Проблем с ключа за централното
-
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 26 фев 2007, 22:56
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V '98
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с ключа за централното
Значи имам един ключ и на него има червено квадратче, има и копче, предполагам за централното. Отваря се половината част на ключа и има батерийка и нещо като "лампичка" ( като тия отпред на дистанционо от телевизор), няма платки или чипове само пластинка която свързва "лампичката с батерията. НО тази лампичка е счупена .
Та някой може ли да помогне и да каже къде мога да си купа такава за да ми работи централното от ключа. Мерси много
А и това е за централното нали?
Та някой може ли да помогне и да каже къде мога да си купа такава за да ми работи централното от ключа. Мерси много

- Adult_X
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI - Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Точно така...нямаш копче за централно ами просто лампичка....100yan написа:Бутона ти е голям и кръгъл, нали? Ако е така,не е за централно. Това си е прото лампичка за светене. Можеш да я намериш в магазините за електронни компоненти.А червеното квадратче ти е чипа за фабричния имобилайзер. Пази си ключа, 'щото иначе лошо

ако искаш копче за централно си слагаш аларма


-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 01 дек 2006, 09:34
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16v SW Ghia
- Местоположение: St.Z.
- Status: Извън линия
И това не се навиват да правят на Форд, заради профила на ключа - кръгъл е и не се фиксира добре в заготовките на кутийките, които имат. Но ако намериш някакво решение, свиркай, че и аз съм навит. Между другото, ако не знаете, всеки ключ на Форд ЗАКЛЮЧВА ВСИЧКИ Фордове...но за отключването си требе верния ключ. Ако видите отклчюен Форд с ключове вътре, пробвайте да го заключите с вашияAdult_X написа:
....да си сменя ключа, като си поръчам но който е с копче вместо лампа/но не съм сигурен дали може/


-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами, ако тоя със заключения Форд бяга по-бързо100yan написа:И това не се навиват да правят на Форд, заради профила на ключа - кръгъл е и не се фиксира добре в заготовките на кутийките, които имат. Но ако намериш някакво решение, свиркай, че и аз съм навит. Между другото, ако не знаете, всеки ключ на Форд ЗАКЛЮЧВА ВСИЧКИ Фордове...но за отключването си требе верния ключ. Ако видите отклчюен Форд с ключове вътре, пробвайте да го заключите с вашияAdult_X написа:
....да си сменя ключа, като си поръчам но който е с копче вместо лампа/но не съм сигурен дали може/.... и бягайте бързо


- Adult_X
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI - Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
да точно тази лампичка ти е индикатора за имобилайзера...а това червеничкото/или синьото има ги и 2-та цвята/ ти е чипа който деактевира имобилайзера.durexxx написа:Значи нямам централно от ключа, ето защо няма платки и чипове, мерси много![]()
А иначе имам вграден имобилайзер така ли ? Под чисовника имам една мигаща червена лампичка.
а относно централното имаш/ако ти се отключват всички врати и багажника когато си отключиш шофьорската врата/ !!!!! но просто се отключва с ключа а не с бутон...ако му сложиш аларма ще стане и с бутонче

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта