Дебитомер

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 дек 2005, 10:07

Пак не си прочел като хората :wink:
ей това трябва да почистиш - посоченото със стрелката
Изображение

Сваля се с еврейска звезда с дупка в центъра, където влиза щифчето на винта

:twisted:

Потребителски аватар
gaden
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Мнение от gaden » 01 дек 2005, 10:24

Да де светна ми.
Сега излизам да търся ключе някъде из магазините.
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 01 дек 2005, 10:44

gaden написа:Да де светна ми.
Сега излизам да търся ключе някъде из магазините.
Хубаво прочети упътването на Brock. Евреиската звезда трябва да е с отвор по средата, да не е после да имаш два комплекта клучове без отвор и с отвор :D

Потребителски аватар
gaden
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Мнение от gaden » 01 дек 2005, 11:39

Аз ходих с колата и мерих на място.
Сега искам да поясня за такива профани като мен. Тоя уред с дупката по средата представлява една отверка и се водо за звезда.Тази която купих е RICO Craft Cr-V Т20х100 и струва в едровите складове 2.85 лв.

Сега таз джаджа я свалих и съм я обработил с контактен спрей на Бош, и сега чакам да изсъхне.
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 01 дек 2005, 14:58

В крайна сметка + ли се откача или - за да се ресетне компа или двете за по -сигурно :lol:
за маф-а някъде го чистят с много мека четка ама на кой му се пробва :wink:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 дек 2005, 15:13

плюса

:twisted:

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 01 дек 2005, 16:40

че аз досега откачах само -минуса ... значи ли че нищо не съм направил :oops:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 дек 2005, 16:46

Brock написа:Като начало си почисти дебитомера MAF /нов струва много, май повече от 200лв./. Докато го почистваш, откачи + на акумулатора, за да могат дасе изчистят евентуални грешки натрупани в компютъра. Погледни си и в какво състояние са ти свещите и кабелите /профилактично/.

:twisted:
Ми по принцип се откача +, но сигурно и минуса върши работа


:twisted:

Потребителски аватар
gaden
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Мнение от gaden » 01 дек 2005, 17:01

Така срожих джаджата и оставих колата да истине като я припалих имаше резултат, но все пак не се форсира моментално пак го има заглъхването. Не е толкова както преди има голяма разлика но пака заглъхва.
Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно. :lol:
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 дек 2005, 17:06

Brock написа:
Brock написа:Като начало си почисти дебитомера MAF /нов струва много, май повече от 200лв./. Докато го почистваш, откачи + на акумулатора, за да могат дасе изчистят евентуални грешки натрупани в компютъра. Погледни си и в какво състояние са ти свещите и кабелите /профилактично/.

:twisted:
Ми по принцип се откача +, но сигурно и минуса върши работа


:twisted:
навсякъде в упътванията пише масата да се откача, не знам защо :?:

Потребителски аватар
gaden
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Мнение от gaden » 01 дек 2005, 17:09

Ми откачвай `сичко да си по-сигурен. :lol:
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 01 дек 2005, 17:14

+ като се слага и маха нещо можело да изгори :idea:
gaden написа:Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно. :lol:
може дапробваш да разкачиш ламбда сондата и да видиш как е. Тъкмо с този спрей ще и почистиш купулунга от калта :wink:

Потребителски аватар
gaden
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Мнение от gaden » 01 дек 2005, 18:53

greek написа:+ като се слага и маха нещо можело да изгори :idea:
gaden написа:Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно. :lol:
може дапробваш да разкачиш ламбда сондата и да видиш как е. Тъкмо с този спрей ще и почистиш купулунга от калта :wink:
:shock: Къде е тая ламба сонда и какво представлява. :cry:
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 01 дек 2005, 19:04

racer11 написа: навсякъде в упътванията пише масата да се откача, не знам защо :?:

Ами защото мрежат си остава под напрежение и ти като се гепиш някаде ще затвориш веригата и може да те изтрещи тока :-O:
Но не се прави за твоя безопасност защото и да те удари тока нищо няма да ти стане :lol: ами да не изгориш някоя джаджа

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 01 дек 2005, 19:09

gaden написа: :shock: Къде е тая ламба сонда и какво представлява. :cry:
След изпускателния колектор на тръбата преди пъвото ти гърне зад радиатора някъде :roll:

Потребителски аватар
gaden
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Мнение от gaden » 01 дек 2005, 20:03

_SLiThER_ написа:
gaden написа: :shock: Къде е тая ламба сонда и какво представлява. :cry:
След изпускателния колектор на тръбата преди пъвото ти гърне зад радиатора някъде :roll:
:cry: :?: :cry:
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Хе-хе

Мнение от steve » 01 дек 2005, 22:07

Сигурно ще трябва да си търсиш канал или подемник :wink:
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 01 дек 2005, 22:36

Не трябва канал и отгоре се вижда къде е :D

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Виж това...

Мнение от steve » 01 дек 2005, 23:42

gaden написа:
_SLiThER_ написа:
gaden написа: :shock: Къде е тая ламба сонда и какво представлява. :cry:
След изпускателния колектор на тръбата преди пъвото ти гърне зад радиатора някъде :roll:
:cry: :?: :cry:
Мернах този линк по-долу във форума.
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 06 дек 2005, 01:14

gaden написа:Така срожих джаджата и оставих колата да истине като я припалих имаше резултат, но все пак не се форсира моментално пак го има заглъхването. Не е толкова както преди има голяма разлика но пака заглъхва.
Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно. :lol:
Може да си провериш и дюзите на инжекцията.
Аз на ескорта имам почти същия проблем и след едно чистене на дюзите резултат е осезателен, но уви временен :cry: . Дано не е от там че тръгнат ли само смяна оправя нещата, или чистене на всеки 2-3 месеца.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта