Питане свързано с МАФ (дебитомера)

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Питане свързано с МАФ (дебитомера)

Мнение от b2d » 10 май 2007, 12:04

Като ходих в Мото-Пфое ми казаха, че май не ми работил дебитомера... Е питам аз, ако не работи какво може ли да доведе до някакви лоши последсвия или това е от джаджите в колата, които са (екстри) Интересуваме също, че изчетох темата ама нещо явно съм пропуснал Контактният спрей, който е използван за почистване каква марка е и от къде е взет (Също си мисля, че е добра идея не всеки път да питаме, а да си казват създателите на дадена такава тема то е ясно, че ще има интерес след като е изписано толкова значи може и още един ред със: Спрея е...... Взет е от..... и струва..... нали?) Така ще е много по-удобно на всички. Другото което е ако се укаже, че не работи и след прочистването му с контактният ми предлагат втора за около 50лв. оригинален ест. само, че на принципа, ако работи го взимаш, ако не го връщаш и толкова. Мерси предварително!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 май 2007, 14:10

Спрея е WD 40 и цената е от 5-10 лв. според разфасовката и продавача.
MAF-а е съществена част от системата на инжекциона и благодарение на него компа получава инфо за количеството въздух, което постъпва в двигателя. Затова на Български му казваме дебитомер.

Преди да го чистиш с каквото и да е го провери с мултимер дали е здрав (дали има какво да чистиш) да не е прекъснал или да е повреден физически (счупен).

В зависимост от резултата на горното или чистиш или купуваш друг. Нов или ІІ-ра ръка решаваш ти.

Успех!

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 10 май 2007, 14:38

може би греша, но тоя спрей не остава ли "мазничко" след пръскането, което ще доведе до проблем?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 10 май 2007, 16:29

пръска се с контактен спрей. Влизаш в железарията и питаш за такъв - има

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 10 май 2007, 18:47

то и контактния остава мазничко :?
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 май 2007, 11:45

Мазното не е такъв проблем. При подаване на контакт, тази "жичка" се нагрява до няколко стотин градуса, за да обгори мърсотиите по нея, такаче мазното изчезва още при първото подаване на контакт. А ако не искате да е мазно използвайте спрей ОБЕЗМАСЛИТЕЛ или още наричан БРЕЙК КЛИНЕР.

:twisted:

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта