Дребен въпрос по охлаждането!

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Дребен въпрос по охлаждането!

Мнение от krava_i_pile » 03 юни 2007, 10:25

Каква е ролята на този механизъм в капачката на казанчето за антифриза? (би трябвало да коригира налягането в системата ли...какво ли?) Защото моята е счупена и ми казаха, че е развалена. Просто откакто съм с газова си загрява повечко и да попитам...и си създава едно налягане по-големичко :)...... и вчера в задръстване взеха да се дигат едни пари откъм капачката....
Благодаря!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 03 юни 2007, 10:29

тоя механизъм (ако говорим за един пластмасов цилиндър) е за да ти показва когато свърши спирачната течност, т.е. като течността изгуби допир с него и светва лампата, поне при мен е така

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 03 юни 2007, 10:40

doctordre написа:тоя механизъм (ако говорим за един пластмасов цилиндър) е за да ти показва когато свърши спирачната течност, т.е. като течността изгуби допир с него и светва лампата, поне при мен е така
Колега D.R.E. :wink: , той пита за капачката на казанчето на антифриза, ти му обясняваш за казанчето на спирачната течност :shock: .

@krava_i_pile да тоя механизъм се грижи да осигури необходимото налягане в охладителната системата, ако се прецака т.е. започне да държи по-високо наляне -> следват куп неприятности.
Сменяй капачката докато е време, не са скъпи. Само гледай някъде би трябвало да пише на какво налягане отваря клапана за изпускане на излишното налягане. Повечето автомобили работят на 0.8 - 1.2 Бара разликата не е чак толкова голяма, обаче за охладителната система е!

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 03 юни 2007, 13:13

интересно :shock: ...аз никога не я натягам много...но все пак е така откакто съм я взел :shock:
от къде мога да намеря капачка или да търся в морга или в "Купува"?
За всички Фордове еднакви ли са...или от Фиеста да е ако е стара?
А моята Фиестичка на какво налягане работи?
Цял куп въпроси...извинявам се :)
Благодаря :)
Изображение
Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 03 юни 2007, 14:01

Аз си взех от магазина 10-15лв. беше :roll:

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 03 юни 2007, 17:40

DTM написа:
doctordre написа:тоя механизъм (ако говорим за един пластмасов цилиндър) е за да ти показва когато свърши спирачната течност, т.е. като течността изгуби допир с него и светва лампата, поне при мен е така
Колега D.R.E. :wink: , той пита за капачката на казанчето на антифриза, ти му обясняваш за казанчето на спирачната течност :shock: .

@krava_i_pile да тоя механизъм се грижи да осигури необходимото налягане в охладителната системата, ако се прецака т.е. започне да държи по-високо наляне -> следват куп неприятности.
Сменяй капачката докато е време, не са скъпи. Само гледай някъде би трябвало да пише на какво налягане отваря клапана за изпускане на излишното налягане. Повечето автомобили работят на 0.8 - 1.2 Бара разликата не е чак толкова голяма, обаче за охладителната система е!
леле :shock: :oops: какво съм мислил нз :roll: ами по тоя повод тогава да питам, като се замисля на капачката нямам нищо което да регулира налягането, трябва ли?

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: da

Мнение от petkoff_pl » 03 юни 2007, 19:12

krava_i_pile написа:интересно :shock: ...аз никога не я натягам много...но все пак е така откакто съм я взел :shock:
от къде мога да намеря капачка или да търся в морга или в "Купува"?
За всички Фордове еднакви ли са...или от Фиеста да е ако е стара?
А моята Фиестичка на какво налягане работи?
Цял куп въпроси...извинявам се :)
Благодаря :)
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock
Закупена част: капачка за разширителното казанче на охладителната течност - MOTORCRAFT
Закупена за: 10лв.

Модел на автомобила: мондео, комби, МК І
Година на производство: 1994
Двигател: 1,6 16V

Закупена от: ЕТ "Йовал Валентин Йорданов"
адрес: София, ул. "Козлодуй" №2
телефон: 931 55 96
831 70 62
088/870 49 87
сайт: ***

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 04 юни 2007, 01:18

doctordre написа:леле :shock: :oops: какво съм мислил нз :roll: ами по тоя повод тогава да питам, като се замисля на капачката нямам нищо което да регулира налягането, трябва ли?
Надявам се да не омеша съвсем темата, но май става въпрос за един гумем маркуч с винтил, поне аз имам такъв. Мисля че той служи за регулиране на налягането.
На CVH-а го нямаше, но на DOHC-а го имам, сигурно зависи от типа двигател.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта