Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Колеги добър ден.Може ли да попитам как да сваля жилото и механизъма за затваряне на вратата шофиорската че вчера дръпнах ръчката да отворя и изпука нещо и неможе вече да се отваря отвътре.Моля за съдействие какво да направя за да го сваля това нещо.Мисля че жилото е здраво но знам ли?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Сваляш кората на вратата отвътре, и започваш да ровичкаш,-ще го видиш, и откъдето ти е удобно-разкачаш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Колега това с ровичкането го направих само че не успях да извадя механизъма там дето отива жилото от дръжката махнах трите болта отстрани но пак не стана
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Махаш първо външната ръчка, после патрона за ключа, ръчката е с два болта отвътре а патрона е със пластина и после сваляш бравата.
При тебе сигурно е счупена периферията, която фиксира бронята на жилото към бравата. Или сменяш жилото или намираш начин да фиксираш бронята да не мърда. При мене е счупено откъм дръжката и съм го фиксирал със "свинска опашка".
При тебе сигурно е счупена периферията, която фиксира бронята на жилото към бравата. Или сменяш жилото или намираш начин да фиксираш бронята да не мърда. При мене е счупено откъм дръжката и съм го фиксирал със "свинска опашка".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Благодаря колега ще пробвам и ще пиша какво съм направил, но и аз мисля че жилото е здраво може да е това дето казваш ти.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Благодаря ви за съдействието оправих вратата беше скъсано жилото и го смених не беше нищо особено смяната му.Разкачих първо ключалката после измъкнах механизъма и смених жилото.
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем Врата на Ескорт 98година комби 1.8тд
Макар темата да е стара и аз ще се включа. Прочетох я и честно ми се видя сложна смяната с толкова разглобяване. Затова предлагам моя вариант за смяна,че може да е полезен на някого. Все пак да да опиша случая. Преди известно време жилото се скъса, на шоф. врата. Обадих се на прословутата фирма(ремонт и изработка на жила) в Княжево, но от там бяха толкова нелюбезни и аругатни по телефона, че педестте лв които бях прежалил да дам за смяна си ги запазих. Потърсих по моргите. Сдобих се с жило за 5 лв, но втора употреба от пасажерска предна врата. Еднакви са. Реших, че е е много разглобяването(дръжка и ключалка), затова ползвах дамско огледало за гримиране и действах директно. Свалих кората, извадих жилото от ръчката и палчето на механизвма. Сложих новото жило и леко го наденах на палчето от към дръжката на вратата. Това бе сложната част. После изкарах жилото през отворите на вратата и го закачих на дръжката. Ето снимки на работната среда:
Това е скъсаното жило, което според мен и с голяма устер клема можех да поправя без да го свалям, но вече бях купил новото:
Това е механизма гледан отдолу (ако сте леганл и на свалена кора) към дръжката. Жилото се нанизва на него.
Смяната отне 25 мин. Поне си спестих грубото отношение, което четейки по др. форуми е запазена марка на Княжевската фирма.
Това е скъсаното жило, което според мен и с голяма устер клема можех да поправя без да го свалям, но вече бях купил новото:
Това е механизма гледан отдолу (ако сте леганл и на свалена кора) към дръжката. Жилото се нанизва на него.
Смяната отне 25 мин. Поне си спестих грубото отношение, което четейки по др. форуми е запазена марка на Княжевската фирма.
Be happy
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 12 госта