатора. Това е едно съпротивление, което регулира скоростта на първата скорост на перката и без него след като вдигне повече градуси се включва директно втора степен.
Също така и за да ми работи климатроника трябва да има контакт с това съпротивление, т.е. след като е нагоряла буксата не дава контакт и оттам не може да се пусне климатроника. След малко четене и лежане (под колата) проблема е отстранен.
Та и аз сега като се замисля може и ти да имаш подобен проблем. Погледни тази букса и ако е нагоряла те съветвам да я подмениш. Успех.
Също така и за да ми работи климатроника трябва да има контакт с това съпротивление, т.е. след като е нагоряла буксата не дава контакт и оттам не може да се пусне климатроника. След малко четене и лежане (под колата) проблема е отстранен.
Та и аз сега като се замисля може и ти да имаш подобен проблем. Погледни тази букса и ако е нагоряла те съветвам да я подмениш. Успех.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Управление на перка
Сменяй блока за управление или комплект с вентилатора, според както го намериш. Този блок формира управление на оборотите на вентилатора по сигналите от инжекциона. За разлка от Мондеото, за което е писал колегата staniobg , при теб няма добавъчен резистор на радиатора, а този модул чрез ШИМ модулация променя оборотите в широки граници.
Не му пускайте ток по кабелите, че така се горят още по лесно!
Поздрави
Не му пускайте ток по кабелите, че така се горят още по лесно!
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 май 2015, 21:49
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Управление на перка
Аз имам едно управление, че един неразбиращ майстор ме накара да го сменя.. пък се оказа че една букса (отгоре на тръбите, не знам какъв датчик е) беше се извадила
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 май 2013, 13:04
- Модел на автомобила: C-Max 2.0 TDCI Titanium 2007
- Status: Извън линия
Re: Управление на перка
Здравейте,
Благодаря ви за активността.
Започвам все пак първо с проверката на буксите. Ако те са наред, току виж пък излишното управление съвпадне с моето.
Като имам резултат, пак ще пиша.
До скоро
Благодаря ви за активността.
Започвам все пак първо с проверката на буксите. Ако те са наред, току виж пък излишното управление съвпадне с моето.
Като имам резултат, пак ще пиша.
До скоро
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта